Doporučujeme

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně | foto: Royal Jerky s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně

Inflace se zvyšuje a podle ekonomů se ještě zvyšovat bude, spořící produkty bank ani přes rostoucí úrokové sazby ztrátu hodnoty peněz nepokryjí. Co s tím? Jak svoje finance ochránit? Zajímavou alternativu nabízí investice do potenciálně perspektivních firem.

Jednou z nich může být i investice do dluhopisů stabilní a rostoucí společnosti Royal Jerky spadající pod akciovou společnost Royal Foods. Do společnosti, která je jedním z největších tuzemských výrobců slaných snacků, z nichž nejznámější je jejich vlajková loď v podobě jerky, tedy sušeného masa.

O tom, že se firmě daří, svědčí nejenom nárůst obratu celé skupiny v loňském roce o 158 procent, ale také nárůst obratu jejího e-shopu, který přesáhl neuvěřitelných 2 500 procent. Zařadil se tím tak mezi nejrychleji rostoucí internetové obchody na českém internetu.

„Poradenská společnost Statista.com predikuje v nadcházejícím roce růst trhu se snacky o 5,2 procent, což z této kategorie dělá jednu z nejrychleji rostoucích. Vzhledem k neustálému urychlování stravování bude tento trend i nadále pokračovat, trvanlivé potraviny již překonaly i stravování v restauračních zařízeních a koronavirová situace tento trend dále akceleruje,“ vysvětluje Martin Barták, jeden ze spolumajitelů Royal Jerky s.r.o.

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně

Zájem o produkty hlásí zákazníci ze všech koutů světa

Produkty společnosti jsou díky své kvalitě žádané nejenom na tuzemském, ale i na zahraničních trzích. Exportuje je do všech zemí Evropské unie, dále do Švýcarska a Velké Británie. Její produkty ale mají své zákazníky i z dalekých USA, Kanady, Brazílie, Japonska či Jižní Koreje.

„Nejzajímavější dodanou objednávku jsme realizovali na výletní loď Royal Carribean Wonder na Bahamské ostrovy. Naše jerky byly zákaznici dodány kurýrní přepravou letecky, a nutno dodat, že jsme je zvládli včas doručit,“ popisuje obchodní perličku Pavel Friedrich, druhý z majitelů firmy.

Společnost vznikla na jaře roku 2018 a jedním z pevných pilířů se od počátku stal právě již zmiňovaný Pavel Friedrich, zkušený odborník na rychloobrátkové spotřební zboží. V minulosti vedl obchod ve společnosti Stock Plzeň-Božkov s.r.o. či působil jako generální ředitel společnosti JIP, jednoho z největších dodavatelů potravin v České republice. A samozřejmě k úspěchu pomohl i skvělý výběr odborníků na marketing a řízení výroby.

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně

Firmu posunul dopředu i vývoj vlastní technologie

„Stejně tak společnost výrazně posunul vývoj vlastní technologie DryMeat, díky které jsme dosáhli konkurenční výhody v měkkosti našich výrobků a stálosti chuti,“ pokračuje třetí spolumajitel Jakub Havlák s tím, že produkty jsou 100% bez přidané chemie a v rámci skupiny Royal Foods propojili výrobky Royal Jerky s výrobky značky Jacksons, ve které vyrábí produkty sušeného ovoce.

„Postupně jsme se dostali na 72 různých výrobků, které vyrábíme v různých kombinacích různých druhů sušených mas – od krůtího, vepřového až po hovězí. Mezi naše portfolio patří také různé limitované a tematické edice a nejpopulárnější vlastní produkty propagujeme ve spolupráci s největšími českými youtubery jako je Stejk, FattyPillow či známými fitness sportovci. A jsou velmi rychle vždy vyprodané,“ upozorňuje Pavel Friedrich. Nejpopulárnějšími produkty jsou krůtí Teriyaki a hovězí FattyCheese od FattyPillowa či hovězí Hawai od Stejka se sušeným kostarickým ananasem, který je produktem další značky společnosti – Jacksons. Všechny produkty jsou k zakoupení na www.royaljerky.cz. Firma vše zvládá s pouhými 16 zaměstnanci, což svědčí o její výrazné efektivitě.

Aktuálně se společnost rozšiřuje ve stávajících výrobních prostorách v blízkosti pražského Chodova, kde postupně rozšířila své expediční oddělení a nastavila automatizaci řízení výroby moderními počítačovými systémy. Připravuje přesunutí do větších prostor, protože díky růstu tento rok dojde k naplnění kapacit stávajících prostor. A v žádném případě neusíná na vavřínech.

Royal Jerky: zájem o oblíbené snacky vzrostl více než dvacetinásobně

„Naším plánem je s osvědčeným obchodním modelem expandovat do okolních zemí, kde již dodáváme prostřednictvím našeho českého e-shopu. Tento rok chceme otevřít e-shop v sousedním Slovensku a poté v Polsku a Maďarsku, následně poté distribuční a skladové prostory v jednotlivých zemích. Plánujeme celou výrobu více automatizovat a přejít na kompletní pásovou výrobu a již nyní můžeme prozradit, že vyvíjíme nové produkty pro vegetariány a vegany, se kterými chceme přijít na trh v tomto roce,“ dodává Jakub Havlák. Ne zcela obvyklé je, že společnost nemá žádné dluhové zatížení a veškeré financování pochází z vlastních zdrojů a z organického růstu.

Zájemcům o investice nabízí společnost možnost zhodnocení jejich vkladu fixním ročním výnosem ve výši 6,6 procent, a zároveň s tím příležitost stát se součástí jejího příběhu. Distribuci dluhopisů zajištuje investiční společnost BH CAPITAL GROUP Holding, a.s., www.bhcg.cz/royalfoods. V případě zájmu o tuto investici kontaktujte investičního specialistu na telefonu +420 234 274 747.