Doporučujeme

Dana Lovětinská

Dana Lovětinská | foto: WC Servis s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Dala výpověď a rozjela firmu

Neobvyklý obor i náročné začátky. Inspirující příběh Dany Lovětinské, která začala podnikat s mobilními toaletami se svou firmou WC Servis.

Pracovala 15 let ve firmě se sanitární hygienou. Když se hlásila na volnou vedoucí pozici, vedení podniku jí nedalo důvěru a přednost dostal jiný zájemce. Danu Lovětinskou to ale nezlomilo, naopak ji to motivovalo k založení vlastní firmy.

Co pro vás bylo impulzem pracovat takzvaně na volné noze? Chtěla jste vždy podnikat?

Nikdy mě nenapadlo, že bych mohla podnikat. V době založení WC Servisu jsem byla sama se dvěma dospívajícími dětmi a měla jsem velké obavy, abych to zvládla a o děti se postarala. Prvním impulzem byl můj neúspěch v získání vedoucí pozice v předchozím zaměstnání a také rodina, která při mně stála a byla mi oporou. Velkým vzorem mi byli otec a mladší bratr, kteří tehdy úspěšně podnikali a vnukli mi myšlenku založit si vlastní firmu.

Jak jste dokázala skloubit rodinný život a byznys? Co byste poradila ženám, které také zvažují začít podnikat?

Skloubit rodinný život a byznys je opravdu těžké. Já měla štěstí, že moje děti už byly relativně velké a zvládaly to doma v týdnu samy. Ženám, které zvažují začít podnikat, bych poradila, aby nepřestaly věřit ve své schopnosti. Podnikání může být opravdu náročné, ale také velmi odměňující. Je důležité si být vědoma svých silných stránek, být odvážná ve využívání příležitostí, které se nabízejí, a mít jasné cíle a plán.

Co vás přivedlo až k záměru pronajímat mobilní toalety?

Hlavně dlouholeté zkušenosti v oboru a nadšení pro toto nevšední odvětví, které nemělo dříve na trhu tolik konkurence jako nyní.

Jak vnímalo vaše okolí, že jste se jako žena pustila do takového druhu byznysu?

Řekla bych, že to, že jsem žena, není handicap, ale naopak výhoda. Spousta mých kamarádek také podniká, takže nepovažují své podnikání za něco nevšedního. Zároveň řadu klientů, se kterými spolupracuji, mám už od svých začátků.

Začínala jste podnikat před 13 lety. Co pro vás bylo tehdy nejtěžší?

Začátky rozhodně jednoduché nebyly. Obětovala jsem tomu veškerý svůj čas, a to i 12 hodin denně v práci a 24 hodin na telefonu. Kolikrát jsem se po celodenní práci v kanceláři převlékla a šla umývat toalety. Začínala jsem sama s jedním řidičem. Dnes už je nás přes padesát.

Ve vašem oboru už působí více firem. Jak těžké je obstát?

V Česku je pro zákazníky rozhodující cena, ale poskytnutý servis a kvalita také hrají důležitou roli. Největší důraz klademe na kvalitní služby, čistotu, rychlost dodání a komunikaci se zákazníkem, k dispozici jsme nonstop. Díky využití moderních technologií můžeme zákazníka informovat o plánovaném závozu, odvozu a servisu toalet. Myslím, že tímto jsme před konkurencí o krok napřed. Nedílnou součástí úspěchu je celý tým, bez něhož by naše firma dnes nebyla tam, kde je. Všem patří velký dík.

Co všechno vlastně zákazníkům nabízíte kromě samotných mobilních toalet?

Poskytujeme širokou škálu služeb včetně pronájmu různých typů mobilního oplocení, mobilních kontejnerů, luxusních sanitárních karavanů a dalších produktů, které přispívají k udržení vysoké úrovně hygieny.

Kam všude vaše mobilní toalety vozíte, kde na ně mohou lidé narazit?

Působíme v celé České republice, nyní máme devět poboček. Jsme tak schopni obsloužit celou republiku – od Nymburka přes Liberec po Ostravu, Přerov a Veselí nad Lužnicí. Toalety vozíme nejčastěji na stavby, dále pak na různé kulturní a společenské akce, koupaliště, dětské tábory, rodinné oslavy, ale třeba také na svatby.

Často mají lidé až ostych do takových toalet jít, bojí se znečištění a podobně...

Největší problém s použitím mobilních toalet mají povětšinou ženy, pro které jsme do naší nabídky zařadili luxusní toalety v podobě karavanů. Toalety jsou keramické, splachovací, komfortně vybavené, takže se v nich cítíte jako doma.

V posledních letech jde vývoj prakticky všeho rychle dopředu. Rozvíjí se nějak také oblast mobilních WC?

Dana Lovětinská

Je pravda, že technologický vývoj jde neustále kupředu, a my se aktivně snažíme držet krok s dobou. Investujeme do vývoje moderních technologií a do optimalizace provozu. Zároveň se zaměřujeme na posouvání hranic ve vývoji našich produktů a pravidelně přinášíme na trh inovativní a atraktivní řešení.

Plánujete v příštích letech nějak rozšiřovat své působení, portfolio produktů nebo služeb?

Na chodu firmy se již pár let podílí i můj syn, který, jak věřím, jednou vše převezme. Vnesl do firmy mladého ducha a práce se stala jeho vášní. Veškerý svůj čas věnuje firmě a vidím perfektní výsledky, což mě velmi těší. Právě on se věnuje rozšiřování našeho působení a modernizaci produktů. Navíc máme v plánu vybudování nového sídla naší společnosti, na což se už moc těšíme.