iDNES.cz

DPO zpříjemní jízdu MHD maminkám s dětmi ozdobením prostor obrázky

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Obrázky s dětskými motivy ve vyhrazeném prostoru pro kočárek a navíc i odkaz na autorskou edukativní loutkovou pohádku. Dopravní podnik Ostrava (DPO) cílí na maminky s nejmenšími cestujícími a chce jim zpříjemnit jízdu MHD.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nejmladší cestující si mohou obrázky prohlédnout přímo z kočárku | foto: Dopravní podnik Ostrava a.s.

Vyzdobený prostor pro kočárky teď bude dopravce testovat ve třech tramvajích. Pokud se osvědčí, najdou ho maminky i v dalších vozech, a ve více variantách motivů. „Každý cestující je pro nás důležitý, maminky s malými dětmi vnímáme speciálně. Mají vliv na návyky a názory další generace našich potenciálních zákazníků. Přáli bychom si, aby pro ně cestování ostravskou MHD bylo příjemným zážitkem, kterým budou inspirovat i své děti. Prioritou je pro nás bezpečnost. Do vozidel instalujeme kamery, v terénu nasazujeme asistenty přepravy, kteří mimo jiné mohou právě maminkám s kočárkem pomoci s nástupem a výstupem, investujeme do antikolizních systémů. Vyzdobeným prostorem teď chceme maminkám a malým dětem jízdu MHD ještě více zpříjemnit,“ uvádí Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO.

Liška, strom, louka nebo třeba sluníčko. Nejmladší cestující si mohou prohlédnout obrázkové polepy DPO pohodlně přímo z kočárku. Vyzdobený totiž není jen vyhrazený prostor pro kočárek, ale i strop nad ním. Pro ještě více radosti je v „kouzelném místě“ k dispozici i QR kód odkazující na edukativní hranou pohádku, natočenou ve spolupráci s Divadlem loutek Ostrava. Ta vypráví o malé čarodějnici, která se učí cestovat tramvají. Díky neomezené Wi-Fi ve všech vozech DPO můžou maminky pohodlně přehrát pohádku nejmenším cestujícím na svém mobilním zařízení.

Loutková pohádka vypráví o Malé čarodějnici, která se učí jezdit tramvají.

Pokud se projekt osvědčí, rozšíří se dětská výzdoba i do dalších vozidel.

zpět na článek