Snadné nahlášení škody s aplikací Moje Generali: 3 minuty a hotovo!

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Hlášení škody do pojišťovny nemůže být jednodušší: stačí použít v telefonu aplikaci Moje Generali a přes ni vše vyřídit. Ke škodě lze rovnou přiložit i fotky nebo další důležité dokumenty. Aplikace navíc umí sledovat průběh vyřízení pojistné události – ať už jde o auto, dům nebo potíže na dovolené.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Snadné hlášení škody s aplikací Moje Generali: 3 minuty a hotovo! | foto: Generali Česká pojišťovna a.s.

Když se stane škoda, kterou je potřeba s pojišťovnou vyřešit, spolehlivě nejlepší cestou je nahlásit ji on-line. Ještě rychlejší a jednodušší variantou je ale použít mobilní aplikaci, přes kterou jdou rovnou ke škodě připojit i fotografie nebo další důležité dokumenty.
Generali Česká pojišťovna představila vlastní aplikaci Moje Generali, s jejíž pomocí vyřešení pojistné události ještě více zrychlilo. „V průměru nahlášení běžné pojistné události zabere tři minuty. Celý tento proces jsme totiž výrazně zjednodušili a klienti doplňují jen ty informace, které jsou potřeba. Všechny ostatní, které o nich máme, vyplňovat vůbec nemusí a naše systémy si je ke škodě doplní sami,“ vysvětluje Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí z Generali České pojišťovny.

Snadné hlášení škody s aplikací Moje Generali: 3 minuty a hotovo!

Vyřešení škody do dvou dnů

Nové moderní on-line formuláře na webu pojišťovny nebo nová aplikace Moje Generali patří mezi jasné důkazy, že digitalizace dokáže rychlost vyřízení škody významně urychlit. Největší domácí pojišťovna uvádí, že naprostou většinu škod z pojištění majetku, povinného ručení nebo havarijního pojištění dokáže s klienty vyřešit a peníze odeslat na jejich účet do dvou dnů. „V momentě, kdy máme od klientů všechny potřebné dokumenty, abychom škodu mohli úspěšně vyřešit, je sled dalších událostí skutečně velmi rychlý. Některé typy škod jsou přitom vyřešeny v řádech několika hodin. Data za poslední dva roky přitom ukazují, že vyřízení pojistných událostí dále úspěšně urychlujeme,“ upřesňuje Jozef Hrdý.

Spokojenost s jednoduchostí

A nejde jen o rychlost, ale také o spokojenost klientek a klientů s vyřízením jejich škody. I v této oblasti se Generali Česká pojišťovna díky výraznému zjednodušení procesů a usnadnění komunikace s pojišťovnou posunuje. „Spokojenost klientek a klientů s tím, jak jsme jejich škodu vyřídili, na pravidelné bázi sledujeme a vyhodnocujeme. Z reakcí klientů je zřejmé, že vítají neustále zjednodušování procesu likvidace pojistné události a její rychlost,“ říká Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí Generali České pojišťovny. Podle jeho slov pojišťovnu po vyřešení škody ocení 86 % klientek a klientů nejvyššími hodnotami 9 a 10 bodů.

Snadné hlášení škody s aplikací Moje Generali: 3 minuty a hotovo!

Pojišťovna v kapse

Aplikace Moje Generali představuje nejen vstupní bránu pro řešení a sledování pojistných událostí, ale je bez nadsázky také „pojišťovnou v kapse“. Díky užitečným funkcionalitám v ní uživatelky a uživatelé najdou kromě jiného přehled všech smluv s podstatnými údaji, a to bez složitého listování. K dispozici jsou totiž údaje o tom, co je pojištěné, v jaké výši je pojistné (dle frekvence placení), termíny platnosti či další důležité údaje.

Například u autopojištění jsou k náhledu informace o pojištěném vozidle, ale i rozsah pojistného krytí. K dispozici je elektronicky i zelená karta. Řidičky a řidiči se k ní v případě potřeby dostanou i bez připojení k internetu. Totéž platí o kartičce cestovního pojištění. Stejně jako je možné zavolat přímo z aplikace asistenční službu a sledovat na mapě v reálném čase příjezd zásahového vozidla.

