Doporučujeme

Ostravar spouští novou plechovkovou linku a rozšiřuje tým zaměstnanců

Ostravar spouští novou plechovkovou linku a rozšiřuje tým zaměstnanců | foto: Pivovar Ostravar

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ostravar spouští novou plechovkovou linku a rozšiřuje tým zaměstnanců

V loňském roce pivovar Ostravar překročil hranice domácího regionu a vstoupil na celonárodní trh. U příležitosti prvního výročí této události přichází další významný milník, Ostravar začne stáčet pivo do plechovek přímo v areálu svého pivovaru. A k tomu potřebuje rozšířit svůj pivovarský pracovní tým.

„Zahájení celonárodní distribuce piv Mustang a Černá Barbora v dubnu loňského roku bylo předzvěstí našeho rozhodnutí začít prodávat všechny naše značky i mimo ostravský region. Na tento krok jsme se pečlivě a dlouho připravovali,“ řekl vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek k loňskému vstupu na celonárodní trh.

Zásadní krok ve více než 120 leté historii pivovaru doprovázela další významná událost – televizní premiéra značky. V hlavní roli se v reklamním spotu objevil ostravský herec a producent Petr Sýkora. Režie reklamních klipů se ujal další známý Ostravák Vladimír Skórka. Natáčelo se v interiérech i exteriérech po celém Ostravsku. „Na národní úrovni v žádném případě nehodláme zastírat naše kořeny. Naopak. Jsme hrdí Ostraváci. Jsme hrdí na náš pivovar, na naše město a region,“ uvedla Zuzana Cieciotková z marketingového oddělení pivovaru.

Ani letošní rok nenechal ostravarské zahálet a do historie pivovaru se zapíše jako další významný. Poptávka po plechovkovém pivu z Ostravaru od startu celonárodní expanze významně narostla, a tak se pivovarští rozhodli uvést do provozu vůbec první plechovkovou linku v historii. Navíc se ze strany pivovaru jedná o největší jednorázovou investici v novém tisíciletí. „Jsme nadšeni, že budeme moci stáčet naše pivo do plechovek přímo v Ostravě. Zjednoduší se nám tím celý proces a odpadnou logistické náklady spojené s přepravou piva,“ vysvětlil Řehůřek.

Ostravar měl do této chvíle k dispozici dva stáčecí provozy. Stáčírnu sudů a stáčírnu lahví. Plechovkové pivo, které ostravský pivovar nabízí od roku 2007, stáčel Ostravar doposud v Praze v mateřské společnosti. V reakci na expanzi Ostravaru nabídla mateřská skupina Molson Coors ostravskému pivovaru za výhodných podmínek stáčecí linku z pivovaru Zagrebačka. „Měla kapacitu čtvrt milionu hektolitrů, takže jsme po ní okamžitě sáhli a rozjeli projekt třetí stáčírny,“ popisuje situaci Jan Řehůřek.

Instalace plechovkové linky představuje samozřejmě i vznik nových pracovních míst. Podle slov zástupců pivovaru je stále ještě několik pozic neobsazených. Detaily lze nalézt zde: Pivovar Ostravar | Pivovary Staropramen (jobs.cz)

A proč pracovat pro Ostravar? Zástupce personálního oddělení Lenka Adamcová bez zaváhání odpovídá: „Naši zaměstnanci jsou hrdí, na to, že pracují v pivovaru. Pivo má v Česku speciální postavení. Je to jedna z věcí, která nás proslavila v zahraničí. A kdo by nechtěl pracovat pro pivovar s více než 120 letou historií, který vaří značky Ostravar, Mustang nebo Černá Barbora, navíc patří k jedné z největších českých pivovarských skupin?“

Společnost Pivovary Staropramen je stabilním zaměstnavatelem. Ač se jedná o větší firmu, atmosféra v pivovaru Ostravar je takřka rodinná. Kromě stability nabízí společnost možnost dalšího odborného a profesního vzdělávání a rozvoje. Vedle klasických benefitů jako stravenky a 5 týdnů dovolené se můžou budoucí zaměstnanci těšit také roční příspěvek na kartu BenefitPlus, životní a úrazové pojištění či sportovní či kulturní aktivity spojené s našimi značkami. Zapojit se také mohou do programu „Doporuč kamaráda“ a vydělat si navíc 10-20 000 Kč navíc.