iDNES.cz

Efektivní logistika v souladu s ekologií

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Stále více pozornosti věnujeme udržitelnosti a ekologické zodpovědnosti. Udržitelný fulfillment je středem zájmu mnohých společností.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Igor Biro, Managing Director společnosti NAUT GROUP SK. | foto: NAUT GROUP

Zelené skladování a udržitelný fulfillment znamená více, než jen recyklování a využívání obnovitelných zdrojů energie. Zahrnují komplexní procesy – od minimalizace odpadu až po snižování emisí skleníkových plynů. Podle vědeckých studií mohou logistické operace snížit svojí uhlíkovou stopu až o 25 % prostřednictvím efektivnějšího využívání zdrojů a optimalizace dodavatelských řetězců. V tomto kontextu například přední outsourcingová společnost NAUT GROUP aplikuje více strategií včetně použití ekologických vozidel u partnerů a optimalizace distribučních tras na snížení emisí CO2. A dokazuje tak, že pokud vám na podnikání záleží, udržitelnost nemusí být čertem, kterého je nutné malovat na zeď.

„Udržitelný fulfillment je pro nás více než jen trend. Je to závazek k účinnému a zodpovědnému podnikání. Naším cílem je poskytovat služby, které nejenom zvyšují efektivitu a snižují náklady našich klientů, ale současně přispívají k ochraně životního prostředí,“ říká Igor Biro, Managing Director společnosti NAUT GROUP SK.

Klíčem k úspěšnému zavádění této filozofie je dle společnosti NAUT GROUP implementace inovativních technologií a procesů, které reflektují závazek k ekologii. NAUT GROUP například investuje do fotovoltaických panelů a teplovzdušných čerpadel v jejich novém uhlíkově neutrálním skladě v Piešťanech, čímž přispívají ke snížení spotřeby tradičních energetických zdrojů a zároveň zvyšují energetickou efektivitu.

„Tyto technologické inovace jsou provázané i s rozšířením biodiverzity ve skladových areálech. Máme jezírkový systém, průsakovou nádrž, vytváříme zelené zóny a podporujeme lokální flóru a faunu. Tyto kroky nejen zlepšují pracovní prostředí, ale také přispívají k ekologické rovnováze v našem okolí,“ vysvětluje blíže Igor Biro.

Spolu s ekologickým vylepšením NAUT GROUP též implementuje pokročilé systémy řízení (WMS) a RFID technologie. Tyto nástroje umožňují přesnější sledování zásob a řízení logistických procesů. Efektivní řízení zásob je nedílnou součástí jejich přístupu k udržitelnému fulfillmentu.

Do roku 2030 se očekává, že více než 70 % logistických operací bude založeno na principech uhlíkové neutrality. Investice společnosti jako NAUT GROUP do zelených technologií a udržitelných procesů tak představují nejen ekologické, ale také ekonomické výhody. „Už nyní máme výhodu v podobě uhlíkově neutrálních řešení, což nám umožňuje být konkurenceschopnějšími a efektivnějšími na trhu,“ dodává Igor Biro.

Tento přístup k logistice a ekologické zodpovědnosti je proto nejen závazkem k lepšímu životnímu prostředí, ale také strategickým rozhodnutím, které zajišťuje dlouhodobou udržitelnost a prosperitu společností.

zpět na článek