Doporučujeme

Karel Řezníček

Karel Řezníček | foto: JIHLAVAN, a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový informační systém zvýší efektivitu, říká ředitel Jihlavanu

„Naší velkou výhodou je, že fungujeme v odvětví, které je oproti automobilovému sektoru velice stabilní,“ říká ředitel jihlavské firmy JIHLAVAN Karel Řezníček.

Ten se dostal do čela společnosti zabývající se vývojem, výrobou a servisem leteckých hydraulických celků před necelým rokem a už nejen chystá, ale i zavádí změny, přičemž některé přilepšují zaměstnancům.

Jak byste představil vaši firmu?

Jsme firma se sedmdesátiletou tradicí. Primárně se zaměřujeme na oblast vývoje, výroby a servisu leteckých hydraulických a elektromechanických přístrojů, včetně kol a brzd.

Jak dlouho jste na pozici ředitele Jihlavanu?

Od srpna loňského roku. Do leteckého průmyslu přicházím po více jak dvaceti letech zkušeností ze strojírenského a automobilového průmyslu.

Máte v plánu nějaké změny?

Největší změnou, kterou si firma aktuálně prochází, je přechod na nový informační systém (ERP), což v důsledku povede k vyšší efektivitě celé firmy. Zároveň investujeme významné finanční prostředky do nákupu nových moderních obráběcích center, která jsou doplněna o robotické zakladače. Dodávku prvních dvou strojů očekáváme do konce tohoto roku. Nastavili jsme si systém klíčových projektů, kterými budeme dosahovat našich cílů a rozvíjet a udržovat krok s požadavky a trendy dnešní doby.

Jak byste zhodnotil dosavadní fungování firmy?

Firma stojí na pevných základech, vysoké odbornosti a zkušenosti jejích zaměstnanců. Dodáváme své výrobky tradičním českým zákazníkům, jako jsou například Aero Vodochody nebo Aircraft Industries. Zároveň se nám v posledních letech podařilo dostat do dodavatelského řetězce světového finalisty Airbus a dalších vojenských i dopravních letounů.

Nový informační systém zvýší efektivitu, říká ředitel Jihlavanu

Chystáte se rozšířit benefity pro zaměstnance, můžete jmenovat konkrétně?

Od ledna letošního roku máme novou mzdovou směrnici, kde zaměstnancům umožnujeme podílet se více na výsledcích firmy. Stručně řečeno, pokud se splní cíle, nebo zaměstnanec pomůže svým výkonem k mimořádnému výsledku, chceme za to zaměstnance odměnit.

Zaměření Jihlavanu je velmi specifické, jak se do takového oboru shání pracovníci a nabízíte aktuálně volná místa?

Nemá cenu si stěžovat, že na pracovním trhu je nedostatek vhodných kandidátů. Místo toho tomu musíme jít aktivně naproti. Více se zaměřujeme na prezentaci naší firmy v regionu, snažíme se spolupracovat se školami, poskytovat náborové příspěvky. Naší velkou výhodou je, že vyrábíme náročné a svým způsobem krásné díly pro letadla. Fungujeme v odvětví, které je oproti automobilovému sektoru velice stabilní. Naši zaměstnanci pracují převážně v ranních a odpoledních směnách, což jim lépe umožnuje skloubit svůj pracovní a osobní život. Jinak volných míst máme několik. Sháníme seřizovače a operátory CNC, dále soustružníky, klasické brusiče, lakýrníky, ale i technology nebo pracovníky kvality.

Jakou vizi se budete snažit naplnit? Jaké máte s firmou plány do budoucna?

Chci navázat a stavět na tradici JIHLAVANU. Zaměřit se na optimalizaci technologických a výrobních procesů, abychom se stali vyhledávaným partnerem a středoevropským lídrem v naší oblasti. Udržet krok s dnešní dobou znamená investovat nejen do moderních technologií, ale i do znalostí našich zaměstnanců. V neposlední řadě je pro mě důležitá pozitivní a kooperující firemní kultura, která dokáže podporovat individuální silné stránky, ale i týmovou práci.