VINCENTKA: Jak se z tradičního léčivého nápoje stal celoroční hit

Komerční sdělení
Vincentka už není produktem, po kterém sáhneme pouze při nemoci, či nachlazení, ale v posledních letech se stává oblíbeným celoročním pomocníkem. Díky novým produktům a verzi v plechovce se stala oblíbenou značkou, jejíž produkty pro zdraví a vitalitu oslovují i mladší generaci.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vincentka, známá především jako minerální voda z přírodního léčivého zdroje, kterou lidé tradičně používali při nachlazení nebo respiračních problémech, dnes prochází zásadní proměnou. Společnost VINCENTKA a.s. se rozhodla nejen inovovat své produkty, ale i změnit vnímání této historické značky. V posledních letech se z této minerální vody stává celoroční produkt, který není vázán pouze na nemoc nebo zdravotní potíže. Mnozí noví zákazníci ji nyní považují za osvěžující a prospěšný nápoj, který si dopřávají i při sportu, v sauně, na cestách nebo jen jako doplněk v rámci prevence proti nemocem či pro doplnění potřebných minerálů, především jódu.

Plechovka, která mění pravidla hry

V roce 2022 představila VINCENTKA a.s. novinku, která si okamžitě získala oblibu – Vincentku v plechovce. „Když jsme začali přemýšlet o plechovkách Vincentky, chtěli jsme nabídnout něco, co by odpovídalo aktuálním trendům a zároveň bylo praktické,“ říká Jan Šumšal, předseda představenstva společnosti VINCENTKA a.s. „Cílem bylo, aby se produkt stal součástí každodenního života a přitom si zachoval svou přirozenou hodnotu – podporu zdraví a vitality.“

Tento moderní, lehký a praktický obal přitahuje nejen ty, kteří hledají osvěžení po sportovním výkonu, na cestách nebo v zaměstnání, ale i ty, kteří chtějí podpořit svou obranyschopnost a chránit se tak před různými respiračními nemocemi. Plechovka se stala symbolem inovace a přizpůsobení se aktuálním trendům zdravého životního stylu. Vincentka tak získala nové zákazníky, zejména mezi mladší generací, která ocení nejen praktické balení, ale i unikátní chuť a zdraví prospěšné vlastnosti tohoto přírodního nápoje. Díky jejímu praktickému balení si ji můžete vzít kamkoliv, ať už jde o sportovní aktivity, návštěvu sauny nebo cestování. Tento přístup odráží měnící se trend v oblasti zdravého životního stylu, kde se stále více dbá na to, co a jak konzumujeme.

Nová identita a redesign značky

Společnost se rozhodla nejen pro inovaci produktů, ale i pro redesign celé značky. V roce 2023, při příležitosti 25 let novodobé historie Vincentky, byla představena nová vizuální identita. Cílem bylo oslovit širší spektrum zákazníků včetně mladší generace a zmodernizovat vzhled, který by odrážel současné trendy a hodnoty značky. Tento krok se ukázal jako klíčový pro její další růst na trhu.

Novinky pro tento rok

VINCENTKA a.s. nezahálí ani v roce 2025 a chystá uvedení několika nových produktů, které rozšíří portfolio stávajícího doplňkového sortimentu, do kterého nyní patří například zubní pasta, nosní spreje, sirup či pastilky. Zákazníci se mohou těšit na nové výrobky, které budou reagovat na aktuální potřeby a trendy na trhu.

Vincentka se v posledních letech stala nejen symbolem tradičního zdraví, ale i moderního přístupu k životnímu stylu. Díky inovativnímu balení, redesignu značky a novým produktům oslovuje stále širší okruh zákazníků, kteří ji považují za více než jen nápoj na nemoc. S tím, jak se mění svět a spotřebitelské preference, se i Vincentka přizpůsobuje novým výzvám a hledá cesty, jak si zachovat označení love brandu mezi svými stávajícími i potenciálními zákazníky.

Nejčtenější

Dovolená v roce 2050: Slunce, pláž a plasty

Komerční sdělení

Praha 31. březen 2025 – V roce 2050 bude v oceánech více plastového odpadu než ryb. Světová produkce plastů již překročila 400 milionů tun ročně, přičemž méně než 10 % skutečně projde recyklačním...

FotbalTour mění sny ve skutečné sportovní zážitky

Komerční sdělení

Fotbal, hokej, F1 nebo tenis? FotbalTour je sportovní cestovní kancelář pro všechny fanoušky, kteří chtějí zažít světové sporty na vlastní kůži. S námi můžete navštívit nejslavnější události v...

Podpořme ženy na ledě a dejme jim hlas, který jim náleží

Komerční sdělení

České hokejistky skončily na domácím mistrovství světa čtvrté a chystají se na olympiádu v Itálii. Přestože je ženský hokej rychlý, tvrdý a plný emocí - stále čelí stereotypům a zůstává v médiích i...

