Teleflex: Když práce spojuje

Komerční sdělení
Diverzita, rovnost a inkluze na pracovišti. Tyto tři věci se skrývají pod zkratkou DEI, kterou si za své vzali v obou českých závodech Teleflexu. Co to ale přesně znamená a jak teoretické úkoly převést do praxe?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pavla Humpolíková

Pavla Humpolíková | foto: ARROW International CR, a.s.

O tom hovoří Pavla Humpolíková, která je manažerkou výroby a zároveň projekt DEI v Teleflexu zaštiťuje.

Jak moc je projekt DEI pro společnost Teleflex důležitý?

Projekt je zejména o komunikaci a hodnotách. V obou závodech Teleflexu pracuje dohromady přibližně 1 500 lidí a my se snažíme o to, aby každý mohl být sám sebou, prezentovat svoje nápady a návrhy a měl možnost podílet se na chodu firmy. Zároveň pořádáme akce různého zaměření tak, aby si v něm každý našel to svoje a měl možnost setkat se s kolegy z různých částí firmy.

Teleflex: Když práce spojuje

Jaké konkrétní aktivity pod DEI spadají? Co přesně děláte pro to, abyste naplnili jeho význam?

Máme například integrovaný způsob vedení výroby. Každý den začíná právě ve výrobě, kde se řeší, co a jak funguje, a předkládají se nápady a návrhy na vylepšení. Se svými nápady může přijít kdokoliv. Osvědčilo se nám to, protože právě lidé z výroby znají práci nejlépe a sami vědí, co je třeba vylepšit nebo změnit. Aktivit je ale mnohem více, od seminářů a školení přes tematické dny po teambuildingy, charitativní, sportovní a jiné akce Srdcovky, firemní akce v Teleflexu.Důležitá jsou také pravidelná setkání s vedením, kde má každý možnost prezentovat svoje návrhy a nápady.

Motivovaný a spokojený zaměstnanec je pro společnost prioritou. Jak vám DEI pomáhá s tím, aby lidé chodili do práce rádi?

Projekt DEI je globální téma. Na začátku byl všeobecný dotazník, který k nám přišel od vedení v zahraničí. Zaměstnanci se tam vyjadřovali například k tomu, zda se mohou svobodně projevovat, zdali mají možnost kariérního postupu a tak dále… Potom jsme přidali naše regionální témata, konkrétní věci z našich závodů a mohli jsme definovat aktivity. Vytvořili jsme například programy, které usnadňují nástup nových zaměstnanců, nebo programy pro ty seniorní, aby mohli předávat zkušenosti dál. Máme pravidelná setkání s vedením a podobně. Každý má šanci ovlivnit chod ve firmě. Pak jsou to samozřejmě různé oslavy, teambuildingy, společné projekty. Všechno funguje na dobrovolné bázi.

Jsou v DEI týmu lidé z obou závodů? Jak mají rozdělené úkoly?

Ano, tenhle projekt není projektem lidí z kanceláře. Já sama jsem manažerkou výroby a součástí týmu jsou lidé z různých pozic a díky tomu má každý trochu jiný pohled, což je super. Každý z nich se k práci v týmu dobrovolně přihlásil, scházíme se jednou měsíčně. Rozdělíme si úkoly, vyhodnotíme akce, které se uskutečnily, bavíme se o dalších plánech.

Teleflex: Když práce spojuje

Jak se vám daří zapojit zaměstnance do firemních akcí?

Máme různé akce, takže každý si najde to svoje. Nechceme, aby to byla „povinná zábava“, ale aby si lidé vybírali opravdu to, co je baví a zajímá a co je oslovuje. Díky tomu, že se ptáme, tak víme, čemu se dál věnovat a co má potenciál. Naše kolegy například hodně bavily soutěže k různým světovým dnům. Dohledávali si informace, povídali si o tom. Prostě bylo vidět, že tady jsme se trefili.

Máte nějaké cíle, které byste chtěli naplnit? Jak se vám to daří?

Výsledky takových aktivit nejsou úplně dobře měřitelné. Že jsou lidé spokojení, potom vidíte třeba na nízké fluktuaci. Naším posláním je, aby se u nás lidé cítili dobře, mohli se svobodně a otevřeně vyjadřovat, samozřejmě v rámci slušnosti, aby cítili rovný přístup a možnost se rozvíjet a v případě zájmu kariérně postupovat. Věřím, že i práce našeho DEI týmu k tomu přispívá.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Nejčtenější

Zrcadlovky zestárly. Na prodej nebo výměnu ale ještě pozdě není

Komerční sdělení
Zrcadlovky zestárly. Na prodej nebo výměnu ale ještě pozdě není

Máte doma starší zrcadlovku a přemýšlíte o tom, že byste ji prodali, nebo si pořídili novější fotoaparát? Vyčkávat se vám nevyplatí. Podpora zrcadlovek ze strany těch největších hráčů skončila a...

Škoda Auto ukázala zákulisí výroby. Zjistěte, jak vzniká nové auto

Komerční sdělení

Nahlédnout do výroby automobilky zůstává pro většinu lidí vzácná příležitost. Šest odborníků ze Škody Auto popisuje, jak se v Mladé Boleslavi z návrhů a tisíců dílů stává hotové auto.

