Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Češi mají o toaleťáku jasno: Čím měkčí, tím lepší!

  17:21aktualizováno  26. března 2019 13:42 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Náš každodenní život si bez něho nedovedeme představit. Řeč je o toaletním papíru. Nákupy toaletního papíru rostou rok od roku v řádu několika procent a nejvíce se prodává ten třívrstvý, ukazují data obchodů Albert.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

| foto: ShutterstockBauer Media

Jak ukazují data z obchodů Albert, nejvíce se prodává toaletní papír třívrstvý a na vzestupu je i ten se čtyřmi vrstvami. „Podíl třívrstvých toaletních papírů na celkových prodejích je téměř 60 %, čtyřvrstvý toaletní papír je zase nejrychleji rostoucím zbožím v tomto segmentu,“ říká Aneta Jiroutová, manažerka oddělení nepotravinového sortimentu obchodů Albert.

Co se týká vůně a barvy, preferují Češi klasiku. „85 % prodaných toaletních papírů je bez parfemace a v bílé barvě. Z parfemovaných toaletních papírů je nejoblíbenější heřmánkový,“ říká Aneta Jiroutová. Zákazníci také málokdy ví, že se neparfemuje papír samotný, ale jen rulička. Limitované edice s obrázky jsou podle ní oblíbené hlavně na jaře a v zimě.

Spotřebitelé upřednostňují nákup větších balení po 8, 16 nebo 24 rolích. Jejich nákupy mají rostoucí tendenci. Opačný trend je u balení s jednou až čtyřmi rolemi. Zákazníci mají rostoucí zájem také o zcela ekologicky rozložitelný toaletní papír. Celková poptávka po toaletních papírech je stabilní, s mírným dlouhodobým růstem v řádu několika procent.

Historické milníky toaletního papíru


14. století - Vynález toaletního papíru. První toaletní papír byl vyroben pro čínského císaře.

1596 - První splachovací toaleta.

17. století - Běžným toaletním papírem se staly noviny pro jejich dostupnost.

1710 - Byl vynalezen bidet.

1778 - Vyroben první toaletní papír podobný tomu dnešnímu.

1857 - Začíná se prodávat továrně balený toaletní papír.

1900 - Vylepšení městských kanalizací v Evropě vedlo k rozšíření splachovacích toalet.

1935 - Firma Northern Tissue představila v kampani toaletní papír „bez třísek“.

19.-20. stol. - Vzniká perforovaný toaletní papír, papír vícevrstvý, recyklovatelný a vlhčený.

21. století - Tzv. bezpapírová toaleta (Japonsko)-kombinuje toaletu, bidet a sušák v jednom.

Autor:
  • Nejčtenější

Hypotéka 2,99 % od Central Group se splátkami stejnými jako nájemné

Komerční sdělení Při úrokových sazbách hypoték okolo 3 % ročně se měsíční splátky hypotéky zhruba vyrovnají obvyklému nájemnému. K této...

Český rekordman Sky Bridge 721 je i v roce 2024 světovou jedničkou

Komerční sdělení Světovým rekordem se tentokrát může pochlubit Česko. V malé horské obci Dolní Morava v Pardubickém kraji narazíte na...

Vojtko, Geislerová, vztahy a duševní zdraví na VŠEM

Komerční sdělení “Pro Vysokou školu ekonomie a managementu (VŠEM) je zdraví, i to duševní, prioritou. Proto pořádáme Den duševní pohody...

OC Lužiny – včera, dnes a zítra

Komerční sdělení Původní experimentální stavba věhlasných architektů – dnešní Obchodí centrum Lužiny. Před deseti lety doznalo radikální...

Falkensteiner Resort Punta Skala – jeden resort, nekonečné možnosti

Komerční sdělení Falkensteiner Resort Punta Skala je prémiový resort nabízející jedinečný zážitek pro ty, kteří hledají pravý...

Bohatství bylinek na dosah ruky

Komerční sdělení Jakou sílu ukrývá příroda? Bohatství skryté v bylinkách využívali naši předci po staletí a do dnešního dne z nich...

Kroměříž vzdá hold Miloši Formanovi

Komerční sdělení U příležitosti 40. výročí vzniku oscarového snímku Amadeus vzdá Kroměřížský zámek hold Miloši Formanovi a jednomu z...

Otevření nových Silent Villas v Therme Laa

Komerční sdělení Exkluzivní rozšíření termálních lázní Laa, resortu VAMED Vitality World: 2. srpna 2024 se na ploše téměř 12 000 metrů...

Zažijte s celou rodinou spojení lázeňského OREAgování

Komerční sdělení Přijďte si užít nezapomenutelný pobyt plný OREAgování a relaxace, který vám nabídne únik od každodenního shonu.

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Moderátorka Petra Křivková-Svoboda přišla při tragické nehodě o manžela

Moderátorka poledních zpráv televize Nova Petra Křivková-Svoboda (41) v neděli ztratila svého manžela Ondřeje Křivku...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Svěrák se na mě nedíval jen jako na hezkou buchtu, říká Radka Pavlovčinová

Jan Svěrák ji vidí jako robotku. Radka Pavlovčinová v nové hře filmového a teď už i divadelního režiséra hraje umělou...

Anální sex je výzva. Nejvíc tabu je však v Česku jiná praktika, říká průzkum

Erotické hračky nepředstavují podezřelou exotiku, v ložnicích jsou jako doma. Ostatně jako masturbace. I orální sex....