Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Značka Regionální potravina ocení nejlepší výrobky z Ústeckého kraje
| foto: Ústecký kraj
S příchodem jara opět odstartoval nový ročník soutěže o značku Regionální potravina. Hodnotitelské komise napříč republikou budou opět vybírat ty nejkvalitnější výrobky v jednotlivých kategoriích. Minulý ročník byl v mnohých číslech rekordní, například co do počtu přihlášených výrobků (více než 1700).
Rostoucí počet přihlášených výrobků je známkou toho, že se každým rokem povědomí o soutěži šíří. Značka Regionální potravina nabývá na prestiži. Nejúspěšnějším krajem v počtu přihlášených byl vloni Ústecký kraj s 243 výrobky. I letos mohou výrobci přihlašovat do soutěže své produkty, a to nejpozději do 19. května 2023. Více informací na www.regionalnipotravina.cz.