Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Češi mají o toaleťáku jasno: Čím měkčí, tím lepší!

  17:21aktualizováno  26. března 2019 13:42 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Náš každodenní život si bez něho nedovedeme představit. Řeč je o toaletním papíru. Nákupy toaletního papíru rostou rok od roku v řádu několika procent a nejvíce se prodává ten třívrstvý, ukazují data obchodů Albert.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

| foto: ShutterstockBauer Media

Jak ukazují data z obchodů Albert, nejvíce se prodává toaletní papír třívrstvý a na vzestupu je i ten se čtyřmi vrstvami. „Podíl třívrstvých toaletních papírů na celkových prodejích je téměř 60 %, čtyřvrstvý toaletní papír je zase nejrychleji rostoucím zbožím v tomto segmentu,“ říká Aneta Jiroutová, manažerka oddělení nepotravinového sortimentu obchodů Albert.

Co se týká vůně a barvy, preferují Češi klasiku. „85 % prodaných toaletních papírů je bez parfemace a v bílé barvě. Z parfemovaných toaletních papírů je nejoblíbenější heřmánkový,“ říká Aneta Jiroutová. Zákazníci také málokdy ví, že se neparfemuje papír samotný, ale jen rulička. Limitované edice s obrázky jsou podle ní oblíbené hlavně na jaře a v zimě.

Spotřebitelé upřednostňují nákup větších balení po 8, 16 nebo 24 rolích. Jejich nákupy mají rostoucí tendenci. Opačný trend je u balení s jednou až čtyřmi rolemi. Zákazníci mají rostoucí zájem také o zcela ekologicky rozložitelný toaletní papír. Celková poptávka po toaletních papírech je stabilní, s mírným dlouhodobým růstem v řádu několika procent.

Historické milníky toaletního papíru


14. století - Vynález toaletního papíru. První toaletní papír byl vyroben pro čínského císaře.

1596 - První splachovací toaleta.

17. století - Běžným toaletním papírem se staly noviny pro jejich dostupnost.

1710 - Byl vynalezen bidet.

1778 - Vyroben první toaletní papír podobný tomu dnešnímu.

1857 - Začíná se prodávat továrně balený toaletní papír.

1900 - Vylepšení městských kanalizací v Evropě vedlo k rozšíření splachovacích toalet.

1935 - Firma Northern Tissue představila v kampani toaletní papír „bez třísek“.

19.-20. stol. - Vzniká perforovaný toaletní papír, papír vícevrstvý, recyklovatelný a vlhčený.

21. století - Tzv. bezpapírová toaleta (Japonsko)-kombinuje toaletu, bidet a sušák v jednom.

Autor:
  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...

Jak zavěsit WC?

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...

LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí

Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným zákazníkům přináší...

Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!

Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky dětí stojí Nadace KKFF....

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Tady chutná …!

Komerční sdělení Ochutnejte koktejly z dob první republiky

Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky

Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...

Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace

Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...

V 59 letech zemřela herečka Simona Postlerová, ještě v sobotu zkoušela

Zemřela divadelní a filmová herečka Simona Postlerová, bylo jí 59 let. Zprávu o úmrtí potvrdil nadační fond Dvojka...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Titěrné sukně i míčky na podpatcích. Zendaya vzkřísila trend tenniscore

S nadsázkou bychom mohli říct, že největší tenisovou událostí tohoto roku je premiéra snímku Rivalové. Aspoň co se módy...

Je to šílený, hodnotily firmy práci řemeslníků, kteří opravili střechu

Po zimě se často ukážou mnohé „vady na kráse“ domu, střechy nevyjímaje. Někdy nezbývá nic jiného než kompletní výměna....

Ukradené auto s AirTagem si našel, ale od policie dostal vynadáno

Vyjít ráno před dům a nenajít tam svůj vůz je noční můrou každého majitele. Do takové nezáviděníhodné situace se dostal...