Pět tipů, jak můžete zvýšit tržby svého e-shopu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Pokud máte e-shop a zvažujete, jak ho posunout dál, abyste nalákali více zákazníků a také zvýšili konverzní poměr a tržby, připravili jsme pro vás pár tipů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

PayU | foto: ČTK

Vycházejí z praxe tisíců online obchodníků, kteří na sedmnácti rostoucích trzích světa spolupracují se společností PayU, zprostředkovatelem online plateb. Jen v České republice přes PayU probíhá každá čtvrtá transakce za nákup zboží či služeb na e-shopech.

Nerozptylujte zákazníka

Mějte web postavený jednoduše, přehledně a tak, aby bylo zákazníkovi na první pohled vždy jasné, na co má kliknout. Kategorie a filtry by ho měly zavést k cíli nejkratší cestou, nevytvářejte ze své stránky labyrint. Nedopusťte, aby klient musel hádat, co má na stránce udělat. Vše, co by ho mohl zmást, odstraňte. Zákazník na webu často stráví jen chvilku a jakákoli překážka může být důvodem, aby znenadání odešel a už se nevrátil. Myslete na to, že na e-shop zákazník přišel především něco koupit. Nemá v plánu se předtím registrovat nebo odpovídat na vaše otázky, pokud pro to nebude mít silný důvod.

Platbu mějte na jedno kliknutí

Realitou je, že nákup nedokončí desítky procent zákazníků. Důvodů může být samozřejmě více, jedním z nejčastějších je také platba. Proto je obzvlášť důležité mít rychlý a jednoduchý platební systém. Cílem PayU je tento krok zákazníkovi maximálně usnadnit. Proto online obchodníci spolupracující s PayU v Evropě mají k dispozici Google Pay na svých webových stránkách i v mobilních aplikacích. Díky tomu mohou platit na všech zařízeních (smartphonech a počítačích) bez ohledu na operační systém, prohlížeč nebo banku. Služba Google Pay (dříve služba Android Pay) je jednoduchý a rychlý způsob platby kartou, u kterého není nutné pokaždé zadávat údaje. Podrobnosti o kartách bezpečně ukládá společnost Google.

Po transakci se zákazníkem komunikujte

Stejně tak, jak je důležité zákazníka před dokončením transakce nerušit a zajistit mu co nejsnazší cestu až k úspěšné platbě, je dobré, když mu pak dáte vědět, co bude následovat. Nemá smysl klienta přehlcovat komunikací, ale určitě ocení, když bude mít informace o tom, že platba proběhla v pořádku. Klient dal e-shopu důvěru, chce svou objednávku sledovat a vědět, že je v bezpečí a kdy zboží dostane.

Expandujte nejlépe na sever a jihovýchod od českých hranic

Český online trh je sice stále rostoucí, a to už mnoho let, nicméně mnohem větší potenciál mají jiné trhy. Zdaleka to nejsou ty na západ od českých hranic, které=spíše stagnují. Kdo chce růst, měl by se svým e-shopem zamířit hlavně do Polska, Rumunska, Maďarska nebo na Slovensko. Naše klienty v expanzi do zahraničí podporujeme novými službami a produkty. Jedním z nich je například PayU Hub, díky kterému je pro e-shopy expanze do zahraničí velmi jednoduchá, protože usnadní mezinárodní i platby.

Myslete i na mobily a tablety

Důležité je myslet také na rostoucí využívání mobilních zařízení. Jen v rámci PayU je dnes každý čtvrtý nákup, na který zpracováváme platbu, zaúčtován na mobilním zařízení. Jedná se o průměrnou hodnotu ze všech obchodů, ale existují prodejny, kde je dynamika a podíl mobilních zařízení mnohem vyšší. Tento trend bude do budoucna navíc určitě sílit. Na to je třeba myslet jak při navigaci zákazníka na e-shopu, tak zejména při platbě.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Tři ženy úspěšně zhubly. Jak ale vypadají o půl roku později?

Ke konci projektu se účastnice sešly při závěrečném společném focení. Zleva...

Díky programu Cambridge Weight Plan změnily tři ženy životní styl a odměnou jim bylo, že po pár měsících oblékly menší...

Začalo Australian Open. Bookmakeři a sázkaři se shodují na favoritech

Začalo Australian Open. Bookmakeři a sázkaři se shodují na favoritech

Mezi hlavní vrcholy sázkařské sezóny budou patřit v roce 2019 tenisové grandslamy. Prvním z nich, který tradičně začíná...

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny.

Uvažujete o koupi nové flotily tiskáren a nevíte si rady při výběru? Inkoustová technologie HP PageWide je něco jako...

Udělejte něco pro sebe, pořiďte si infrasaunu

Infrasauna Rowen pro 4 osoby nabízí saunování pro celou rodinu. Má 11...

Ta je skvělá nejen pro parádní relaxaci v teple, což přijde v zimních měsících opravdu vhod, ale pečuje i o zdraví. A...

Obchodování online – vysoké zisky a vysoká rizika, Díl 1.

trading

Uživatelé tradingových platforem mají k dispozici nástroje profesionálních obchodníků s akciemi, ale podceňují často...

Další z rubriky

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny

Moderní inkousty nahrazují klasické chodbové tiskárny.

Uvažujete o koupi nové flotily tiskáren a nevíte si rady při výběru? Inkoustová technologie HP PageWide je něco jako...

Změny v zemědělství, průmyslu i službách shrne konference

Změny v zemědělství, průmyslu i službách shrne konference

V konferenčním a informačním středisku České zemědělské univerzity v Praze se bude ve středu 23. ledna konat...

Hisense na veletrhu CES představuje nejnovější průlomové technologie

Hisense na veletrhu CES představuje nejnovější průlomové technologie

Společnost Hisense vstupuje s radikálně novou zobrazovací technologií a inovativními koncepty připojených zařízení do...

Najdete na iDNES.cz