Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jsem hrdá, že pracuji pro současnou jedničku na trhu

Platí za vysoce oceňovaného profesionála v marketingu. Jak náročné je řídit komunikaci globální skupiny se značkami Hisense, ASKO, Gorenje a MORA, která je jedničkou na tuzemském trhu?

Ocenění v prestižní soutěži Marketér roku, kterou vyhlašuje Česká marketingová společnost, si odnesla ze slavnostního ceremoniálu také Regina Netolická, marketingová ředitelka skupiny Hisense CZ&SK. Je to pro ni nejen zhodnocením jejího působení v oboru a schopnosti úspěšné komunikace brandu, ale také výzvou do budoucna.

Na své pozici se věnujete strategickému řízení a koordinaci marketingových aktivit pro stále více značek ...

Ve firmě jsem už třináctým rokem a za tu dobu se naše portfolio opravdu hodně rozrostlo a vylepšilo se i naše postavení na trhu malých i velkých domácích spotřebičů. Ráda se pochlubím, že jako skupina jsme s našimi značkami Hisense, ASKO, Gorenje a MORA jedničkou na českém i slovenském trhu. Kromě spotřebičových značek k nám patří také síť studií KUCHYNĚ Gorenje.

Představíte recept na to, aby si každá značka našla své místo a nekonkurovaly si?

Hisense je značka plná energie a promlouvá k lidem, kteří mají rádi inovace, moderní technologie, aplikace, sledují trendy a dává jim smysl je promítnout do každodenního života i domácnosti. Hisense je parádní dvojkou na celosvětovém trhu televizorů včetně špičkových Mini-LED televizorů s obrovskou obrazovkou až do 120 palců; je průkopníkem také v kategorii laserových TV, domácích laserových kin a projektorů na ultrakrátkou vzdálenost. V sortimentu značky najdete velké spotřebiče – na našem trhu je tato značka úspěšná v kategorii vícedveřových chladniček, kde si vydobyla první pozici. Na trh přicházejí inovativní pračky a sušičky, chytré vestavné spotřebiče do kuchyně a řada malých spotřebičů s chytrými funkcemi.

Pro jaké značky dále pracujete?

Je tu ikonická slovinská značka Gorenje se skutečně širokým sortimentem velkých i malých spotřebičů do kuchyně, domácnosti a pro péči o tělo. Je to značka pro rodiny, mladé lidi a ty, kteří žijí aktivně, chtějí spotřebiče, které mají pěkný design a jejich práci doma jim zjednoduší. V neposlední řadě je tu naše lokální legendární značka MORA, která příští rok oslaví 200 let, což ji řadí mezi nejstarší značky pro výrobu spotřebičů do domácnosti na světě. Naopak pro tu nejnáročnější klientelu můžeme nabídnout prémiovou švédskou značku ASKO s historií více než 70 let. Propojuje kvalitní materiály. Technologie a funkce se skandinávským designem. Díky kvalitním ocelovým dílům garantuje roky spolehlivého provozu, u myček dokonce na 20 let.

Ve svých aktivitách spojujete i sport a domácí spotřebiče. Není to poněkud neobvyklé?

Sport nás všechny ve společnosti baví a věříme, že je důležitou součástí života. Během letošního roku je to fotbalové EURO 2024, na němž má Hisense roli oficiálního partnera, a to je pro nás velká výzva, na kterou se těším. K celé řadě aktivit, které jsme pro fanoušky připravili, patří i spojení s fotbalovou hvězdou Janem Kollerem, který je tváří kampaně a zapojí se spolu s námi i do aktivit pro fotbalovou mládež a veřejnost.

Platí tohle spojení o dalších značkách, s nimiž pracujete?

Gorenje je oficiálním partnerem EURO EHF 2024 v házené mužů i žen. Vzhledem k tomu, že mám k házené velmi blízko, byla jsem osobně fandit našemu českému týmu v Mnichově. A naše značka MORA se zapojuje hlavně do lokálních programů, dokonalé historické propojení máme například s hokejisty HC Olomouc. Dlouhodobě podporujeme také naše vodáky v rámci Světového poháru ve vodním slalomu nebo oblíbený letní Lipno Festival s Katkou Neumannovou. Zapojujeme se i do mnoha projektů pomoci potřebným jako SOS vesničky, Nedoklubko, Dítě v krizi a další.

Jakou roli hrají v domácích spotřebičích umělá inteligence a moderní technologie?

To je dobrá otázka. AI a automatické řízení procesů, a to nejen ve výrobě, ale i ve spotřebičích se u nás velmi rozvíjí. Praní, sušení, mytí nádobí, ale třeba i pečení se smart funkcemi jsou již součástí naší nabídky. Stejně jako konektivita a možnost ovládat spotřebiče na dálku přes aplikaci ConnectLife. Například myčky Gorenje mají patentovanou UV technologii pro sterilní čistotu a automatické dávkování přípravku. Pračky zase unikátní funkci AirDry, která dokonale vyčistí kritické části pračky. Jiným příkladem je chladnička Hisense s velkým displejem, na kterém se dozvíte o potravinách, můžete pustit film, sportovní zápas, sdílet obsah ze sociálních médií či jej využít na fotky, vzkazy a jiné.

Krize a inflace se v posledních měsících dotkla většiny spotřebitelů. Změnila chování i vašich zákazníků? A v jakém směru? A co to znamenalo pro vaši společnost?

Rozhodně ano. To první, co se hodně změnilo, je požadavek na úspornost spotřebičů. Lidé hledají zcela pochopitelně cesty, jak svému rozpočtu ulevit – aktuální je proto otázka energetické úspornosti spotřebičů. Tento požadavek rozhodně respektujeme. V naší nabídce najdete opravdu hodně spotřebičů s velmi úsporným provozem. Také pomáháme s osvětou: vysvětlujeme například na našich webech a sociálních sítích, jak se dá ušetřit, jak lépe spotřebič používat apod.

Druhá věc, která se v posledních letech změnila, je stále větší zájem o udržitelnost, i zde se snažíme o minimalizaci dopadů na planetu a podporujeme společenskou odpovědnost. Jako společnost jsme získali velmi cenné světové hodnocení – stříbrnou medaili EcoVadis za udržitelnost, kdy si naše společnost Hisense Europe stanovila ambiciózní cíle, a to například snížení spotřeby energie prostřednictvím optimalizace obnovitelné energie, používáním recyklovaných materiálů ve výrobcích, podpora udržitelné dopravy, snížení odpadu atd.

A třetí věcí je větší zájem o spolehlivé a kvalitní produkty s delší tradicí a vybudovanou značkou na trhu. Velmi často lidé nakupují na internetu a kamenné obchody více berou jako poradenské centrum či showroom, ovlivňují je recenze a zkušenosti zákazníků a více se ptají také na kvalitu servisu a služeb kolem produktů.