Cílem Always je udělat z menstruace otevřenou součást sportu

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Značka Always, jako oficiální produkt dámské hygieny Olympijských her v Paříži 2024, by ráda zahájila novou éru menstruace, aby pomohla mladým sportovkyním odstranit bariéry.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Cílem Always je udělat z menstruace otevřenou součást sportu | foto: ČTK

Ve městě, kde byly před více než 100 lety uděleny první zlaté medaile ženám, bude využívat značka Always tuto významnou sportovní událost jako platformu pro posílení postavení dívek a žen, aby je nic nezastavilo na vrcholu hry. Značka Always s hrdostí oznamuje zahájení kampaně „Je to nová perioda“, jejímž cílem je řešit a odstranit úzkost z menstruace ve světě sportu. Cílem je, aby se menstruace stala otevřenou a pochopenou součástí jakéhokoli sportu na jakémkoli sportovišti, a proto značka Always propaguje tuto myšlenku, která ovlivňuje celosvětově miliony žen.

Menstruace je základním aspektem života každé ženy včetně sportovkyň. Sportovní svět však často přehlíží fyzické a psychické výzvy spojené s menstruací, což často vede k menstruační úzkosti a pocitu nepochopení. Tím, že předstíráme, že menstruace neexistuje, neúmyslně přispíváme k menstruační úzkosti žen ve sportu.

Evropský průzkum1 značky Always ukázal, že:

  • 61 % sportovkyň zažívá menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry.
  • 55 % sportovkyň se cítí ve sportu nepochopených kvůli problémům s menstruací.
  • 71 % sportovkyň říká, že menstruace zůstává ve sportu neuznaná.
  • 4 z 5 respondentek (79 %) věří, že potřebujeme o menstruaci více mluvit, abychom pomohli mladším generacím překonat bariéry.
Cílem Always je udělat z menstruace otevřenou součást sportu

Proto značka Always zahajuje nové období, kdy se o úzkosti z menstruace ví a ochrana menstruačními pomůckami je ještě lépe navržena tak, aby vyhovovala potřebám sportovkyň a zaručila jim, že budou vždy na vrcholu své hry. Značka Always sdílí reálné zkušenosti sportovkyň a také vyvíjí vzdělávací materiály pro učitele tělesné výchovy a trenéry, aby umožnila vytvořit pozitivnější prostředí a otevřený dialog mezi nimi a mladými sportovkyněmi.

Mariola Mirek, ředitelka komunikace Baby, Fabric and Fem Care Procter & Gamble ve střední Evropě, říká: „Jsme hrdí na to, že můžeme využít této významné sportovní události k tomu, abychom si posvítili na to, jak se sportovkyně cítí, když přijde období jejich menstruace. Výzkumy ukazují, že 61 % sportovkyň zažívá úzkost z menstruace, a proto doufáme, že sdílením jejich příběhů pomůžeme mladším generacím cítit se jistěji nejen při sportu!“

Po více než 35 let značka Always posiluje postavení milionů dívek a žen po celém světě prostřednictvím vzdělávání v období puberty, dodává jim sebevědomí, poskytuje produkty těm, které je potřebují, a řeší společenské překážky prostřednictvím programů, jako jsou Always #JakoHolka a #UdržmeJiVeHře. Nyní jako celosvětový partner Olympijských a Paralympijských her v Paříži 2024 Always vítá novou periodu... která zahajuje otevřené rozhovory o periodě, vzdělává podpůrnou síť kolem sportovkyň a zabezpečuje, aby menstruace nezaskočila dívky bez produktů, které potřebují.

Je to nová perioda. Always. Pro více informací navštivte www.always.com

1 Průzkum Always mezi sportovkyněmi ve Francii a Velké Británii, říjen 2023, 2008 respondentek.

  • Nejčtenější

Korejský reaktor APR1000: nejlepší řešení pro Česko

22. června 2024

Komerční sdělení V červenci 2024 plánují vláda a ČEZ vybrat jako preferovaného uchazeče jednoho z dvojice korejské...

V Bystrci vyrostla unikátní tělocvična nejen pro ragby

21. června 2024

Komerční sdělení Ve sportovním areálu Tělovýchovné jednoty Lokomotiva-Ingstav v Brně-Bystrci doplnila sedm...

Méně stresu a lepší vztahy. Proč firmy vítají mazlíčky na pracovišti

20. června 2024

Komerční sdělení Stále více firem přechází na pet-friendly kanceláře. V zahraničí je jich 45 %, u nás přes 10 %....

Revoluce v hybridním cloudu: Budoucnost, které můžete věřit

21. června 2024

Komerční sdělení Zažijte revoluci v hybridním cloudu: Otevřete se světu neomezených možností. V srdci Prahy se...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Mami, to není tyranosaurus, ale stegosaurus! Jak si to můžeš plést?

25. června 2024

Komerční sdělení Neexistuje snad dítě, které by nefascinovali dinosauři. Tajemní a impozantní vládci planety z časů,...

Výstava ukazuje proměnu Ústeckého kraje

26. června 2024

Komerční sdělení V prostředí břevnovského kláštera v Praze začala 16. ročník česko-slovenské putovní výstavy Má...

Máte starý dům? Na jeho renovaci už nemusíte šetřit dlouhé roky

26. června 2024

Komerční sdělení Právě pro vás je tu nový dotační titul Oprav dům po babičce v oblíbeném programu Nová zelená...

Co nezapomenout na prázdninové cesty k vodě? To by vás nenapadlo

26. června 2024

Komerční sdělení Představte si tuto situaci: První den prázdnin si vaše dítě při pádu z kola odře koleno, vy mu...

E.ON opět snižuje ceny. Stálí klienti mohou za elektřinu ušetřit

26. června 2024

Komerční sdělení Zákazníci společnosti E.ON mohou znovu ušetřit za dodávku energií. Na květnové plošné snížení cen...

Kellnerová s partnerem koupili hotel v Krkonoších. Součástí je atomový bunkr

Novým majitelem čtyřhvězdičkového Harmony Club Hotelu ve Špindlerově Mlýně se stal právník a investor Tomáš Otruba,...

Výhru ze Survivoru utratil Mikýř za rozhovor v prázdné O2 areně, vydělal miliony

Martin „Mikýř“ Mikyska (30) vytěžil své vítězství v reality show Survivor Česko & Slovensko 2024 na maximum. Povedl se...

Rok od zkázy ponorky Titan. Vyplouvají děsivá zjištění i nové otázky

Před rokem, 18. června 2023, se v severním Atlantiku ztratila ponorka Titan společnosti Ocean Gate. Pátrání potvrdilo...

Zpěvačka Katy Perry ukázala prsa. Fanoušci řeší, zda to má zapotřebí

Katy Perry (39) vydá v červenci nový singl s názvem Woman’s World, který podpoří i videoklipem. Aby řádně nalákala své...

Velká proměna Michala Davida: dvacet kilo dole. Žádné pivo, ale fitko a tenis

Michal David (63) zhubl v posledních měsících dvacet kilo a cítí se výborně. V rozhovoru pro iDNES.cz muzikant...