Doporučujeme

Grafická škola, kde kreativita nemá hranice

Grafická škola, kde kreativita nemá hranice | foto: Střední škola mediální grafiky a tisku, s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Grafická škola, kde kreativita nemá hranice

Grafika nás baví a děláme ji na top úrovni. I díky tomu, že studenti mají dva tisíce hodin praxe. Přijďte studovat na Střední školu mediální grafiky a tisku v Praze 9.

Pro koho se studium na Střední škole mediální grafiky a tisku hodí? Její absolventi najdou uplatnění ve firmách zabývajících se reklamou a komunikací se zákazníkem – grafická studia, reklamní agentury a firmy, kde je potřeba kreativní myšlení, znalost reklamy, marketingu a polygrafického zpracování v oblasti reklamy. Případně jako samostatní grafici pracují na různých kreativních projektech. Podílejí se na výrobě tiskovin, jako jsou letáky, časopisy, noviny, plakáty, billboardy, ale i elektronické časopisy a knihy, webové prezentace a filmové a herní 3D animace.

Grafická škola, kde kreativita nemá hranice

Jste kreativní?

Grafické obory: Grafický design a Multimediální grafika, na které se zde nemusejí skládat talentové zkoušky, jsou skvělou volbou pro kreativní lidi, které baví grafický design, nebo pro ty, koho zajímá propagační grafika, marketing, nebo třeba rádi fotí a svoje snímky kreativně „photoshopují“. Zájemci se naučí i základy 3D tvorby a animace.

Čím je Střední škola mediální grafiky a tisku výjimečná? Klade velký důraz na praktickou a odbornou stránku. Studenti absolvují při studiu přes 2 000 hodin odborné praxe ve škole i ve firmách, kde jim po ukončení studia často rovnou nabídnou práci.

„Z naší školy vyšlo několik známých a úspěšných lidí. Máme téměř osmdesátiletou tradici a jsme nástupcem Střední školy polygrafické Praha. Mezi naše významné absolventy se řadí například fotograf Jan Saudek. Vysokou školu uměleckoprůmyslovou studovali Ondřej Brom, Vítek Škop a Tomáš Cikán. Pavel Fuksa, Karel Drašnar či Petr Bílý mají vlastní úspěšné firmy, Vítek Škop sbírá mezinárodní ceny za grafiku. Ve světě grafiky bodují i současní studenti, v obchodních řetězcích si můžete koupit pečivo zabalené do obalů od našeho studenta, několik log již úspěšně obstálo v konkurenci,“ prozradil ředitel školy RNDr. Jozef Dudáš, CSc.

Studenti pracují s nejmodernějšími učebními pomůckami

Třeba učebny grafiků mají k dispozici přes 180 počítačů platformy PC a iMac s nejmodernějším grafickým softwarem, který škola průběžně obnovuje. „Aktuálně je to cloudový programový balík Adobe CC Master Collection, PitStop Pro 13, program pro archovou montáž PLDA nebo software pro tvorbu 3D grafiky a animací Cinema 4D. Pro výuku tisku využívají žáci moderní tiskové stroje, které najdete v komerčních tiskárnách s obratem desítek milionů korun, a pro finální knihařské práce máme plně vybavenou knihařskou dílnu. Dále fotoateliér se softboxy a stolem s nekonečným pozadím, externí flashe s profesionálními fotoaparáty značky Canon (Canon EOS 5DRS, Canon EOS Mark II, Canon D600),“ vyjmenovává Jozef Dudáš.

Studenti naplno využívají AI

Už dávno pracujeme s AI, studenti dělají kreativu, AI rutinu. Uplatnění umělé inteligence u nás vychází z praxe – komunikujeme s odborníky z grafických firem, kteří nám dávají zpětnou vazbu. Podívejte se na školní Instagram na ukázky prací našich studentů – animace i grafický design. Uvidíte tam, že u nás výuka směřuje k preciznímu dokončování studentských prací a k tvorbě vizualizací.

Přijďte na dny otevřených dveří a přesvědčte se sami, jestli je Střední škola mediální grafiky a tisku vaše budoucnost. Proklikněte se na termíny DOD, nebo sejmete QR kód.

Grafická škola, kde kreativita nemá hranice