Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Návštěvníci akce měli možnost vyzkoušet tradiční pluh.
| foto: Ústecký kraj
Tradiční Setkání u pomníku Přemysla Oráče se každoročně symbolicky koná při příležitosti svátku Přemysla (16. května). Akci zahájil hejtman Jan Schiller. Za Ústecký kraj se jí zúčastnili také předsedové krajských výborů – Zdeněk Plecitý (Výbor pro zemědělství a venkov ZÚK) a Vlastimil Skála (Výbor pro kulturu a památkovou péči ZÚK). Dále byli přítomni zástupci obce Řehlovice, zástupci Krajské agrární komory Ústeckého kraje a zástupci Spolku podřipských oráčů.
Akce s sebou přinesla celodenní program pro děti i pro dospělé. Návštěvníkům zahrál Řehlovický sbor, kapela 4Tety a Petr Lüftner s kapelou. Vystoupily také děti ze Základní školy Řehlovice a Základní umělecké školy Chabařovice. Děti pobavilo Divadlo Na Klice s pohádkou, malování na obličej či skákací hrad.
Návštěvníky čekala také ukázka tradičních řemesel jako ruční mletí na kamenném žernovu, caletnictví nebo výroba mýdel. Chybět nemohla historická ani moderní zemědělská technika, degustace vín či prodej regionálních výrobků.