iDNES.cz

Nové vzdělávací centrum DPO

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Trolejbusový areál v centru Ostravy projde rozsáhlou modernizací. Klíčovou budovu pro vzdělávání řidičů a dalších zaměstnanců Dopravní podnik Ostrava (DPO) opraví na moderní vzdělávací centrum. Za necelých 250 milionů korun se kompletně obnoví dosluhující budova i okolí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Původní stav areálu trolejbusů a autoškoly 1956 | foto: Dopravní podnik Ostrava a.s.

Řidičům centrum nabídne například novou zdržovnu, výpravnu nebo jídelnu.

Trhliny nosných zdí budovy, zastaralé rozvody, defekty venkovní splaškové kanalizace, místy propadající se dlažba ohrožující provoz vozů. Od zprovoznění v roce 1956 bez rekonstrukce. V takovém nevyhovujícím stavu je nyní správní budova a její okolí v Areálu trolejbusy Ostrava.

V plánu je rekonstrukce celé administrativní budovy včetně přístavby, výstavba chodníků, komunikace a parkovacích stání, rekonstrukce zpevněných ploch a rozvodů inženýrských sítí v celém areálu. Z porubské tramvajové vozovny bude do areálu přemístěn unikátní tramvajový simulátor. Ve vzdělávacím centru budou nově probíhat i náborová a přijímací řízení. Modernizované klimatizované učebny s audiovizuální technikou pak budou k dispozici i klientům autoškoly.

Takto by měl objekt vypadat po dokončení rekonstrukce

„Cílem je vytvořit moderní centralizované vzdělávací pracoviště. Každá firma stojí a padá s lidmi. Vzdělávacím centrem DPO projde ročně přes čtyři tisíce lidí. Naši zaměstnanci denně používají moderní vozidla a nejnovější technologie, včetně např. antikolizních systémů nebo technologie průběžného dobíjení u elektrobusů. Chceme pro ně kvalitní zázemí, které je adekvátně připraví. Kvalitní vzdělávání se promítá do bezpečného provozu a celkové kvality služeb,“ uvádí generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys a dodává:Záleží nám na tom, aby první kontakt budoucích zaměstnanců DPO neprobíhal v rozpadajícím se objektu, ale v moderní budově, která bude samozřejmě plnit i veškeré energetické standardy.“

V areálu dnes lidé absolvují kurzy k získání řidičských oprávnění skupin B, C, D a kurzy pro získání průkazu způsobilosti k řízení tramvají a trolejbusů. Řidiči DPO absolvují v prostorách vstupní a pravidelná školení a také přezkušování a proškolování po mimořádných událostech v dopravě.

Areál je v provozu od roku

„Dopravní podnik Ostrava má dva tisíce zaměstnanců. Více než tisícovka z nich jsou řidiči. Pro naše město vykonávají užitečnou a náročnou práci. Věříme, že adekvátní zázemí jim zajistí podmínky pro kvalitní výkon nejen řidičského řemesla. Lidé by pro každou firmu měli být na prvním místě,“ dodává Břetislav Riger, náměstek primátora pro dopravu.

Cena za modernizaci celého objektu a okolí je necelých 250 milionů korun bez DPH. Projekt se podařilo vysoutěžit pod předpokládanou cenou, která byla 259 milionů korun.

zpět na článek