Doporučujeme

SKVĚLÁ CHUŤ. MÉNĚ CUKRU

SKVĚLÁ CHUŤ. MÉNĚ CUKRU | foto: Coca-Cola

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Skvělá chuť. Méně cukru

Víme, že nadbytek cukru nikomu neprospívá. Také víme, že lidé chtějí mít možnost výběru.

Naším dlouhodobým posláním je Osvěžovat svět a přinášet změnu – Refresh the World and Make a Difference. Náš úspěch, jakožto předního výrobce nápojů, tak závisí především na pochopení toho, co lidé chtějí.

O co naši zákazníci usilují dnes, je jasné. Přejí si nápoje s nižším obsahem cukru a lepšími výživovými hodnotami. Zároveň však všichni chceme, aby nám nápoje chutnaly.

Je všeobecně známo, že nadbytek cukru lidem neprospívá. To je hlavní důvod, proč jako Coca-Cola v Evropě plně podporujeme vizi EU o rozšíření nabídky zdravějších možností výživy. Vedle toho sami v rámci evropských zemí aktivně přijímáme smysluplná opatření založená na dosavadních zkušenostech, jež se osvědčily v praxi, a to včetně změn složení a kontroly velikosti porcí výrobků. *

Plně stojíme za doporučeními předních odborníků na lidské zdraví, podle kterých by lidé měli získávat z cukru nanejvýš 10 % jejich celkového denního kalorického příjmu.

SKVĚLÁ CHUŤ. MÉNĚ CUKRU


Méně cukru, více možností
V rámci Evropy nadále upřednostňujeme snižování obsahu cukru v našich nápojích a investujeme do inovace sladidel. Díky tomu pomáháme zákazníkům snížit příjem cukru, a přitom si užívat skvělou chuť našich nápojů.

Snižujeme obsah cukru v našich recepturách, zavádíme nové nápoje s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru a nabízíme i malá balení pro kontrolu velikosti porcí. K výběru nápojů s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru se snažíme naše zákazníky motivovat také prostřednictvím naší marketingové komunikace.

V současné době tvoří 42 %** celkového objemu naší nabídky v Evropě nízkokalorické nebo nekalorické nápoje. Naším cílem je do roku 2025 dosáhnout 50% podílu. I v České republice neustále obohacujeme nabídku nízkokalorických a nekalorických nápojů, jako jsou například vody Natura, Kinley Tonic Zero či ledové čaje FuzeTea bez cukru. Více na: Výživa a zdraví (coca-cola.cz)

*Agentura McKinsey Global Institute (MGI) vydala v roce 2014 zprávu nazvanou „Překonávání obezity: Vstupní ekonomická analýza“, která mapuje řešení, jež má lidská společnost k dispozici, aby změnila své kolektivní chování a snížila obezitu. MGI vyhodnotila potenciální dopad a nákladovou efektivitu 74 možných zásahů a potvrdila, že dvěma nejúčinnějšími nástroji jsou kontrola porcí a změna složení.

**Založeno na globálních údajích o prodeji za fiskální rok 2021. Nezahrnuje Multon, Global Ventures. Společně s našimi kolegy z UNESDA Soft Drinks Europe jsme dosáhli celkového snížení průměrného přidaného cukru od roku 2000 o 28,6 %.