Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

UnityCard pomůže obcím po koronakrizi rychle oživit podnikání

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Evropské fintech společnosti Loyaltek a Paynovate Unity Card (unitycard.eu) vydávají předplacenou kartu, kterou lze použít pro cílenou pomoc lidem, kteří se v důsledku COVID-19 ocitli v nouzi. Současně karta přispěje k oživení ekonomiky maloobchodníků, kteří museli uzavřít své provozovny.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

UnityCard pomůže obcím po koronakrizi rychle oživit podnikání | foto: ČTK

Brusel, 29. června 2020. Společnosti Loyaltek a Paynovate, evropští průkopníci v oblasti fintech, vydávají debetní kartu UnityCard s cílem nabídnout tolik potřebnou a rychlou finanční podporu obcím a koronavirovou krizí postiženým občanům. Inovativnost karty spočívá v tom, že její používání lze omezit jen na určitou oblast (např. konkrétní obec) anebo na předem stanovené obchody nebo podniky, v tomto případě ty, které byly významně postiženy krizí: hotely, restaurace, bary, kadeřnictví, obchody pro kutily či obchody s oblečením. Unity Card je optimálním nástrojem pro stimulaci místního podnikání a může zabránit tomu, aby peněžní prostředky spotřebitelů byly utráceny na zahraničních e-shopech, přeposílány do zahraničí nebo ukládány na účty.

Kartu, která je k dispozici primárně obcím jako místní úrovni veřejné správy, lze doručit kdekoli v Evropě. Cílem je vyhnout se složité logistice a byrokracii a poskytnout efektivní a dobře zacílený nástroj k hospodářskému oživení. Doposud byla zaregistrována poptávka po téměř jednom milionu karet.

Na Unity Card lze vkládat libovolnou částku a na platebních terminálech funguje stejně jako běžná debetní karta. Doba platnosti může být upravena podle potřeb a zamýšlené podpory. Přehled o zbývající částce si uživatelé udržují prostřednictvím QR kódu na zadní straně. Obec, která kartu přidělila, má současně možnost prostřednictvím internetu sledovat, analyzovat a případně korigovat způsob, jakým jsou jeho karty používány, a to vše v reálném čase.

„Ať už jde o podporu obchodníků, kteří museli ukončit své podnikání, nebo potravinovou pomoc rodinám s dětmi, politici na úrovni obcí až po ty vrcholné, hledají způsoby, jak zmírnit následky zablokované ekonomiky a zajistit návrat k normálnímu životu a hospodářskému oživení,“ vysvětluje Robert Masse, zakladatel a generální ředitel společnosti Loyaltek a odborník na platby kartou. „Čas se ale krátí a vyvstává otázka, jak co nejrychleji a nejefektivněji alokovat potřebné zdroje, a zároveň se vyhnout riziku podvodu. Je potřeba zajistit, aby veřejné peníze sloužily zamýšlenému účelu ve prospěch celku.“

Vzhled Unity Cardkarty lze v případě potřeby přizpůsobit. Karty lze distribuovat buď přímo příjemcům, nebo hromadně příslušnému orgánu, který je následně předává potřebným. Platby, které občané provádějí kartou, jsou evidovány v rámci platebního styku obchodníků, zatímco podporu držitele karty zajišťuje Loyaltek či případně jeho „zákazník“, tj. vydávající orgán, kterým je v tomto případě nejčastěji obec anebo státní instituce.

Náklady spojené s vydáním karty jsou minimální a představují zlomek obvyklých nákladů ve srovnání s „tradičními“ opatřeními. Společnost Loyaltek, evropský lídr v oblasti speciálních karet s omezeným dosahem, si k transakcím na kartě neúčtuje žádnou marži. 

  • Nejčtenější

Pomocná ruka pro DJ’s. Projekt SAVETHENIGHT.CZ rozděluje 60.000 Euro

Komerční sdělení Patří mezi jedny z nejvíce postižených profesí, které díky pandemické krizi přišly o drtivou většinu svých příjmů....

Skvělá vína jako turistický cíl? Na jižní Moravě určitě!

Komerční sdělení Jižní Morava se pro své slunečné počasí a malebnou členitou krajinu stala v posledních letech jedním z...

Odpočinek a nadstandardní služby v Luxury Spa Hotel OLYMPIC PALACE

Komerční sdělení Luxury Spa Hotel OLYMPIC PALACE se po neplánované pauze znovu otevírá a připravil pro své hosty zajímavou nabídku...

Ateliér Donát pomáhá ženám najít vlastní styl

Komerční sdělení „Móda se sice neustále mění, ale styl zůstává“ – říkají návrhářky Ilona Donátová a Romana Krejčí, které stojí za českou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Trápí vás citlivá pleť? Vsaďte na sílu rostlin

Komerční sdělení S citlivou pletí se během svého života setkají až 2/3 žen. Citlivost a přehnaná reaktivita se může v závislosti na řadě...

Biolog Komárek: Jsme účastníky největšího sociologického experimentu všech dob

Premium Měsíce trvající pandemie nám převrátila životy naruby. Známý biolog, filozof a autor dvou desítek odborných knih a tří...

Brzy dospěju do bodu, kdy si účet na Facebooku zruším, říká Lucie Výborná

Premium „Je to hra. Hra, která by měla být přínosná, užitečná, inspirativní,“ říká o své práci moderátorka Českého rozhlasu...

Proč koronavirus už téměř nezabíjí. Vytratí se, nebo se vrátí ještě silnější?

Premium Koronavirus je záhadný. Nečitelný. I když ho zkoumají ti nejchytřejší lidé, pořád o něm víme málo. Chová se jinak. Je...

  • Další z rubriky

Česká niva je skutečný originál

Komerční sdělení Niva je sýrem světoznámého roquefortského typu, ale její název zná za hranicemi Česka jen málokdo. Přitom u nás toto...

Pomocná ruka pro DJ’s. Projekt SAVETHENIGHT.CZ rozděluje 60.000 Euro

Komerční sdělení Patří mezi jedny z nejvíce postižených profesí, které díky pandemické krizi přišly o drtivou většinu svých příjmů....

Jak opravdu ušetřit při nákupech přes internet?

Komerční sdělení Češi online nakupování milují a není divu, že patříme k „e-shopovým velmocím“. Celkový objem tržeb internetových...

Krejčířovu vilu opět nikdo nechce. Už ani za dvacetinu pořizovací ceny

Ani další pokus o vydražení vily v Černošicích, která patřila odsouzenému Radovanu Krejčířovi, nebyl úspěšný. Do dražby...

WhatsApp se brzy zbaví toho, co nás na něm nejvíc štve

Populární chatovací aplikace WhatsApp chystá změnu, která leckoho potěší. Brzy bude mít podporu více aktivních zařízení...

Jaromír Jágr poprvé ukázal na sociálních sítích novou přítelkyni

Hokejista Jaromír Jágr (48) a modelka Dominika Branišová (26) už několik týdnů tvoří pár. Absolvovali spolu několik...

Češi bydlí na Papui již tři roky. Byl to ze začátku šok, ale nelitují

Manželé se rozhodli vydat za prací do zahraničí. Zlákala je Papua Nová Guinea, kde žijí od roku 2017. Nejdříve v městě...

Škoda nebude žádnou montovnou, říká Babiš. Nový šéf musí na kobereček

Premium Premiér Andrej Babiš a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček chtějí vědět, jaká budoucnost čeká mladoboleslavskou...