Doporučujeme

Aleš Přibyl vystřídal volant autobusu za užitkový Renault: „Má silný motor...

Aleš Přibyl vystřídal volant autobusu za užitkový Renault: „Má silný motor Volvo a skvělou převodovku,“ libuje si. „To je úplně jiné svezení.“ | foto: AVE CZ odpadové hospodářstvi sro

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Příběh řidiče, který přešel od autobusů k popelářům

Aleš Přibyl má řidičský průkaz snad na vše, co má kola, ale většinu své kariéry věnoval autobusům. Jednoho dne z legrace řekl známému v popelářském Mercedesu, že má lepší vůz než on autobus, a nakonec za volant svozového automobilu usedl také a do autobusu už by se nevrátil.

Začalo to nevině: při vyvážení popelnice si všiml, že za volantem monstrózního popelářského Mercedesu sedí kamarád. Pochválil mu moderní vůz a na oplátku dostal nabídku: „Když se ti tak líbí, přijď k nám jezdit. Budeš se mít líp!“

A tak pan Přibyl chvíli přemýšlel, nedalo mu to a přišel se poptat – blízko svého bydliště našel pobočku firmy AVE v Libušíně. Vedle výhodných platových podmínek dostal náborový příspěvek, nedávno „vyfasoval“ zcela nový Renault se silným motorem Volvo a svou práci si nemůže vynachválit. „Už mě nebavilo každý den vstávat ve 3 ráno,“ říká. „Tady máte lepší pracovní dobu i náplň, v půl třetí mám padla, ale když si chci přivydělat, mám také možnost, práce je tu dost.“

Ruku na srdce, není popelářské auto pro autobusáka přece jen méně prestižní?

Vůbec ne, já bych dokonce řekl, že je to lepší: v autobuse na vás lidi nadávaj’, že máte zpoždění nebo že nějaký cestující ušpinil sedadlo, a tady na vás mávaj’ (úsměv). A jsou rádi, že vás vidí.

Musel jste se po nástupu s něčím potýkat?

Z hlediska řízení ani tak ne, člověk si musí zvyknout, že auto má dlouhý zadní převis, ale ten je u autobusu také. Rajóny mě rychle naučili závozníci, je tu bezvadná parta šikovných lidí. Jediné, co chce přesnou ruku, je couvání do úzkých uliček. Ale koho baví řízení, ten má takové výzvy naopak rád. U popelářů se naučíte skvěle řídit, a když se trochu snažíte, vyděláte si i pěkné peníze.

„V autě chci mít čisto jako v autobuse,“ usmívá se šofér a pendlování na lince mu neschází. | foto: AVE CZ odpadové hospodářstvi sro

Výše ohodnocení je určitě důležité hledisko, že?

A pro nové pracovníky, jako jsem byl já, nabízí firma AVE slušný náborový příspěvek. Já jsem si díky němu splnil sen: koupil jsem si motocykl Kawasaki. Kdo chce, může si zde i přivydělat, dají se třeba jezdit sobotní směny. Není to pro každého, mladí budou raději s rodinou, což mohou, ale mě to baví. Jednak dostanete peníze navíc, jednak se při svozu plastů podívám na známé trasy, kudy jsem jezdil s linkovým autobusem, pro mě je to vlastně výlet.

Říkáte sobotní výlet? A jakým na něj vlastně vyrážíte vozem?

Mám nový Renault a je to skutečně pohodlné auto. Nádherně odpružené, samozřejmě s klimatizací a moderními doplňky, a ještě má silný motor Volvo. Je skutečně radost s takovým autem jezdit. K tomu dvanáctistupňový automat a tři stupně pro jízdu vzad. Ale i jiná auta na pobočce jsou hezká, máme tu ještě Mercedesy a Scanie, samou lepší techniku. Pro mě je také důležité, že každý šofér dostane své auto a stará se o něj, žádné střídání. Dávám si hodně záležet, aby v autě bylo čisto. Na návrat k autobusům nemám ani pomyšlení, u libušínské party si nemám na co stěžovat.

„Už mě nebavilo každý den vstávat ve 3 ráno, tady máte lepší pracovní dobu i náplň.“