iDNES.cz

EDUCA WEEK 2023: Požadavky studentů na jejich první job jsou sci-fi

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Zaměstnává čtyři stovky lidí napřímo a další tisícovky zprostředkovaně. Patří do TOP 10 zaměstnavatelů ve stavebnictví. Na trhu úspěšně působí více než 32 let a na kontě má přes 700 staveb – obytné i multifunkční komplexy, logistická centra, office parky, nemocnice. Už víte?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

EDUCA WEEK 2023 | foto: EDUCA WEEK Liberec a SYNER Group

Jasně! Mluvíme o stavebně-inženýrské společnosti SYNER, která vedle Liberce má pobočky v Praze a Brně.

O tom, jak pečuje o své zaměstnance, jak úspěšná je v náboru nových lidí a co představí na EDUCA EXPO, si povídáme s personální ředitelkou Janou Tvrzníkovou.

Jana Tvrzníková · ředitelka HR & PR ve společnosti SYNER Group

Platí, že spokojený zaměstnanec lépe pracuje?

Určitě ano, ale otázka zní, kdo je spokojený zaměstnanec. Někomu k pocitu uspokojení stačí odpovídající platové ohodnocení a tradiční benefity, jako jsou dovolená navíc, stravenky a sick days, také se počítá uznalý šéf a přátelský a vstřícný kolektiv kolegů. V SYNERu tohle vše a řadu dalších benefitů pochopitelně nabízíme, protože nás zajímá, co si lidé přejí. Naše společnost, byť je poměrně velká, si stále uchovává a pěstuje atmosféru rodinné firmy a je to znát i na péči o zaměstnance. Samozřejmě i my zaznamenáváme, že v posledních letech nároky zájemců o práci stoupají.

Jak vypadají požadavky vašich uchazečů?

Pokud mluvíme o generaci čerstvých absolventů středních a vysokých škol, je pravdou, že jsou to vesměs velmi sebejistí lidé. Na jedné straně mají vysoká očekávání, na druhé jim chybí to podstatné - zkušenosti. Je pro ně také těžší vystoupit z osobní komfortní zóny a překonávat překážky. Často přicházejí s představami, které překvapí - například výše nástupního platu nebo požadavky na home office, auto k soukromým účelům atd. Snažíme se s tím ale pracovat, protože nezřídka se jedná o velmi šikovné talentované lidi, jen je potřeba jim sundat ty pomyslné růžové brýle a laskavě je provést realitou. Skutečným světem.

A daří se vám to?

Musím říct, že díky přátelské atmosféře, otevřené komunikaci a bezvadnému kolektivu uvnitř naší společnosti získáváme především pozitivní reakce. Komunikujeme jak s novými zaměstnanci, tak s jejich služebně staršími kolegy. Pokud chceme, aby naše projekty byly i nadále úspěšné, musíme se o naše zaměstnance starat, být k sobě vstřícní a vzájemně se podporovat.

Veletrhu Educa se účastníte pravidelně, v čem vidíte ten hlavní přínos?

Koncentrace nabídky škol a učilišť na EDUCA EXPO šetří čas a nervy doslova tisícům rodičů a jejich budoucím studentům. Mladí lidé si mohou vybrat ze široké nabídky, zároveň vidí i možnost uplatnění konkrétního typu vzdělání a propojení s trhem práce a to je super. Stejně jako EDUCA už dávno není o rozdávání letáků, tak stavařina není jen o cihle. Stavebnictví má obrovskou setrvačnost a ještě dlouhou dobu bude záviset na lidské práci na všech úrovních: na šikovných řemeslnících, mistrech, stavbyvedoucích, rozpočtářích, přípravářích a desítkách dalších dělnických a technických profesí. Ti všichni mají ve stavařině uplatnění. Naši náborovou kampaň jsme nazvali „Posunout se dál“ a přesně k tomu EDUCA je.

V minulých ročnících veletrhu EDUCA EXPO měl stavební SYNER společný stánek s e-sportovým týmem SINNERS? Jak toto spojení vzniklo?

Byl by to hezký příběh, kdyby naši počítačoví „hříšníci“ byli původně stavaři, kteří vyměnili svoji práci za myš a kariéru profesionálních hráčů. Skutečnost je, že jde o jeden z našich nejúspěšnějších start-upů a ukázku toho, že některé zákonitosti, jako například moderní technologie, ekonomika, fyzika či počítačové znalosti běžně používané ve stavařině platí i ve světě virtuální reality. To propojení chceme mladým lidem ukázat, a proto budou na našem stánku i herní konzole a možnost si popovídat s členy týmu SINNERS.

Zůstaňme ještě chvíli u SINNERS. Vidíte někde paralelu u mladých hráčů a absolventů, kteří se k vám hlásí?

Téměř každá zkušenost se dá přenést do studijního či pracovního života a u internetového hraní a profesionálních hráčů to platí taky. Každý hráč, když chce být dobrý, musí dodržovat určitý časový rozvrh, dbát na zdravý životní styl, absolvovat tréninky a stejně jako běžný sportovec respektovat trenéra a jeho doporučení. Musí překonávat překážky a umět vystoupit ze své komfortní zóny, o níž jsem mluvila na začátku. Když se na to podíváte takhle, tak zjistíte, že respekt, motivace, disciplína a sebekázeň stojí vlastně za každým úspěchem, ať tím sportovním nebo pracovním či životním.

https://www.educaweek.cz/

EDUCA WEEK 2023
zpět na článek