Už úvodní obrazovka aplikace Moje Generali má takovou podobu, aby klientka nebo klient na první pohled věděli, zda je s jejich pojištěním či platbami za něj vše v pořádku. Je to jedno z nejdůležitějších očekávání, které lidé během testování při vývoji aplikace i webové varianty zmiňovali.

Aplikaci Moje Generali je možné stáhnout jak na Google Store (pro mobilní telefony s operačním systémem Android 5.0 a novějším), tak na App Store (pro mobilní telefony s operačním systémem iOS).

Snadné hlášení škody s aplikací Moje Generali: 3 minuty a hotovo!

  • Nejčtenější

Schody a palisády dodají zahradě mimořádné kouzlo

5. září 2024

Komerční sdělení Máte pozemek ve svahu a přemýšlíte, jak ho efektivně využít? Nebo naopak uvažujete o terénních...

Na zmodernizovaný úsek ulice 28. října se vrátily tramvaje

2. září 2024

Komerční sdělení Od soboty 17. srpna obnovil Dopravní podnik Ostrava (DPO) tramvajový provoz na ulici 28. října před...

Když touha po normálním dětství naráží na realitu – příběh malé Káti

2. září 2024

Komerční sdělení Šestiletá Káťa z Pardubického kraje se chystá na velký krok. V září nastupuje do první třídy....

Než zapnete topení anebo pár doporučení před začátkem topné sezóny

1. září 2024

Komerční sdělení S koncem léta a hezkého počasí přichází období teplého oblečení a zapínání topení. Obvykle topná...

Objevte skryté klenoty Prahy

1. září 2024

Komerční sdělení Slavné stavby a známá místa, jako jsou Pražský hrad nebo Staroměstské náměstí, všichni znají a...

Čtvrtinu nehod pod vlivem alkoholu vloni způsobili cyklisté

6. září 2024

Komerční sdělení Více než čtvrtinu všech dopravních nehod způsobených pod vlivem alkoholu zavinili v loňském roce...

Veletrh FOR DECOR & HOME ukáže trendy Vánoc, tipy na dárky i dekorace pro interiéry

5. září 2024

Kontraktační veletrh dekorací, bytových a kuchyňských doplňků a dárkového zboží odstartuje podzimní...

Schody a palisády dodají zahradě mimořádné kouzlo

5. září 2024

Komerční sdělení Máte pozemek ve svahu a přemýšlíte, jak ho efektivně využít? Nebo naopak uvažujete o terénních...

Siemens propojuje IT a OT. Výhodou je vyšší efektivita a udržitelnost

5. září 2024

Komerční sdělení Na MSV 2024 společnost Siemens představí nejnovější produkty a řešení, které se zaměřují na...

Přírůstek do královské rodiny. Princ s princeznou čekají čtvrtého potomka

Švédský královský dvůr oznámil šťastnou novinku. Princ Carl Philip (45) a princezna Sofia (39) budou čtyřnásobnými...

Přes rok jsem se líbala s ženou, manžela už nic nepřekvapí, říká Ryška

Jde z jednoho natáčení do druhého, přesto Kristýna Ryška neuvažuje, že by opustila rodný Rožnov pod Radhoštěm a...

Kočičí žena Jocelyn Wildensteinová ukázala, jak vypadala před plastikami

Jocelyn Wildensteinová (82) má za sebou nespočet plastických operací, které ale popírá. Kvůli tomu, jak po úpravách...

Nechávám si odsát tuk z břicha a chodím pravidelně na botox, říká Alice Bendová

Alice Bendová vypadá ve svých padesáti letech skvěle. Herečka otevřeně přiznává, že si občas ráda pomáhá kosmetickými...

Konec střídavé péče, jednodušší rozvod. Co změní novela občanského zákoníku

Novela občanského zákoníku přináší několik klíčových změn v oblasti rozvodů, péče o děti a vymáhání výživného. Tyto...