Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hlasování o Ženu internetu Sympatie

  • 0
ŽENA INTERNETU je jedinečný koncept soutěže krásy oslovující uživatelky sociálních sítí s cílem najít nejzajímavější tvář českého internetu.

Sociální sítě v dnešní době dávají šanci každému člověku prezentovat sebe sama v nejrůznějších podobách a situacích, dávají šanci zaujmout a být de facto sledován kýmkoli. A právě na tyto ženy, které žijí nejen svůj skutečný, ale i virtuální život, a rády se o něj dělí na sociálních sítích je cílena soutěž Žena Internetu.

Rozhodli jsme se následovat tento trend a vytvořili jsme pro uživatelky těchto sítí soutěž o nejzajímavější tvář. Výběr finalistek byl čistě na lidech a o tom, kolik dali které slečně nebo ženě like na Facebooku a Instragramu a kolik zaslali e-mailů z různých adres.

O celkové vítězce Žena Internetu, vítězce Žena Internetu Sympatie a o dvou dílčích anketách Žena Internetu s nejkrásnějšíma očima a s nejkrásnějším úsměvem rozhodně odborná porota při finálovém večeru dne 31.1.2020.

U vítězek bude kromě krásy, hrát výraznou roli sympatie a celkový dojen. Přihlížět se bude také k profilům na sociálních sítích a fotografiím.

Po soutěžících nevyžadujeme ideální míry modelek. Finalistek je v letošním ročníku 9. Rozhodli jsme se pro toto originální a magické číslo, protože desátá finalistka Kamila Hubsch se v době finále vdává. Profesionální fotografie jsme finalistkám nafotili 16.a 17.listopadu 2019 v Praze. Autorkou fotografií je Blažena Hlasová (FB a Instagram Photo by Blazis). Prohlédnout si je můžete v příloze včetně krátkých informací.

Mezi laskavé partnery soutěže patří například klinika plastické a estetické chirurgie Grand Clinic, fitness značka Tunturi, Mary Kay, společnost MAFRA print a.s., Klaudia Eis-beuty and style, také zapůjčení vozidla Škoda s plnou nádrží na celý víkend nebo pobytový víkend v krásném českém Penzionu s plnou penzí pobytový víkend a další pěkné ceny.

Více informací o soutěži naleznete na www.zena-internetu.cz, www.facebook.com/Žena Internetu, www.instagram.com/zena_internetu

Kontatkní osoba: Martina Kopřivová, tel.+420 774775775, 

e-mail: martina.ortiga@gmail.com

1. Ivana Sabbagh-ředitelka v mateřské škole

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Nikdy dříve jsem se žádné soutěže nezúčastnila, ale vše je jednou poprvé. Pro mě je soutěž novou životní výzvou a především zkušeností.

Žena Internetu

2. Kateřina Voráčková-vychovatelka v Klokánku

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Protože jsem soutěživá, ráda překonávám sama sebe a také mám ráda výzvy.

Žena Internetu

3. Dana Halušková-specialistka sociálních sítí, copywriterka, modelka

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Protože jsem přece už social media girl-žena internetu :-)

Žena Internetu

4. Anna Doxanská-na mateřeské dovolené

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Abych získala nové zkušenosti, nové kontakty.

Žena Internetu

5. Barbora Peschová-oční optik, lektorka plavání dětí, manažerka agentury

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Mám ráda výzvy a cestu za lepším já!

Žena Internetu

6. Monika Bauerová-zubní technik, nyní mateřská dovolená

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Pro zpestření mateřské :-)

Žena Internetu

7. Pavlína Beranová-dokumentátorka v Ústavu soudního lékařství

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Pokusit se něco někam dotáhnout a zažít nové zážitky :-)

Žena Internetu

8. Daniela Wagnerová-zdravotní sestra

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Abych poznala nové lidi a získala do života nové zkušenosti.

Žena Internetu

9. Johana Šišpelové Irová-učitelka na základní škole

Proč jsem se do soutěže přihlásila?

Ráda soutěžím a je to příležitost, jak poznat nové lidi.

Žena Internetu