Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Pokud toužíte po příjemné vůni ve svém domově, máme pro vás řešení! Přestože v dnešní době existuje mnoho osvěžovačů různých druhů, můžete si vyrobit vlastní. Jedná se o ekologičtější variantu, která je čistě přírodní, bez použití jakýchkoliv chemikálií nebo jiných škodlivých látek.
Jak vybrat tu správnou vůni?
Především byste si měli uvědomit, jakou vůni chcete ve svém domově mít. Některé jsou sladší, jiné pikantnější. Můžete si zvolit silnější nebo slabší intenzitu. Volba je jen a jen na vás. Doporučujeme však jich nekombinovat příliš mnoho, aby se zbytečně nepřekrývaly a nebolela vás z nich hlava. Jaké přírodní vůně patří mezi nejvíce populární?
● jasmín
● pomeranč
● cedrové či santalové dřevo
● pačuli
● levandule
● mandarinka
● citronová tráva
● kadidlo
● bergamot
● skořice
● eukalyptus
● borovice