iDNES.cz

Akce „Čistá Vysočina“

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Ani letos při akci nechyběli zaměstnanci jihlavské firmy Bosch. Spolu se svými dětmi pomáhají zachovat čisté prostředí Vysočiny.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Akce „Čistá Vysočina“

Akce „Čistá Vysočina“ | foto: Bosch Powertrain s.r.o.

Na pět desítek dobrovolníků, zaměstnanců firmy Bosch Powertrain s.r.o., včetně jejich rodinných příslušníků, osobně podpořilo v sobotu 22. dubna 2023 čtrnáctý ročník jarního úklidu v Kraji Vysočina pod názvem „Čistá Vysočina“. Dobrovolníci sbírali odpad na veřejných prostranstvích, zelených plochách a na příjezdových komunikací v blízkosti výrobního závodu 3 v průmyslové zóně Jihlava-Pávov a výrobního závodu 2 v městské části „Na Dolech“. „Čistou Vysočinu“ pořádá Kraj Vysočina vždy v jarním období.

„Na úklidovou akci chodíme společně s mým tátou. K pomoci vyčistit přírodu se vždy ráda připojím, jde přece o zdravé životní prostředí pro nás pro všechny,“ zhodnotila důvody své účasti třináctiletá Tereza Pejchalová.

Akce „Čistá Vysočina“
Akce „Čistá Vysočina“

Dobrovolnická aktivita zaměstnanců je vítána

„Výsledkem letošní úklidové akce bylo přes 30 pytlů s odpadem o váze okolo 200 kilogramů. Do letošní akce se zapojil velmi vysoký počet dětí s rodiči. Děti se tak společně mohou přesvědčit, že práce pro životní prostředí má smysl,“ sdělil k úklidové akci obchodní ředitel firmy Bosch Diesel s.r.o. Ralph Klaus Carle.

Zaměstnanci firmy Bosch v Jihlavě se zapojují do jarní úklidové akce pravidelně od roku 2013, za tu dobu pomohli odstranit z přírody na 8 tun odpadků.

Akce „Čistá Vysočina“
zpět na článek