iDNES.cz

Decathlon - novinky z prodejny

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Odpovídat bude Kateřina Šrutová - sportovní poradkyně, leader sociálních sítí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kateřina Šrutová | foto: DECASPORT s.r.o.

Jaké produkty bys doporučila a proč?

V oddělení fitness je zahrnuto hned několik sportů včetně kardia, kruhového tréninku, ale také pilates, jogy, tance nebo například dětského tělocviku. Produkty jsou proto velice různorodé.

Z kardia bych ženám určitě doporučila funkční tílka My Top, která nám nově začala chodit v krásných nových barvách. Jako u spousty dalších produktů z našeho obchodu u nich také můžete najít označení Ecodesign, což znamená, že pro polyester, ze kterého jsou tílka vyrobena, využíváme recyklaci plastových lahví nebo již dříve použité textilie.

Z mého oblíbeného tance doporučuji taneční piškoty, které máme v prodejně dostupné ve dvou variantách. Začínající tanečnice a baletky určitě ocení koženou verzi s jednodílnou podešví, která zaručí stabilní došlap a navíc mají již našité gumičky, díky nimž bude piškot na noze lépe držet. Pro pokročilé sportovkyně máme k dispozici textilní strečové piškoty, které zajistí přirozený ohyb chodidla zásluhou poddajného materiálu a dělené podešvi. Šňůrka na stažení piškotu a všité gumičky na nártu zajistí lepší přiléhavost a komfort při tanci.

Od února pod oddělení fitness nově spadají také dětské boty na tělocvik, které určitě ocení jak děti, tak rodiče. Model dětských bot na aktivní chůzi PW540 máme v prodejně dostupný hned ve třech barvách, v e-shopu pak najdete ještě další dvě. Tato obuv je vhodná na každý povrch - do tělocvičny, protože naše podrážky nezanechávají šmouhy, nebo i na ven.

Kateřina Šrutová

Co tě na práci v Decathlonu nejvíce baví?

Vystřídala jsem za posledních 8 let celkem pět brigád a prací, z nichž je jednoznačně právě Decathlon můj nejlepší zaměstnavatel. V říjnu to budou 4 roky, co jsem nastoupila, a stále si nedovedu představit, že bych tuto firmu opustila.

Začínala jsem v říjnu 2019 v oddělení pilates, které se později spojilo dohromady s kardiem a vzniklo společné oddělení fitness, kde jsem dodnes. Během let jsem postupně začala zvyšovat úvazek a společně s tím přišly i další zodpovědnosti. Tou pro mě nejvýznamnější jsou sociální sítě.

V týmu sociálních sítí jsem začínala občasným vyfocením nebo natočením příspěvků pro náš instagramový a facebookový profil. Později jsme s kolegyní vytvořily profil na TikToku, kde jsme dokázaly oslovit a získat přes 13 tisíc sledujících (tento profil byl bohužel z důvodu firemní bezpečnosti zrušen). Aktuálně mám na starosti tým i celou agendu sociálních sítí a doufám, že se nám bude dařit minimálně stejně dobře jako s kolegou přede mnou.

I proto mě na práci v Decathlonu baví všechny možnosti, které jako spoluhráči máme. Baví tě sociální sítě? Není problém, přidej se k nám do týmu. Děláš rád grafiku? Dobře, domluvíme se a najdeme ti v rámci obchodu práci. Nic tu není nemožné, pokud jen člověk trochu chce a nebojí se zeptat.

Mimo pracovní možnosti mi přijde naprosto skvělé to, že máme pravidelné meetingy a grilovačky, které nám umožňují stmelovat náš stále rozrůstající se kolektiv lidí a oddechnout si na chvíli od reality.

Kateřina Šrutová

V čem se váš obchod liší od konkurence?

Určitě je to přístup k zákazníkovi. Naše heslo je ‚Spokojený, nebo spokojený‘, což znamená, že je pro nás nejdůležitější to, že od nás zákazník odchází s úsměvem na tváři a rád se k nám vrací. Pokud se stane, že mezi našimi výrobky člověk nenalezne to, co hledá, nebojíme se ho pro jeho „výrobek na míru“ poslat ke konkurenci.

zpět na článek