Češi se nedobrovolně smiřují s realitou menších bytů s vyšším nájmem

Komerční sdělení

Rostoucí ceny energií, inflace i vysoké úrokové sazby brzdí plány na pořízení vlastního domova natolik, že 6 z 10 Čechů už s ním do budoucna vůbec nepočítá. Aktuální situace na nemovitostním trhu se...

Rezidence Aušperský potok: stylové bydlení u Brna v harmonii s přírodou

Komerční sdělení

Klidné prostředí u lesů a rybníků, výborná dostupnost do centra Brna i chytrá řešení snižující náklady na bydlení. Nový developerský projekt Rezidence Aušperský potok v Popůvkách přináší vysoký...

Souboj na Caravaningu – Pohlreich, Forejt a Fotr na Tripu vaří

Komerční sdělení
Souboj na Caravaningu – Pohlreich, Forejt  a Fotr na Tripu vaří

V sobotu 8.11. ve 13.00 se v pavilonu P představí šéfkuchařské osobnosti Zdeněk Pohlreich a Přemek Forejt. Jejich kuchařský souboj plný humoru i kulinárních triků bude moderovat Pepa Vrtal alias Fotr...

Digitální showroom: když technologie dává firmám duši

Komerční sdělení
Filip Major

Rozhovor s Filipem Majorem, zakladatelem iShowroom.eu.

7. listopadu 2025

Teplárny Brno připravují budoucnost elektromobility v každé čtvrti

Komerční sdělení
Po Academy parku vznikne nový dobíjecí hub na Červeném mlýně.

Teplárny Brno stojí u zrodu bezemisní éry dopravy v Brně a stávají se motorem městské elektromobility. Tradiční dodavatel tepla a dalších energií chce postavit několik set dobíjecích stanic.

7. listopadu 2025

Tam, kde rostou značky

Komerční sdělení

GIVET míří mezi lídry kosmetiky v Evropě. Z malého hráče vyrostl v silný house of brands.

7. listopadu 2025

Uspesnynaburze.cz otestoval brokery XTB a eToro: fakta místo reklamy

Komerční sdělení
Uspesnynaburze.cz otestoval brokery XTB a eToro: fakta místo reklamy

V investování je stále obtížnější rozlišit, kdo má reálné zkušenosti a kdo jen přebírá texty z marketingových brožur. Investor Lukáš Ištvan a zakladatel portálu Uspesnynaburze.cz patří mezi ty, kteří...

7. listopadu 2025

Vize budoucnosti: Z Prahy do Liberce za 69 minut

Komerční sdělení
Vize budoucnosti: Z Prahy do Liberce za 69 minut

Železniční spojení mezi Prahou a Libercem čeká v následujících letech zásadní modernizace. Tento strategický infrastrukturní projekt má za cíl zkrátit cestovní dobu vlaků mezi oběma městy a zároveň...

7. listopadu 2025

Češi se nedobrovolně smiřují s realitou menších bytů s vyšším nájmem

Komerční sdělení

Rostoucí ceny energií, inflace i vysoké úrokové sazby brzdí plány na pořízení vlastního domova natolik, že 6 z 10 Čechů už s ním do budoucna vůbec nepočítá. Aktuální situace na nemovitostním trhu se...

6. listopadu 2025

Tradice, poctivost a kvalita. Nahlédněte do masozávodu v Modleticích

Komerční sdělení

Jen pár kilometrů od Prahy, v Modleticích, se denně píše příběh desítek tun čerstvého masa. Sídlí zde masozávod Kauflandu, který už přes dvě dekády zajišťuje na stoly českých a slovenských domácností...

6. listopadu 2025

Jak překladač Vasco Translator Q1 zvyšuje pohodlí na dovolené

Komerční sdělení

Existuje zvláštní druh klidu, když víte, že se můžete dorozumět s kýmkoli a kdekoli. Ať už se procházíte zářícími ulicemi Tokia, objednáváte si oběd na marockém trhu nebo se ptáte na cestu v malé...

6. listopadu 2025

Města a obce obdrží dotace na zkvalitnění turistické infrastruktury

Komerční sdělení
Ilustrační foto

Přes 38 milionů korun dá Ústecký kraj obcím a městům na podporu oživení cestovního ruchu na území Ústeckého kraje. Bude se jednat především o zkvalitnění turistické infrastruktury.

6. listopadu 2025

Český fintech dospěl: z experimentu vyrostl obor s miliardovým výkonem

Komerční sdělení
Český fintech dospěl: z experimentu vyrostl obor s miliardovým výkonem

Český fintech se definitivně zařadil mezi klíčová ekonomická odvětví.

6. listopadu 2025

Jak vybrat správnou výšku a šířku lešení

Komerční sdělení
Jak vybrat lešení

Výběr správné výšky lešení rozhoduje o tom, zda bude práce bezpečná a pohodlná, nebo naopak zdlouhavá a nepříjemná. Správné rozměry lešení určují nejen váš dosah a stabilitu, ale i celkovou...

5. listopadu 2025  17:19

Jan Révai zve na Zakázané zóny. Adrenalin, poučení i síla práce v týmu

Komerční sdělení
Jan Révai zve na Zakázané zóny. Adrenalin, poučení i síla práce v týmu

Herec Jan Révai se už příští týden představí v nové dobrodružné roli. Jako hlavní průvodce pořadu Zakázané zóny, který poběží každý večer na TV Spektrum, nahlédne společně s diváky do 20 tajemných...

5. listopadu 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.