iDNES.cz

GoldBee opouští business s potenciálem až 72 milionů ročně

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Brněnská rodinná firma GoldBee, známá svou lokální výrobou a inovativním přístupem k módnímu průmyslu, postupně utlumuje svou spolupráci se Zalando, největším online módním prodejcem v Evropě, navzdory měsíčnímu obratu ve výši až 1,5 milionu korun v pouhých 6 z 27 možných států Evropy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hlavním důvodem tohoto kroku je nedostatek kvalifikovaných švadlen a odhodlání firmy naplnit rostoucí domácí poptávku, která byla v letní sezoně omezena v důsledku exportu produktů nejen do Německa.

„Naše hlavní motivace je pokrýt českou poptávku kvalitně a vrátit se na Zalando, až budeme mít dostatečné kapacity. Posledních 9 měsíců máme pořád vyprodané legíny a přes plavkovou sezonu jsme v Česku nedokázali pokrýt ani zlomek poptávky. Jen jsme nějaké stahovací plavky vyrobili, hned byly pryč. Na předobjednávky zákaznice čekaly i 2 měsíce a tomu nyní chceme předejít,“ uvádí Jan Kočař.

GoldBee je výrobce light-sport-fashion oblečení z Brna, který má jako hlavní cíl nediskriminovat nabídkou ženy žádných tvarů. Nejenže vyrábí špičkové legíny, nebo stahovací plavky až do velikosti 4XL, ale zároveň vám jakékoli legíny na zakázku zkrátí nebo prodlouží. Nově zařadili do prodeje zákazové legíny, které se budou hodit ženám, které mají úzký pas a široký sed. Zákazník si nastaví velikost pasu a sedu, objedná a švadlenky vše zařídí.

„Jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli na Zalando, ale naše srdce je zde, v České republice. Chceme posílit naši přítomnost na domácím trhu a zajistit, že naši čeští zákazníci budou mít vždy přednost. Když se začaly zvedat prodeje v Německu, uvědomili jsme si, že jsme běželi, když ještě neumíme pořádně chodit, takže potřebujeme trošku ubrat páru. Taky plánujeme otevřít obchod v brněnských obchodních domech Vaňkovka, případně Olympie, a na to se teď chceme soustředit,“ dodal Kočař.

V roce 2022 dosáhla značka GoldBee obratu 17,5 milionu korun a očekává se, že v roce 2023 dosáhne obratu více než 30 milionů korun. A to i navzdory současným ekonomickým výzvám.

„Je to krok zpět, abychom mohli udělat dva kroky vpřed. Věříme ve svůj plán a jsme vděční našim zákazníkům za neustálou podporu,“ vysvětluje Kočař.

GoldBee je odhodláno pokračovat ve své misi poskytovat kvalitní, lokálně vyrobené produkty, které cílí na ženy všech tvarů, ale i věku.

Proč značka GoldBee raketově roste v Česku a v létě zažila obrovský BOOM v Německu, má majitel celkem jasno. „Vyrábíme kvalitní oblečení pro reálné ženy, ne pro modelky z časopisů a Instagramu,“ dodává.

zpět na článek