Jednou z nich může být i investice do dluhopisů stabilní a rostoucí společnosti Royal Jerky spadající pod akciovou společnost Royal Foods. Do společnosti, která je jedním z největších tuzemských výrobců slaných snacků, z nichž nejznámější je jejich vlajková loď v podobě jerky, tedy sušeného masa.
O tom, že se firmě daří, svědčí nejenom nárůst obratu celé skupiny v loňském roce o 158 procent, ale také nárůst obratu jejího e-shopu, který přesáhl neuvěřitelných 2 500 procent. Zařadil se tím tak mezi nejrychleji rostoucí internetové obchody na českém internetu.
„Poradenská společnost Statista.com predikuje v nadcházejícím roce růst trhu se snacky o 5,2 procent, což z této kategorie dělá jednu z nejrychleji rostoucích. Vzhledem k neustálému urychlování stravování bude tento trend i nadále pokračovat, trvanlivé potraviny již překonaly i stravování v restauračních zařízeních a koronavirová situace tento trend dále akceleruje,“ vysvětluje Martin Barták, jeden ze spolumajitelů Royal Jerky s.r.o.
Zájem o produkty hlásí zákazníci ze všech koutů světa
Produkty společnosti jsou díky své kvalitě žádané nejenom na tuzemském, ale i na zahraničních trzích. Exportuje je do všech zemí Evropské unie, dále do Švýcarska a Velké Británie. Její produkty ale mají své zákazníky i z dalekých USA, Kanady, Brazílie, Japonska či Jižní Koreje.
„Nejzajímavější dodanou objednávku jsme realizovali na výletní loď Royal Carribean Wonder na Bahamské ostrovy. Naše jerky byly zákaznici dodány kurýrní přepravou letecky, a nutno dodat, že jsme je zvládli včas doručit,“ popisuje obchodní perličku Pavel Friedrich, druhý z majitelů firmy.
Společnost vznikla na jaře roku 2018 a jedním z pevných pilířů se od počátku stal právě již zmiňovaný Pavel Friedrich, zkušený odborník na rychloobrátkové spotřební zboží. V minulosti vedl obchod ve společnosti Stock Plzeň-Božkov s.r.o. či působil jako generální ředitel společnosti JIP, jednoho z největších dodavatelů potravin v České republice. A samozřejmě k úspěchu pomohl i skvělý výběr odborníků na marketing a řízení výroby.
Firmu posunul dopředu i vývoj vlastní technologie
„Stejně tak společnost výrazně posunul vývoj vlastní technologie DryMeat, díky které jsme dosáhli konkurenční výhody v měkkosti našich výrobků a stálosti chuti,“ pokračuje třetí spolumajitel Jakub Havlák s tím, že produkty jsou 100% bez přidané chemie a v rámci skupiny Royal Foods propojili výrobky Royal Jerky s výrobky značky Jacksons, ve které vyrábí produkty sušeného ovoce.
„Postupně jsme se dostali na 72 různých výrobků, které vyrábíme v různých kombinacích různých druhů sušených mas – od krůtího, vepřového až po hovězí. Mezi naše portfolio patří také různé limitované a tematické edice a nejpopulárnější vlastní produkty propagujeme ve spolupráci s největšími českými youtubery jako je Stejk, FattyPillow či známými fitness sportovci. A jsou velmi rychle vždy vyprodané,“ upozorňuje Pavel Friedrich. Nejpopulárnějšími produkty jsou krůtí Teriyaki a hovězí FattyCheese od FattyPillowa či hovězí Hawai od Stejka se sušeným kostarickým ananasem, který je produktem další značky společnosti – Jacksons. Všechny produkty jsou k zakoupení na www.royaljerky.cz. Firma vše zvládá s pouhými 16 zaměstnanci, což svědčí o její výrazné efektivitě.
Aktuálně se společnost rozšiřuje ve stávajících výrobních prostorách v blízkosti pražského Chodova, kde postupně rozšířila své expediční oddělení a nastavila automatizaci řízení výroby moderními počítačovými systémy. Připravuje přesunutí do větších prostor, protože díky růstu tento rok dojde k naplnění kapacit stávajících prostor. A v žádném případě neusíná na vavřínech.
„Naším plánem je s osvědčeným obchodním modelem expandovat do okolních zemí, kde již dodáváme prostřednictvím našeho českého e-shopu. Tento rok chceme otevřít e-shop v sousedním Slovensku a poté v Polsku a Maďarsku, následně poté distribuční a skladové prostory v jednotlivých zemích. Plánujeme celou výrobu více automatizovat a přejít na kompletní pásovou výrobu a již nyní můžeme prozradit, že vyvíjíme nové produkty pro vegetariány a vegany, se kterými chceme přijít na trh v tomto roce,“ dodává Jakub Havlák. Ne zcela obvyklé je, že společnost nemá žádné dluhové zatížení a veškeré financování pochází z vlastních zdrojů a z organického růstu.
Zájemcům o investice nabízí společnost možnost zhodnocení jejich vkladu fixním ročním výnosem ve výši 6,6 procent, a zároveň s tím příležitost stát se součástí jejího příběhu. Distribuci dluhopisů zajištuje investiční společnost BH CAPITAL GROUP Holding, a.s., www.bhcg.cz/royalfoods. V případě zájmu o tuto investici kontaktujte investičního specialistu na telefonu +420 234 274 747.