iDNES.cz

Díky značce Gillette se mohou muži cítit co nejlépe

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Značka Gillette mužům každodenně pomáhá v tom, aby se cítili a vypadali co nejlépe – a to i v online světě.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Díky značce Gillette se mohou muži cítit co nejlépe | foto: ČTK

Vydává se tedy nyní do oblasti e-sportu, kde navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports a gamery, které zastřešuje, aby i v tomto oboru podpořila muže, kteří ze sebe vždy chtějí dostat to nejlepší, ať už během hraní a streamingu, nebo i během turnajů až po ten největší, který se bude konat v obrovském brněnském pavilonu a bude hostit desetitisíce gamingových fanoušků.

„Filozofií naší značky Gillette je dopřávat mužům ten nejlepší pocit během holení i mimo něj. Při gamingu je, podobně jako u jiných sportů, extrémně důležité, aby se sportovec při hraní cítil a vypadal dobře, protože jen tak může dosahovat top výsledků. A k tomuto pocitu nezbytnému pro vyhrávání nyní přispěje i naše značka. S Enterprise Esports sdílíme podobné hodnoty a jsme rádi, že se nám povedlo navázat takovéto partnerství,“ říká Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.

„Hraní už dávno není jen zábava, ale jedná se o velmi důležitý sociální element v životech hráčů všech generací. Během hraní vznikají dlouholetá přátelství a pozitivní vzpomínky na celý život. Zároveň se věnujeme tvorbě kreativního obsahu s inovativními prvky a celkově usilujeme o vytvoření komunity nadšenců, která sdílí pozitivní hodnoty spjaté s gamingovou kulturou. Věříme, že se nám teď tyto hodnoty díky značce Gillette povede ještě více rozšířit,“ vysvětluje Miroslav Bodnár, CEO Enterprise Esports.

„Jsme nadšení, že můžeme podpořit gamery a gamerky v online i offline světě. Naše značka bude rozhodně dělat všechno pro to, aby se při hraní cítili dobře a mohli se soustředit jen na svůj výkon. Fandíme jim, aby se jim dařilo dosahovat těch nejlepších výsledků, a doufám, že se k nám připojí i všichni naši spotřebitelé a společně vytvoříme obrovskou fanouškovskou základnu pro český e-sport,“ dodává Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.

Gillette přináší všem tento podzim to nejlepší

A co si značka Gillette pro fanoušky gamingu, ale nejen pro ně, připravila nového na tento podzim? Vyzkoušet můžou třeba pánský holicí strojek Gillette Mach3 Charcoal se 3 břity pevnějšími než ocel, který je určený pro hladké oholení. Tento holicí strojek je vybaven zvlhčujícím páskem s aktivním uhlím, který odstraní během holení z pokožky všechny nečistoty a zároveň zabrání podráždění a napnutí pleti. Muži, kteří preferují strniště, ocení řadu King C.Gillette. Holicí strojek z této řady je vhodný k tvarování a zastřihování vousů a k úpravě strniště. Všechny produkty Gillette navíc od letošního podzimu v obchodech najdete v udržitelných papírových obalech.

zpět na článek