Doporučujeme

Ocenění studentských projektů

Ocenění studentských projektů | foto: Teleflex

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vzdělávání je v Teleflexu klíčem k úspěchu

Firma Teleflex nenabízí pouze pracovní prostředí. Jde o prostor, kde je zaměstnancům umožněno neustále růst a osobně se rozvíjet. Díky systému vzdělávání se tu každý den stává příležitostí k učení, a to platí jak pro nováčky, tak pro zkušené profesionály.

Příběh vzdělávání a rozvoje ve firmě Teleflex není pouze o získávání nových dovedností, ale také o inspirování a tvoření jedinečné firemní kultury, která na vzdělávání klade důraz a vnímá ho jako klíč k individuálnímu i kolektivnímu úspěchu. „V Teleflexu máme nastavený systematický přístup k učení našich zaměstnanců. Proces nemá faktický začátek, ani konec. Nikoho v Teleflexu v oblasti vzdělávání a rozvoje k ničemu nenutíme, ale snažíme se nabízet a inspirovat,“ popisuje přístup k firemnímu vzdělávání HR manager firmy Lukáš Andrle.

Lukáš Andrle

V Teleflexu pracují s metodikou 70-20-10, protože věří, že i učení zaměstnanců by mělo mít správnou strukturu a rovnováhu. A jak tato metodika funguje? 70 % znamená učení se za chodu na reálných projektech a úkolech, 20 % pak práce s mentorem, který zaměstnance směřuje a podporuje, nebo sami zaměstnanci mohou být mentory a 10 % zbývá pro vzdělávání na kurzech, workshopech nebo seminářích. Kromě této metodiky nejsou zaměstnancům Teleflexu cizí pojmy jako kompetenční model a scoring sheet. „Při pravidelných, čtvrtletních diskusích ohledně výkonových a rozvojových cílů provede dotyčný zaměstnanec sebereflexi nad danými kompetencemi. To udělá i jeho nadřízený a pak se oba, ve společné diskusi dohodnou nad dalším směrem učení a rozvoje,“ vysvětluje Lukáš Andrle.

S pojmem vzdělávání jsou odjakživa spojeni studenti a ani na ty Teleflex nezapomíná. Naopak je aktivně vítá a připravuje pro ně programy v rámci kterých se rozhodně nenudí. Studenti v Teleflexu mohou absolvovat stáž, dát si praxi nebo si vyzkoušet odborné schopnosti při řešení diplomky. „Studentský program mi umožnil získat kvalitní diplomovou práci s reálným využitím a přínosem. Zároveň jsem díky projektu získal nové zkušenosti z oblasti technické praxe, ale i fungování společnosti,“ popisuje svoji zkušenost se studentským programem Jakub Nosek. Kromě toho, že během studia získávají studenti tolik potřebnou praxi, nabírají také zkušenosti, získávají podporu, mentoring, rozvoj, peníze, zážitky a ocenění. To vše na půdě globálního medical businessu v Čechách.

Samotný program #Studenti_Vítáni už má první tři oceněné stážisty. Stážisté Petr Kuřátko a Jakub Nosek ze žďárského oddělení inženýringu stojí za skvělým projektem „Semi-automatický krimpovací stroj“ a Adéla Dvořáková z HR Marketingu dokončila vynikající projekt „Redesign firemního časopisu“. Studentské projekty byly v přátelské atmosféře odprezentovány zástupcům vedení Teleflex Česká republika, odměněny nejen potleskem, ale i oceněním v podobě moderní techniky nebo luxusního školení dle výběru. „Jsem moc ráda, že jsem v rámci své stáže získala reálný projekt, na kterém jsem se mohla naučit spoustu věcí. Díky tomu, že byl můj projekt oceněn a já získala odměnu, můžu absolvovat svoje vysněné školení, a to konkrétně marketingovou akademii,“ uvádí studentka marketingu Adéla Dvořáková. „I já si moc vážím toho, že jsme dostali příležitost pracovat na projektu, který neskončí jen tak v šuplíku, ale najde reálné využití ve výrobě,“ vyzdvihuje Petr Kuřátko.

Chcete být také součástí? Neváhejte nás kontaktovat – u nás v koutě sedět rozhodně nebudete!

www.praceteleflex.cz
LinkedIn
https://www.facebook.com/TeleflexHradecKralove