Úterý 25. února 2020, svátek má Liliana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 25. února 2020 Liliana

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Procter & Gamble zveřejnila podrobný plán akcí svých značek, který zvýší jejich pozitivní dopad na životní prostředí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě | foto: ČTK

Program se nazývá „Brand 2030 criteria“ a umožní zodpovědnou spotřebu pěti miliardám spotřebitelů, kteří využívají produkty společnosti P&G každý den. Přední značky společnosti P&G Pampers, Ariel a Herbal Essences pokračují v přijímání tohoto rámce a pomáhají urychlit udržitelný životní styl.

„Zákazníci už nejsou ochotni přijímat kompromis mezi výkonem a udržitelným životním stylem a očekávají, že značky podniknou smysluplné akce k řešení nejzávažnějších problémů, kterým je svět vystaven,“ řekl Marc Pritchard, ředitel značky P&G. „Z tohoto důvodu se společnost P&G zaměřuje na reorganizaci marketingu, aby využila dosah svých značek jako síly pro dobro a motoru pro růst. Chceme, aby naše značky rostly a vytvářely hodnoty a zároveň měly měřitelný, dlouhodobý pozitivní dopad na společnost a životní prostředí.“

Konkrétní příklady toho, jak se značky společnosti P&G stávají udržitelnějšími:

Ambicí značky Ariel je zvyšovat účinnost svých produktů v oblasti čistoty, aby se snížila spotřeba zdrojů v klíčových oblastech, které ovlivňuje, jako je energie a voda, o 50 %. Značka Ariel také přizpůsobuje svoje obaly. Značka usiluje o to, aby byly do roku 2022 všechny její obaly recyklovatelné a aby snížila objem plastových obalů do roku 2025 o 30 %. Kromě toho využívá Ariel svůj potenciál a pomáhá vytvářet rovnoprávnost prostřednictvím svých kampaní jako například Partage des taches ve Francii a Share the Load v Indii, které podporují ideu mužů a žen, kteří se spravedlivě dělí o péči o domácnost.

Herbal Essences se snaží umožnit každému zažít pozitivní sílu přírody a podporovat biodiverzitu, aby byla přínosem pro lidi a planetu. Kromě toho Herbal Essences sdílí kompletní informace o svých ingrediencích, transparentně vysvětluje 4-fázový bezpečnostní proces a organizace pro ochranu zvířat PETA ji posuzuje jako značku, jejíž produkty nebyly testované na zvířatech. Značka Herbal Essences bio:renew je první světovou značkou vlasové kosmetiky, která používá rostliny schválené Královskou botanickou zahradou Kew. Herbal Essences rovněž propaguje uvedení obalů pro zrakově postižené a lahve vyrobené částečně z odpadních plastů z pláží na svém největším trhu v USA.

Pampers umožňuje milionům dětí šťastný zdravý vývoj ve spolupráci se zdravotnickými profesionály, rodiči a nevládními organizacemi. V rámci programu společnosti P&G Brand 2030 Fundamentals představí značka Pampers svých 7 Acts for Good, které zahrnují následující konkrétní akce: pokračování v inovacích směřujících k udržitelným řešením v oblasti plen, které by měly vést k o 30 % nižší spotřebě materiálu pro výrobu plen použitých na jedno dítě v průběhu doby, kdy pleny potřebuje. Prostřednictvím modernizace a využití efektivnějších materiálů snížila značka průměrnou hmotnost plen o 18 % již v uplynulých 3 letech, aniž by poklesla jejich osvědčená savost. Společnost chce zaujímat vedoucí pozici v oblasti recyklace plen a ubrousků a do roku 2021 uvést do provozu recyklační závody ve třech městech. Ve spolupráci s organizací UNICEF pomohla značka Pampers eliminovat tetanus u matek a novorozenců ve 24 zemích. V březnu 2019 dokázala tuto chorobu eliminovat další země Čad, takže od roku 2006 zachránila společnost odhadem asi 880 000 životů novorozenců.

„Program Brand 2030 criteria představuje pro špičkové značky návod, protože definuje význam zodpovědné spotřeby. Zajistí kompletní dlouhodobou integraci smysluplných a měřitelných sociálních a environmentálních dopadů do celkové strategie značky,“ řekla KoAnn Vikoren Skrzyniarzová, ředitelka udržitelných značek.

„Do procesu stanovení kritérií jsme zapojili několik externích subjektů,“ řekla Virginie Heliasová, ředitelka divize udržitelnosti společnosti P&G. „Chtěli jsme vytvořit parametry, díky kterým by mohly značky na program SDG12 dosáhnout a usilovaly o to, aby se zodpovědná spotřeba dostala na novou úroveň. S našimi značkami sloužíme 5 miliardám lidí na celém světě, a to nám dává jedinečnou příležitost a odpovědnost nejen dělat lidem radost díky skvělým vlastnostem produktů, ale také propagovat dialog, ovlivňovat přístup, změnu chování a vytvářet udržitelný životní styl.“

  • Nejčtenější

Peníze na bydlení předem? Ať vám už nikdo vaši nemovitost nevyfoukne

Věděli jste, že si můžete zajistit peníze až dva roky předtím, než se vůbec pustíte do hledání nebo do stavby vysněného...

Liga mistrů: Další show Reds? Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma!

Kolotoč fotbalových zápasů nejprestižnější klubové soutěže světa se opět roztáčí. Liga mistrů má na programu...

Následná péče o dlouhodobě nemocné v Humpolci a Ledči nad Sázavou

Se vzrůstajícím počtem seniorů vyvstává i otázka zdravotní a sociální péče o ně. Nedostatek následné lůžkové péče a...

Švestka nebo borůvky? Zahrada na jaře přeje výsadbě stromů i květin

Práce na zahradě na jaře je po zimě velmi náročná. Sluneční paprsky už probouzejí přírodu i milovníky zahradničení a je...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Moderní fasáda domu: tradiční materiály v současném pojetí

Obklady z přírodních materiálů mají v moderní architektuře své neopomenutelné místo. Luxusní vzhled, poutavé struktury...

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

  • Další z rubriky

Opel odstartuje další „čtyřiadvacítku“

Každý rok na jaře startuje automobilka Opel svoji legendární kampaň Opel 24 hodin a ani v Opavě tomu nebude jinak.

Šifrované disky - dokonalá ochrana vašich dat

V dnešní době digitálního světa vnímáme prvek zabezpečení tak nějak automaticky a někdy si ani neuvědomujeme, jak moc...

xComfort: spolehlivé řešení domácnosti na dotek prstu

Také odcházíte ráno z domova s nejistým pocitem, zda jste nenechali otevřená okna, zapnutou žehličku nebo rozsvícená...

Kompaktní pracovní desky nejen do moderních kuchyní

Prvenství v oblíbených materiálech do kuchyní mají kompaktní desky, které se používají nejen na pracovní plochy, ale i...

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

Vždycky jsem byla obdařenější prsatice, směje se Lucie Benešová

Chtěla domek na Sicílii, ale nakonec si pořídila hezké místo pro stavbu v Jizerských horách. „Mám plno plánů, pořád...

PRVNÍ DOJMY: Co až tvé nahé fotky uvidí mamka? I herečky V síti pláčou

Vít Klusák zažívá věk zralosti. Zatímco v debutu Český sen ubližovala mystifikace neškodným zástupům toužícím po...

Hospody, kolo a památky. Orlando Bloom si v Česku užívá se psem i snoubenkou

Orlando Bloom (43) natáčí v české metropoli seriál Carnival Row. Kromě herectví se tu nejčastěji věnuje svému psovi,...