Brňané mají až do 15. května možnost svými nápady vylepšit město

Komerční sdělení

Ještě necelý měsíc mohou obyvatelky a obyvatelé Brna vymýšlet, jak by obohatili město. Chybí ve vaší městské části vyžití pro děti? Nebo kulturní festival? Chcete zpopularizovat nějaké důležité téma?...

Pět projektů pro lepší budoucnost: Women in Tech 2025

Komerční sdělení

Odborná porota čtvrtého ročníku vzdělávacího programu Women in Tech vybrala pět talentovaných podnikatelek, jejichž projekty přinášejí technologicky inovativní řešení v oblastech mobility, zdraví,...

Podpořme ženy na ledě a dejme jim hlas, který jim náleží

Komerční sdělení

České hokejistky skončily na domácím mistrovství světa čtvrté a chystají se na olympiádu v Itálii. Přestože je ženský hokej rychlý, tvrdý a plný emocí - stále čelí stereotypům a zůstává v médiích i...

25. dubna 2025

Prozkoumejte s dětmi Třebíč

Komerční sdělení

Výlety a dovolené jsou časem odpočinku a relaxace, ale též pohybu, objevování a poznávání! Pojďte si protáhnout tělo i mozkové závity a objevujte s námi Třebíč. Postavte baziliku i celé město. Třebíč...

25. dubna 2025

DomyIQ vám přivezou na pozemek hotový dům

Komerční sdělení

Potřebujete dům k bydlení, případně i podnikání? Nebo jen jako víkendovou chatu umístěnou na pozemku v přírodě? Pokud hledáte alternativu ke zděným domům, ale zároveň celoročně obyvatelnou, existuje...

25. dubna 2025

Klíčové vlastnosti instrumentáře: zručnost a smysl pro detail

Komerční sdělení

Vojtěch Dobeš pracuje na centrálních operačních sálech už třetím rokem. Ačkoliv jeho cesta ke zdravotnictví vedla oklikou, v profesi perioperační sestry se našel a dnes by neměnil. Svitavská...

25. dubna 2025

Francouzská pobočka církve Shincheonji vyvrací zprávu Le Parisien

Komerční sdělení

Nedávno vydaný článek francouzským médiem ukazuje na neprofesionalitu a neobjektivitu tím, že obsahuje zavádějící výroky bývalého člena církve. Upřímnému vyjádření církve v něm byly věnovány pouze...

25. dubna 2025

Ústecký kraj zvyšuje odměny lékařům dětské pohotovosti

Komerční sdělení

Ústecký kraj podniká konkrétní kroky k zajištění dostupnosti lékařské pohotovostní služby pro děti a dorost. Od 1. května 2025 se navýší hodinové sazby lékařům, kteří slouží dětskou pohotovost v...

25. dubna 2025

Praktický návod na osobní rozvoj

Komerční sdělení

Touha po seberozvoji se dotýká každého člověka. Neexistuje zřejmě nikdo, kdo by nechtěl být tou nejlepší verzí sebe sama. Mnoho z nás se tak usilovně věnuje svým koníčkům a péči o tělo. Přečtěte si...

25. dubna 2025

Zlato jsou jediné skutečné peníze. Virtuální čísla hodnotu nezachrání

Komerční sdělení

Zlato provází lidstvo tisíce let a i dnes zůstává jistotou a bezpečím v turbulentních časech.

25. dubna 2025

Zoo Dvorec vás okouzlí autentickou atmosférou

Komerční sdělení

Už jste někdy snili o safari, ale cesta do Afriky se vám zdála příliš vzdálená? Pak se vydejte do jižních Čech. Nedaleko Českých Budějovic láká návštěvníky Zoologická zahrada Dvorec, která vás...

25. dubna 2025

Nový dvoupokoják s funkcí 3+KK? V Letnianu realita. A jde to i bez hypotéky

Komerční sdělení

Toužíte po vlastním bydlení v Praze, ale nemáte dost našetřeno? Projekt Letnian má teď akci na neotřelé byty 2+KK s financováním rent-to-own. Bydlet „ve svém“ můžete už letos, s nízkou počáteční...

24. dubna 2025  10:25

C-energy optimalizuje energetické zdroje pro vyšší výkon a zisk

Komerční sdělení

Skupina C-energy, inovátor v energetice a teplárenství, zpřístupnila své moderní technologie ostatním majitelům energetických zdrojů s výkonem nad 1 MW. Zajistí optimalizaci, řízení a uplatnění...

24. dubna 2025

Bez systémových změn budou ve stavebnictví chybět tisíce odborníků

Komerční sdělení

České stavebnictví se potýká s nedostatkem kvalifikovaných pracovníků, který způsobuje mimo jiné rapidní pokles absolventů technických oborů i neúprosná demografická křivka.

24. dubna 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.