Když se budete nacházet na druhém konci světa, těžko IT oddělení vyřeší problém s vaším zařízením. Společnost HP proto přichází s komplexním řešením služeb a podpory v podobě HP Active Care, které se stará o optimální provoz zařízení i tím, že problémům předchází, případně vyřeší malé problémy dříve, než se stanou velkými.
Podle studie společnosti Microsoft majitelé starších počítačů čekají 3,5× déle kvůli problémům, jako je zamrzání, zastaralá baterie, procesor či software. Díky aktivnímu řešení zastarávání hardwaru i softwaru a předcházení problémům se dá s HP Active Care ušetřit až 5 dní v roce.
HP Active Care je kompletní na míru šitá sada služeb zajišťující ochranu, podporu a opravu zařízení HP po celém světě. Funguje na základě aktivního monitorovaní stavu hardwaru a prediktivního nástroje HP TechPulse, který upozorňuje na závady a aktualizace, poskytuje návod k vyřešení základních problémů svépomocí a automaticky zadává servisní požadavky pro rychlé vyřešení poruchy zařízení. Tato jedinečná analytická technologie využívající strojové učení předchází závadám zastavujícím chod počítače, jako je selhání pevného disku a baterie. Pokud u dané poruchy není možné servisní požadavek zadat automaticky, je vám k dispozici vzdálená diagnóza a podpora HP. Nelze-li případný problém vyřešit na dálku, hned druhý pracovní den za vámi přijede technik rovnou s náhradním dílem (HP Next Business Day Onsite Support). A to ve více než 90 zemích světa díky volitelné podpoře pro cestovatele HP Travel CarePack. O kontrolu nad poškozenými médii a ochranu citlivých dat se zase postará volitelná služba HP Defective Media Retention, která nabízí možnost ponechat si vadná média.
S komplexním balíkem služeb HP Active Care máte zajištěnou nejen efektivní práci bez zbytečných prostojů, čímž ušetříte nemalé prostředky, ale také necháte starost o počítače na jiných a můžete se plně soustředit jen na své podnikání.