iDNES.cz

Herman Miller a Knoll jsou teď MillerKnoll

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Vznikla největší světová firma pro interiérový nábytek a design.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V tuzemsku ji zastupuje firma cre8 se svým e-shopem cre8shop, která je výhradním distributorem jak pro Česko, tak i pro Slovensko. Všechny legendární i moderní kousky z portfolia rodiny MillerKnoll zahrnující kromě obou hlavních značek i řadu dalších naleznete v jejich nabídce. Buď přímo na e-shopu, nebo je jsou schopni zákazníkům nabídnout na zakázku.

Zpráva o spojení dvou titanů designového průmyslu, společností Herman Miller a Knoll, rozvířila svět nábytkového designu. Spojení dvou legendárních firem přineslo revoluci do oboru a naději na nové inovace v oblasti designu a ergonomie. Společnosti Herman Miller a Knoll jsou známé svými inovativními návrhy, které ovlivnily podobu pracovních prostředí po celém světě. Jejich spojení slibuje vytvoření ještě silnějšího a širšího vlivu na designovou scénu.

Historie obou společností se začala psát již v první polovině minulého století a oba podniky mají své kořeny u německých přistěhovalců. Po dlouhé roky si byly vzájemnými rivaly, aby se nyní spojily v jeden celek. Za částku bezmála 40 miliard korun totiž společnost Herman Miller pohltila konkurenčního výrobce Knoll, čím vznikl zcela nový konglomerát pojmenovaný MillerKnoll. Pro obě společnosti bylo v minulosti signifikantní spojení s designery a architekty, kteří oběma výrobcům pomohli vytvořit nejeden legendární produkt z nichž řada je oblíbená pro svou nadčasovost dodnes.

Herman Miller a Knoll, oba legendární průkopníci v oblasti nábytkového designu, přinášejí do spojení svoje jedinečné silné stránky. Herman Miller je známý svými ikonickými kousky, jako jsou pracovní židle Aeron a Mirra, zatímco Knoll se proslavil díky svým elegantním a luxusním designům, namátkou kolekcí Saarinen nebo The Mies van der Rohe collection. Obě společnosti se svým spojením zavázaly k vytvoření špičkového portfolia produktů, které spojí inovativní design s komfortem a udržitelností. Fúze obou firem znamená nejen spojení jejich portfolia, ale také spojení firemních kultur a hodnot. Oba subjekty mají bohatou historii inovací a důraz na udržitelnost, což by mohlo vést k synergii vytváření nábytku, který nejen vyzařuje špičkový design, ale také dbá o životní prostředí a pohodlí uživatele.

Moderní pracoviště v tuzemsku procházejí výraznou proměnou, jež kopíruje trendy ze zámoří. Prim hrají kvalitní materiály a také design, který je nejen potěchou pro oko, ale zároveň vychází vstříc lepší fyzické kondici uživatelů. Na světovou špičku kancelářského nábytku patří právě obě zmíněné značky, které nezřídka v minulosti svými inovacemi určovaly trendy v tomto odvětví. A je tomu tak dodnes. Zajímavá je i vazba na Česko. Společnost Knoll dodnes má ve své nabídce unikátní židle Brno navržené speciálně pro vilu Tugendhat.

Se vznikem MillerKnoll se obě společnosti dostávají do pozice, v níž pro ně bude navrhování a výroba podobně ikonických produktů ještě jednodušší. Vzájemné sdílení know-how může oba podniky jen posílit a potvrdit jejich vedoucí pozici na trhu. Nebude to však značka MillerKnoll, pod kterou bude jejich tvorba prezentována. I přes společné propojení budou všechny značky, jež pod sebou nově vzniklá skupina schraňuje, nadále vystupovat pod vlastními jmény. Nejedná se přitom jen o společnosti Knoll a Herman Miller, ale také o podniky Hay, Muuto nebo třeba Naughtone.

„Jsme skupina lidí a značek, kteří se řídí společnou vizí, společnými hodnotami a pevným odhodláním k designu. Jako MillerKnoll se budeme vzájemně posouvat a inspirovat k inovacím a navrhování budoucnosti pro všechna místa, kde se odehrává život,“ uvedla CEO nově vzniklé společnosti Andi Owens.

zpět na článek