Doporučujeme

Roman Hrdina

Roman Hrdina | foto: DECASPORT s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Decathlon Pardubice - novinky z prodejny

Dnešním odpovídajícím je Roman Hrdina - leader kolektivních sportů, jezdectví, lovu a rybolovu

Jaké produkty bys doporučil a proč?

Jsem v Decathlonu šest let a za tu dobu bylo velmi málo produktů, které bych nedoporučil nikomu. Věřím, že každý produkt, který lze najít v regálu našich prodejen, lze doporučit, jen je potřeba znát požadavky konkrétního zákazníka, jestli lze produkt doporučit právě jemu.

Osobně jsem v poslední době velmi nadšen ze spodních funkčních vrstev Kipsta,triček na fitness Domyos a golfových kalhot Inesis, což jsou věci, které užívám prakticky každý den na různé aktivity. Zároveň jsem hrdý na naše inovativní produkty a technologie nebo že nabízíme neotřelé, ale potřebné produkty jako například živé nástrahy pro rybáře.

Roman Hrdina

Co tě na práci v Decathlonu nejvíce baví?

Že ve všech úrovních společnosti vše stojí na lidech, dobrých úmyslech a rozvoji. Společnost se zajímá o spokojenost zákazníků i zaměstnanců, dbá na ekologický, ekonomický i etický dopad ve svém okolí a vše, co nabízí, se stále snaží dělat lépe. Člověku to dodá na zodpovědnosti a pokoře.

Roman Hrdina

Můžeš vašim zákazníkům říci něco o vývoji produktů v Decathlonu?

Naše produkty navrhují lidé, kteří praktikují svůj daný konkrétní sport a díky tomu vědí, co člověk potřebuje, aby se ve své aktivitě zlepšoval a přinášela mu radost. Vývojová centra jsou v místech, kde se prototypy mohou rovnou testovat nejen v laboratoři, ale i přímo „v terénu“, ať jde o hory, moře nebo rozbahněné cesty. Každý rok se díky tomu vylepšují osvědčené řady produktů a vyvíjejí nové technologie. Díky tomu můžeme nabídnout jak dostupné produkty pro začátečníky, tak i kvalitní produkty pro výkonnostní sportovce.