Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Dámská kolekce byla inspirací poslední kampaně
“All The Stories Are True”, která dává ženám prostor definovat své ženství vlastními slovy. Converse odhaluje neuvěřitelné příběhy dívek všech věkových kategorií, které jdou svou vlastní cestou a redefinují, co pro mě znamená být dnes dívkou, a tak inspirují další a další.
Dnes startuje nová digitální kampaň, která zahrnuje definice dívky vytvořené herečkou a aktivistkou Millie Bobby Brown, jejíž definicí dívky je “GIRL is powerful”.
První baletkou v hidžábu na světě Stephanie Kurlow, která vytvořila definici “GIRL is influential and a risk taker".