iDNES.cz

Program Výkop směřuje k napínavému finále

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
První ročník programu Výkop podnikatelského inkubátoru Lipo.ink pomalu míří do finále. Osm týmů, které od září pracovaly na svých inovativních projektech, se bude na konci listopadu ucházet o peníze investorů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Výkop je nový program pro začínající podnikatele. Jde o intenzivní tříměsíční kurz, který připraví zájemce z libereckého regionu na úspěšný rozjezd jejich vlastního start-upu.

Program je ideální volbou pro podnikatele nebo zaměstnance, kteří se po letech práce pro někoho jiného chtějí pustit do vlastního byznysu. Účastníci programu věnují minimálně 12 hodin svého času týdně s workshopy a osobními konzultacemi. K dispozici jim jsou zkušení mentoři, kteří hodnotí, zda jde podnikání tou správnou cestou. „Jsem rád, že Lipo.ink stále rozšiřuje svoje služby. Líbí se mi, že si účastníci mají možnost ověřit nápad během krátké doby na trhu – i před investory,“ doplňuje Jiří Ulvr, krajský radní pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Směřuje tím k finále, kdy týmy v závěru programu představí svůj projekt investorskému panelu, kde budou mít šanci získat počáteční investici ve výši 300 000 Kč a více. „Máme čtyři investory, Michala Tesaře za Newton University Angel Fund, Jiřího Procházku, předsedu představenstva ABET Holding, Pavla Paickra jako výkonného ředitele Entry Engineering a manžele Jakimičovy, zakladatele Lasvitu,“ konkretizuje Philipp Roden, ředitel Lipo.ink, silnou sestavu investorů.

Jedním z týmů, který se vydává do boje o podporu, je Roadboat.cz, který se zaměřuje na inovativní přístup k cestování a mobilitě. Přichází s konceptem unikátní obytné nástavby na auto. „Představte si něco mezi střešním stanem na auto a karavanem. Nyní děláme kusovky pro kamarády, ale rádi bychom se posunuli do průmyslové výroby. Od Výkopu čekáme především podporu a získání znalostí v tom, jak celou věc obchodně prodat,“ řekl na začátku projektu Výkop jeden ze zakladatelů Kamil Bělohlávek.

„Setkávání jsou velmi inspirativní, trochu mne mrzí, že jsem první konzultace nevyužil úplně naplno. Myslel jsem, že ve Výkopu najdu pro náš projekt manažera, ale nestalo se. Nyní se chystáme na závěr, je to opravdu adrenalin, jdeme do toho naplno. Já chci v každém případě pokračovat, buď z toho bude zajímavý byznys, nebo výroba zůstane pouze pro kamarády. Takže to beru jako příležitost a dobře investovaný čas a peníze. I kdyby se mělo ukázat, že to nemá obchodní potenciál, tak je to dobrá zkušenost,“ hodnotí průběh Výkopu Bělohlávek.

zpět na článek