iDNES.cz

Decathlon Pardubice - novinky z prodejny

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Dnešním odpovídajícím je Patricie Šedivá - sportovní poradce - zákaznický servis.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Patricie Šedivá | foto: DECASPORT s.r.o.

Jaké produkty bys doporučila a proč?

Jelikož jsem člověk, kterému je snad neustále zima, tak jedna z věcí, které mi nesmí chybět v šatníku, je funkční tričko. Naše oddělení je hned u vchodu do prodejny a v zimě tam tak nepříjemně profukuje chladný vzduch. Pokud však mám tričko pod mikinou, je mi celou směnu krásně.

Odmala jezdím na koních a pravidelně se o své kožené věci starám, takže tuk na mazání je výborným pomocníkem. Když se péče nezanedbá, tak stačí mazat třeba jednou za 14 dní. Samozřejmě záleží na počasí a také opotřebování daného kousku. Navíc je fajn, že tuk není zabarvený, takže s ním můžu mazat i jiné než jezdecké věci.

Patricie Šedivá

Na jakém oddělení působíš a co zde můžeš zákazníkům nabídnout?

Pracuji na welcome desku neboli na zákaznickém servisu. Přirovnala bych to k něčemu, jako je infocentrum a zároveň výdejna balíčků. Naším úkolem je spokojený zákazník, a tak se snažíme s každým, kdo k nám přijde s problémem, najít to nejvhodnější řešení, ať už se jedná o reklamaci či o objednávání věcí, které zrovna nemáme. Řešíme tedy primárně výdej balíčků, stahování produktů z jiných Decathlonů, administraci ohledně reklamací a nově i Buyback a Rent. Podrobnější informace k těmto dvěma novým službám najdete na našem webu.

Patricie Šedivá

Jak se připravuješ na vánoční období, kdy je na welcome desku nejvíce zákazníků?

Patřím mezi ty nadšence, co jsou schopni na Vánoce myslet už v létě. Jsou pro mě obdobím pohody a tenhle pocit s sebou nosím i do práce. Předvánoční období je na welcome desku spojeno spíš s naváděním zákazníků správným směrem, protože chtějí co nejméně bloudit a nakoupit dárky co nejrychleji. Zároveň pomáháme s objednáváním produktů z našeho e-shopu a spolu s kolegy na prodejně radíme s výběrem vhodného zboží.

Samozřejmě se vydává větší množství objednávek, takže je to náročnější v uspořádání našeho skladu, aby zákazníci nečekali na balíček zbytečně dlouho. Po Vánocích pak řešíme vracení nevhodných dárků a výměny velikostí.

Co když dárek, který pod stromeček zákazník koupí, nebude obdarovanému vyhovovat či mu nepadne velikost?

V tom případě stačí přijít za námi na welcome desk a my s ním zboží vrátíme a rovnou můžeme dohledat jinou variantu a objednat. V případě, že je zboží přímo v prodejně, tak si jej zákazník může rovnou vyměnit. Vždy se snažíme vyjít vstříc každému přání zákazníka a v prodejně máme spoustu šikovných kolegů, kteří jsou schopni pomoct s výběrem nebo odkázat na adekvátní náhradu za zboží, které nesedí.

Takové služby jsou u nás zcela běžné a zákazníci se tak nemusí bát při výběru dárků trochu zariskovat. V případě, že ani tento risk bez rizika není nic pro ně, mohou u nás zakoupit dárkové karty, za které si obdarovaný vybere svůj dárek sám.

zpět na článek