Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Česko jako outdoorová velmoc: firma Patizon to potvrzuje

Že je Česko velmocí, co se vybavení pro outdoorové aktivity týká, je poměrně známá věc. A i když ty nejznámější zástupci v tomto odvětví často slaví už 20 let existence, na paty jim šlape mladá beskydská firma Patizon. A její produkce směle konkuruje mnohem známějším značkám. Českým i zahraničním.

Česká firma Patizon vznikla před asi pěti lety a celou dobu své existence se zabývá primárně výrobou péřových spacích pytlů a bund. „Historie Patizonu sahá ještě trochu dál…,“ dodává Jan Haráč, jeden ze spolumajitelů firmy, „ale pojďme se spíš bavit o té modernější části naší historie, kdy se nám opravdu povedlo prorazit.“

Na úplném začátku podnikání stáli dva kamarádi z Ostravy, kteří si sami vymysleli, že chtějí vyrábět špičkové spacáky. Když se k nim v roce 2018 přidali další tři, outdoorovým byznysem protřelí společníci, povedlo se konečně firmu posunout dál ve všech ohledech. Jednou z nejzásadnějších věcí, které dělají Patizon unikátní, je výroba v Česku. Textilní průmysl má v naší domovině poměrně dlouhou historii, ta ovšem po revoluci začala výrazně upadat. „I tak se nám ale povedlo najít výrobní kapacity a naučit místní dílny pracovat nejen s ultralehkými látkami, které používáme, ale hlavně pracovat s peřím.“

Výroba v Česku ovšem není jediným aspektem, kterým se mladá česká firma vymyká. Její produkty, ať už spacáky nebo bundy, jsou z velké části vyrobené z recyklovaných nebo přírodních (obnovitelných) materiálů, které ale svými parametry patří k naprosté špičce v oboru. „Vyrábíme spacáky a bundy pro ty, kteří mají přírodu rádi. A sami na její úkor pracovat nechceme. Proto se snažíme využívat maximum recyklovaných materiálů a vyrábíme v Česku, abychom minimalizovali naši uhlíkovou stopu. Navíc peří je ten nejlepší izolační materiál, který je obnovitelný. My používáme výhradně prémiové evropské peří, které pochází z certifikovaných chovů.“ Certifikace R.D.S. zaštiťuje chovy, které fungují humánně a zvířata v nich žijí standardní život ve volných výbězích. Jen tak může vzniknout opravdu kvalitní peří.

V Česku tak vznikají produkty, které nejen že jsou na vysoké kvalitativní úrovni, ale jsou také ohleduplné k přírodě. A za poslední tři roky se firmě povedlo prorazit na českém i na zahraničních trzích.

„Naše spacáky i bundy jsou propracované a hlavně extrémně lehké.“ To je v souladu s trendy poslední doby a i proto si nás všimli nejen v Česku, ale i v zahraničí,“ dodává Jan Haráč, který má zahraniční obchod firmy na starost. Obchodní styky máme kromě Česka momentálně v deseti dalších zemích v Evropě i mimo ni. Nejexotičtější je asi Jižní Korea, v očekávání je také Japonsko. Český trh je ale samozřejmě zatím tím nejzásadnějším, proto se firma Patizon snaží ve svém portfoliu vybalancovat špičkovou kvalitu srovnatelnou se zahraniční konkurencí, s adekvátní cenou. „Náklady na výrobu v Česku jsou sice vyšší než v Asii, ale je to cesta, ze které nechceme sejít. Dává nám to smysl ekologický i socio-eklonomický,“ dodává Ondřej Vacek, společník a marketér Patizonu.

V asijských zemích patří české outdoorové produkty k velmi populárním, což dokazuje například šumperský Tilak. Výroba v Evropě, potažmo v Česku, je velkým argumentem a velkým plus.