Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejnovější Nejčtenější
- 21:32 Ruští funkcionáři jezdí na frontu budovat image. Obdiv jim to však nepřináší
- 20:50 Jeho dredy porušovaly dress code. Černošského žáka kvůli nim vyloučili ze školy
- 20:18 Za šifrovaný mobil jsem nic neplatil, tvrdí ministr Rakušan
- 20:15 Rakušan používal šifrovaný telefon. Má stejný přístroj jako Redl z Dozimetru
- 19:43 Američané zkouší seance s „kouzelnými houbičkami“, účinky si pochvalují
- 1. Vranskou podřízli, nejspíš rotmistr Pěkný s milenkou, zjistilo nové šetření
- 2. Ekolog, dobrovolník, táta. Ve 37 letech zemřel muž, který pomáhal, kde mohl
- 3. Prapor Azov vrací úder. S Rusy si srovnává účty za jatka v Mariupolu
- 4. Thriller s obilím eskaluje. Zbraně už vám nedáme, vzkazuje Polsko Ukrajině
- 5. Prolomili jsme Surovikinovu linii, to už není naše největší starost, řekl generál