Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Procter & Gamble zveřejnila podrobný plán akcí svých značek, který zvýší jejich pozitivní dopad na životní prostředí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě | foto: ČTK

Program se nazývá „Brand 2030 criteria“ a umožní zodpovědnou spotřebu pěti miliardám spotřebitelů, kteří využívají produkty společnosti P&G každý den. Přední značky společnosti P&G Pampers, Ariel a Herbal Essences pokračují v přijímání tohoto rámce a pomáhají urychlit udržitelný životní styl.

„Zákazníci už nejsou ochotni přijímat kompromis mezi výkonem a udržitelným životním stylem a očekávají, že značky podniknou smysluplné akce k řešení nejzávažnějších problémů, kterým je svět vystaven,“ řekl Marc Pritchard, ředitel značky P&G. „Z tohoto důvodu se společnost P&G zaměřuje na reorganizaci marketingu, aby využila dosah svých značek jako síly pro dobro a motoru pro růst. Chceme, aby naše značky rostly a vytvářely hodnoty a zároveň měly měřitelný, dlouhodobý pozitivní dopad na společnost a životní prostředí.“

Konkrétní příklady toho, jak se značky společnosti P&G stávají udržitelnějšími:

Ambicí značky Ariel je zvyšovat účinnost svých produktů v oblasti čistoty, aby se snížila spotřeba zdrojů v klíčových oblastech, které ovlivňuje, jako je energie a voda, o 50 %. Značka Ariel také přizpůsobuje svoje obaly. Značka usiluje o to, aby byly do roku 2022 všechny její obaly recyklovatelné a aby snížila objem plastových obalů do roku 2025 o 30 %. Kromě toho využívá Ariel svůj potenciál a pomáhá vytvářet rovnoprávnost prostřednictvím svých kampaní jako například Partage des taches ve Francii a Share the Load v Indii, které podporují ideu mužů a žen, kteří se spravedlivě dělí o péči o domácnost.

Herbal Essences se snaží umožnit každému zažít pozitivní sílu přírody a podporovat biodiverzitu, aby byla přínosem pro lidi a planetu. Kromě toho Herbal Essences sdílí kompletní informace o svých ingrediencích, transparentně vysvětluje 4-fázový bezpečnostní proces a organizace pro ochranu zvířat PETA ji posuzuje jako značku, jejíž produkty nebyly testované na zvířatech. Značka Herbal Essences bio:renew je první světovou značkou vlasové kosmetiky, která používá rostliny schválené Královskou botanickou zahradou Kew. Herbal Essences rovněž propaguje uvedení obalů pro zrakově postižené a lahve vyrobené částečně z odpadních plastů z pláží na svém největším trhu v USA.

Pampers umožňuje milionům dětí šťastný zdravý vývoj ve spolupráci se zdravotnickými profesionály, rodiči a nevládními organizacemi. V rámci programu společnosti P&G Brand 2030 Fundamentals představí značka Pampers svých 7 Acts for Good, které zahrnují následující konkrétní akce: pokračování v inovacích směřujících k udržitelným řešením v oblasti plen, které by měly vést k o 30 % nižší spotřebě materiálu pro výrobu plen použitých na jedno dítě v průběhu doby, kdy pleny potřebuje. Prostřednictvím modernizace a využití efektivnějších materiálů snížila značka průměrnou hmotnost plen o 18 % již v uplynulých 3 letech, aniž by poklesla jejich osvědčená savost. Společnost chce zaujímat vedoucí pozici v oblasti recyklace plen a ubrousků a do roku 2021 uvést do provozu recyklační závody ve třech městech. Ve spolupráci s organizací UNICEF pomohla značka Pampers eliminovat tetanus u matek a novorozenců ve 24 zemích. V březnu 2019 dokázala tuto chorobu eliminovat další země Čad, takže od roku 2006 zachránila společnost odhadem asi 880 000 životů novorozenců.

„Program Brand 2030 criteria představuje pro špičkové značky návod, protože definuje význam zodpovědné spotřeby. Zajistí kompletní dlouhodobou integraci smysluplných a měřitelných sociálních a environmentálních dopadů do celkové strategie značky,“ řekla KoAnn Vikoren Skrzyniarzová, ředitelka udržitelných značek.

„Do procesu stanovení kritérií jsme zapojili několik externích subjektů,“ řekla Virginie Heliasová, ředitelka divize udržitelnosti společnosti P&G. „Chtěli jsme vytvořit parametry, díky kterým by mohly značky na program SDG12 dosáhnout a usilovaly o to, aby se zodpovědná spotřeba dostala na novou úroveň. S našimi značkami sloužíme 5 miliardám lidí na celém světě, a to nám dává jedinečnou příležitost a odpovědnost nejen dělat lidem radost díky skvělým vlastnostem produktů, ale také propagovat dialog, ovlivňovat přístup, změnu chování a vytvářet udržitelný životní styl.“

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Umělá inteligence úspěšně dokončila dílo Antonína Dvořáka

Antonín Dvořák

Dvořákův rozepsaný fragment si nastudovala a úspěšně dokončila umělá inteligence AIVA. Vznikl tak unikátní kulturní...

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tepelná čerpadla prošla v uplynulých 20 letech významnými konstrukčními změnami a výrobci vždy dbali především na...

Teď na Lotyše! Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Teď na Lotyše! Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Tři zápasy, šest bodů a skóre 12:7. Taková je bilance české hokejové reprezentace na právě probíhajícím světovém...

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Mistrovství světa v hokeji na Slovensku nabírá grády. Česká reprezentace se den po bitvě s Lotyšskem postaví Italům,...

Další z rubriky

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

Společnost Procter & Gamble zveřejnila podrobný plán akcí svých značek, který zvýší jejich pozitivní dopad na životní...

Riziko nebo šance? Jak rozpoznat status malého a středního podniku

Panelisté konference, hovoří Jan Hanuš z České bankovní asociace. Foto Jiří...

Máte zájem o finanční podporu z některého z desítek státních či evropských programů, který je určen pro malé nebo...

Rodinná dovolená, kde se cítíme jako doma. Všichni spolu a rádi

Rodinná dovolená, kde se cítíme jako doma. Všichni spolu a rádi.

Máte se svou rodinou místo, na které se všichni rádi vracíte a kde ožívají vzpomínky plné radosti, zvědavého objevování...

Najdete na iDNES.cz