Doporučujeme

Petr Heřmánek

Petr Heřmánek | foto: DECASPORT s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Decathlon - novinky z prodejny

Decathlon je firma, pro kterou je základ spokojený zákazník i spokojený zaměstnanec, dnes jsme se zeptali Petra Heřmánka - experta na myslivost.
  1. Jaké produkty bys doporučil a proč?

To je celkem komplikovaná otázka. Naše oddělení pokrývá široké spektrum aktivit v přírodě a produktů k tomu určeným od oblečení, bot, batohů, dalekohledů, nožů, přes doplňky pro psy, až po sportovní střelbu. Ale mohu vyzdvihnout pár mých oblíbených produktů.

Určitě mohu doporučit naše lovecké boty Crosshunt 500. Sám je používám už několikátou sezónu a jsem s nimi plně spokojen. Byly se mnou už na spoustě výprav, od rutinní cesty do lesa, až po výšlap na Sněžku a nikdy mne nezklamaly. Vložená membrána chrání proti vniknutí vody a současně je díky ní bota i prodyšná. Celý její obvod je osazen ochrannou obsádkou, tak se není třeba obávat ani prodírání mimo zpevněné cesty. Za mě jasná volba pro každého kdo potřebuje odolné boty do přírody.

Decathlon - novinky z prodejny

Dále můžu určitě doporučit celou naši řadu produktů hřejivého a nehlučného oblečení do lesa, kterou jsme nově vyvinuli pro středoevropský trh, a přesně odpovídá požadavkům českých myslivců. Konkrétně mohu z této řady zmínit sadu lovecké bundy 900 a kalhoty 900. Jde o sadu, která splňuje veškeré požadavky které na ní lovec v našich podmínkách má. Je hřejivá, díky membráně nepromokavá a zásluhou použitého materiálu i nehlučná, a proto se nemusíte obávat, že budete slyšet.

Decathlon - novinky z prodejny
Decathlon - novinky z prodejny

Rád bych se ještě zmínil o posedovém vaku 900. Stejně jako výše zmíněná bunda a kalhoty se jedná o nově vyvinutý produkt do našich podmínek a přináší skvělý poměr cena/výkon. V zimě na čekané krásně ochrání před prochladnutím a je taktéž vyroben z nehlučného materiálu. Jde za mě i o dobrý tip na vánoční dárek pro lovce případně fotografa.

Decathlon - novinky z prodejny
Decathlon - novinky z prodejny

2. Co tě na práci v Decathlonu nejvíce baví?

Do Decathlonu jsem nastupoval na pozici expedienta e-shopu, který se v té době přesouval z Prahy do Hradce. Po nějaké době jsem se přesunul na prodejnu a to konkrétně na oddělení přírody, kde jsem do teď a mám konkrétně odpovědnost za loveckou část. Od okamžiku kdy jsem na oddělení přišel, se nám podařilo zvětšit část s lovem na více jak dvojnásobek a díky tomu nabídnout zákazníkům mnohem více produktů přímo na obchodě.

Postupně jsem se stal i vedoucím dne a od nedávné doby mám na starosti i IT support na naší prodejně.

Nejvíce mě baví kolektiv lidí, se kterými pracuji, možnost profesně růst, určovat si do značné míry co a jak budu dělat za práci a celkově atmosféra, která u nás panuje. Decathlon dokázal z na první pohled běžného zaměstnání udělat místo kam se může člověk těšit a to je aspekt, který není rozhodně běžný všude a proto zde pracuji už přes 5 let.

3. V čem se váš obchod liší od konkurence?

Podle mě je největší rozdíl ve filozofii firmy jako takové. Dělat sport dostupnějším. Celá tato filozofie se promítá v kompletním procesu vývoje, výroby a prodeje našich vlastních produktů pod vlastními značkami. Každá naše značka má své vlastní vývojové centrum, které zajišťuje vývoj a testování nových produktů, tak aby uspokojovaly požadavky našich zákazníků v nejvyšší možné míře. Sám jsem měl možnost navštívit několik vývojových a výrobních center ve francouzském Lille, kde sídlí i centrála společnosti a přesvědčit se vysoké úrovni vývoje a výroby našich produktů. Díky tomu můžeme, nabídnou sportovcům širokou nabídku více jak 70 různých sportů v našem portfoliu a to za lepších podmínek než kdybychom byli pouhým přeprodejcem sportovního vybavení od jiných výrobců. V tom vidím naši unikátnost oproti konkurenci.

Decathlon - novinky z prodejny
Decathlon - novinky z prodejny