Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Podpora 250 milionům lidí ve snaze o zelenější život

  15:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Kosmetická značka Garnier uvádí vzdělávací kampaň zaměřenou na pomoc nám všem udělat jeden zelený krok.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Garnier | foto: Archiv Garnier

Značka Garnier představuje další milník v rámci závazků Green Beauty – uvádí vzdělávací kampaň zaměřenou na udržitelnou konzumaci.

Díky videím vytvořeným ze strany National Geographic CreativeWorks dává značka Garnier spotřebitelům přístup k odborným znalostem a skutečným praktickým radám. Jde o první krok v rámci nového závazku pro značku a jehož cílem je podpořit a pomoci 250 milionům lidí, aby mohli do roku 2025 žít na naší planetě zelenějším životem.

Garnier

“K dosažení úspěchu Green Beauty chce značka Garnier motivovat spotřebitele, aby se svými zelenými kroky zapojili i oni. Udržitelnost může být opravdu citlivým tématem a naším cílem je učinit ji opravdu dostupnou – s tím už jsme začali díky našim produktům, od rychle oplachovatelných tuhých šamponů, kartonových a znovuplnitelných obalů atd. – ale chceme jít ještě dále. Díky práci National Geographic CreativeWorks chceme dát našim spotřebitelům přístup k nejlepším odborníkům a jejich radám pro každodenní zelenější život,“ říká Garnier Global President Adrien Koskas

Garnier

Tento nový závazek Garnier je nejnovější součástí ambiciózních cílů naplánovaných do roku 2025 ke snížení dopadů celého hodnotového cyklu značky na životní prostředí. Garnier bude dále pokračovat ve své transformaci k udržitelnosti, nicméně vědomí, že 80 % uhlíkové stopy šamponu pochází z domácího používání, ukazuje, že je třeba vzdělávat i spotřebitele, aby se uměli zapojit.

Na první části plnění tohoto závazku spolupracoval Garnier s badatelkami National Geographic Explorers týmu Rosou Vasquez & Imogen Napper – jejich odborné znalosti a skutečné praktické rady mohou pomoci spotřebitelům v jejich každodenní snaze o skutečnou změnu a odpovědět na důležitou otázku – Může být krása zelená?

“Jsme pyšní, že můžeme spolupracovat s Garnier a pomoci a dát společně život tomuto závazku v rámci Green Beauty. Přinášíme vášeň a vypravěčský talent odborníků a badatelů National Geographic’s Explorers, aby pomohli sdílet příběhy Garnier, zároveň učili lidi porozumět jejich vlivu na svět a představit si nové možnosti. To je to, co v National Geographic CreativeWorks umíme nejlépe”, dodal Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic

Garnier

Dostupný a zároveň vzdělávací obsah pokryje témata udržitelnosti, která se týkají krásy. Zaměříme se problematiku plastů & obalů, vysvětlíme využití vody a zelené pojetí vědy a podělíme se o praktické rady s cílem učinit udržitelnost dostupnější a usnadnit lidem zelené kroky (#onegreenstep) v jejich každodenním životě.

Společný projekt Garnier a National Geographic bude představen na Expu 2020 v Dubaji s tím, že první video bude možné shlédnout 1.října na https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty. Další epizody budou následovat brzy poté.

Autor:
  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...

Jak zavěsit WC?

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...

LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí

Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným zákazníkům přináší...

Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!

Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky dětí stojí Nadace KKFF....

Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou

Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Svěží ginová novinka pro jaro a léto

Komerční sdělení Ginová rodina G’vine řady JUNE se rozrůstá o nejnovější JUNE Watermelon, perfektní volbu pro přicházející teplé měsíce....

Přichází čas rozjet to ve velkém a zažít rock’n’roll v každém kroku

Komerční sdělení Skechers představuje další kolekci s The Rolling Stones!

V 59 letech zemřela herečka Simona Postlerová, ještě v sobotu zkoušela

Zemřela divadelní a filmová herečka Simona Postlerová, bylo jí 59 let. Zprávu o úmrtí potvrdil nadační fond Dvojka...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Titěrné sukně i míčky na podpatcích. Zendaya vzkřísila trend tenniscore

S nadsázkou bychom mohli říct, že největší tenisovou událostí tohoto roku je premiéra snímku Rivalové. Aspoň co se módy...

Je to šílený, hodnotily firmy práci řemeslníků, kteří opravili střechu

Po zimě se často ukážou mnohé „vady na kráse“ domu, střechy nevyjímaje. Někdy nezbývá nic jiného než kompletní výměna....

Ukradené auto s AirTagem si našel, ale od policie dostal vynadáno

Vyjít ráno před dům a nenajít tam svůj vůz je noční můrou každého majitele. Do takové nezáviděníhodné situace se dostal...