iDNES.cz

V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň. Důležitost příjemného zákaznického zážitku si uvědomuje stále více obchodníků a důkazem pro to jsou i nedávné výsledky soutěže Visa Czech Top Shop.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vůně vlčihorských luk a tradice bylinkářství | foto: Visa Europe

Právě ta totiž hodnotí vybrané obchody z celého Česka a hledá místa, která nabízejí výjimečnou zkušenost z nákupu. Nakupování totiž už dávno nemusí být pouze o výměně zboží za peníze, ale celkovém přístupu k prostředí prodejny, prezentaci služeb, inovacím, personálu nebo moderním metodám placení. Tu nejlepší prodejnu za rok 2023 pak najdete uprostřed Českého Švýcarska.

Stejně jako v předchozích ročnících i letos odborná porota rozhodovala o vítězi mezi 12 finálovými prodejnami, které patří mezi to nejlepší, co retailový trh v roce 2023 představil. „Hodnocení maloobchodních prodejen z pohledu zákaznického zážitku realizuje naše společnost v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Je velmi hezké, že ve všech třech uvedených zemích dokážou velkým mezinárodním hráčům zdatně konkurovat i prodejny malých podnikatelů v regionech. Všechny nominované prodejny hodnotí naši vyškolení inspektoři v utajení. Naše metodika obsahuje osm hodnoticích kritérií, kde je důležitým prvkem i možnost bezhotovostní platby. Jsme proto rádi, že je titulárním partnerem naší soutěže právě společnost Visa,“ řekla Markéta Němcová, manažerka soutěže v rámci INSTORE CONSULTING EU.

Vůně vlčihorských luk a tradice bylinkářství

A přestože vybrat vítěze nebylo v konkurenci opravdu zajímavých konceptů vůbec jednoduché, prvenství si v hlavní kategorii nakonec odnesla prodejna Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře. Milovníkům aromaterapeutické kosmetiky jistě není tato značka neznámá a stejně jako se v jejích produktech snoubí kouzlo a vůně přírody, i samotná prodejna v severních Čechách představuje podmanivou kombinaci krásného a voňavého interiéru. V blízkosti samotného obchodu se totiž nachází také výroba veškerého sortimentu.

„Firma letos oslaví 30. narozeniny a od svých počátků prošla výraznou proměnou. V roce 2017 jsme se pustili do rozsáhlé rekonstrukce původně občanské školy ve Vlčí Hoře a vytvořili zde naše návštěvnické centrum. Zákazníci na tomto místě najdou nejen prodejnu, ale také například čajovnu nebo rozlehlou zahradu, kde mohou strávit hezké chvíle v obklopení udržované zeleně,“ přibližuje své podnikání generální ředitel Nobilis Tilia Martin Růžička a doplňuje: „Ocenění si moc vážíme. O to více, že jsme nezvítězili pouze v hlavní kategorii, ale získali jsme také cenu veřejnosti. Patří všem, kteří se na celé značce podílejí, včetně našeho personálu. Ten je vysoce proškolený a v prodejně působí jako důležitý poradní hlas.“

Druhé místo obsadila třípatrová prodejna outdoorového vybavení Rock Point v Havlíčkově ulici v Praze a třetí příčka patřila prvnímu oficiálnímu českému obchodu LEGO, který byl otevřený v roce 2022 v OC Westfield Chodov. Ceny byly uděleny i ve speciálních kategoriích. V kategorii „Česko platí kartou“ zvítězil koncept prodejny Hanácký grunt, která na venkově nabízí široký výběr lokálních potravin. Cenu Visa za architektonické řešení prodejny si odnesla společnost Lidl za citlivé řešení přestavby historických prostor původní banky pro prodejnu v ulici Na Příkopě v Praze. Posledním oceněným obchodem se stalo Řeznictví Stříbrný v kategorii digitálních inovací, kterou jim vyneslo jejich důmyslné řešení bezobslužných pokladen.

Vůně vlčihorských luk a tradice bylinkářství

„Všichni finalisté každý rok ilustrují sílu inovací malých a středních podniků při pohánění naší ekonomiky. Ve Visa jsme zavázáni pomáhat těmto podnikům růst tím, že jim poskytujeme přístup k naší platební síti, která otevírá dveře k milionům potenciálních zákazníků po celém světě. Letos sledujeme trend, kdy malé a střední podniky přecházejí z lokálních prodejů do globální ekonomiky. A naše mise není pouze zjednodušit platební proces mezi obchodníky a zákazníky, ale také snížit náklady na platby mezi obchodníky a jejich dodavateli prostřednictvím řešení jako Visa Direct a B2B Connect. Jsme hrdí, že můžeme být součástí této cesty, a těšíme se na jejich další podporu v budoucnosti,“ řekl Petr Polák, country manažer společnosti Visa pro Českou republiku.

Finalisté Visa Czech Top Shop ročníku 2023:

  • LEGO® Store Chodov, Praha
  • Lidl Na Příkopě, Praha
  • Alensa v Lazarské ulici, Praha
  • Řeznictví Stříbrný, Louny
  • Česká mincovna v Havelské ulici, Praha
  • Coop, Hustopeče
  • Nobilis Tilia, Vlčí Hora
  • Bonami Chodov, Praha
  • Rock Point v Havlíčkově ulici, Praha
  • Decathlon Homepark Zličín, Praha
  • GymBeam na Rohanském nábřeží, Praha
  • Martinus, Brno

Znáte ve svém okolí prodejnu, do které chodíte rádi nakupovat a která si podle vás zaslouží ocenění? Nominujte ji do soutěže Visa Czech Top Shop zprávou na e-mail nominace@czechtopshop.cz.

zpět na článek