Ceny elektřiny začínají stoupat, zvyšují je společnosti ČEZ, E.ON. A podobný krok zvažují i další. Jsou tu však alternativy, které vám peníze ušetří. Ceny naopak nezvedá například společnost Centropol. Pro domácnosti připravila dokonce ceníky šité na míru. Jsou zaměřené na majitele a uživatele panelákových bytů, na seniory či chataře a chalupáře.
Největší poptávka je mezi lidmi po produktové řadě Kamarád, pro níž se rozhodla polovina nových odběratelů. Ceník Kamarád je dokonce hitem mezi současnými ceníky, protože spotřebitelé platí podle toho, za jakou cenu nakupují největší společnosti na energetické burze.
A jak si zjistit potřebné informace? Stačí zavolat do call centra (tel.: 478 575 555 ), případně si zájemce o informace může zajít za odborníky do některého ze zákaznických center Centropolu v Praze a krajských městech. „Pokud máte jakékoliv nejasnosti, přijďte k nám do zákaznického centra,“ radí ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu Tibor Flašík. Další informace najdete na www.centropol.cz
Ceníky ušité na míru
Mezi aktuální revoluční ceníky Centropolu patří ceník pro domácnosti v panelových domech. Díky centrálnímu vytápění a plynovému sporáku tyto domácnosti využívají elektřinu zpravidla jen na svícení a provoz běžných domácích spotřebičů. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny přitom tvoří nezanedbatelnou část faktury. Zatímco taxa distributorovi je daná zákonem a snížit nelze, svůj fixní poplatek Centropol snížil až o 90 %.
U Centropolu si vyberou i senioři, pro něž je nachystán speciální ceník, který vychází vstříc starším občanům s nižší spotřebou elektřiny. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřeby v těchto domácnostech tvoří až 20 procent celé faktury. I ten je ale snížen.
A do třetice Centropol vyšel vstříc spotřebitelům, kteří platí účty za elektřinuna chalupě, v letním domě či jen v garáži. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny v těchto objektech často tvoří až polovinu celé faktury. Díky speciálnímu ceníku Centropolu odběratel ušetří až třetinu nákladů na elektřinu.
Vyberte si dodavatele - partnera
Při výběru vhodného dodavatele energií by zákazník měl vedle ceny vzít v úvahu, zda dodavatel stojí na jeho straně a nabízí mu přístup bez zbytečné administrativy a komplikací. Měl by to být partner, který zákazníkovi radí a nabízí mu ceny a služby, které jsou dlouhodobě výhodné. „Chceme oslovovat zákazníky profesionalitou i osobním přístupem. Jsme stále spíše rodinnou firmou s přímou vazbou na lidi, která si může dovolit více péče,“ říká Tibor Flašík. Jen takový přístup je pro obě strany win-win situace.
Zákaznická centra Centropolu patří mezi oblíbené
Společnost Centropol obdržela 12. dubna mimořádné ocenění za rozvoj zákaznických center v rámci slavnostního udílení cen v anketě „100 obdivovaných firem ČR“. Cenu převzal ředitel zákaznické zkušenosti Tibor Flašík. Prestižní soutěž každoročně pořádá Sdružení CZECH TOP 100. Anketa, vyhlašovaná letos již podvacáté, vzala v případě Centropolu v úvahu především odbornost a pozitivní přístup pracovníků v zákaznických centrech. Kamenné pobočky, které jsou otevřeny v Praze a krajských městech, nabízejí rodinnou atmosféru a skutečně osobní kontakt. Díky zákaznickým centrům se Centropolu podařilo oslovit a získat řadu nových zákazníků. Míří do nich také mnoho zájemců o informace. Tento významný dodavatel elektřiny a plynu do budoucna plánuje, že své pobočky vybaví chytrými technologiemi, které by návštěvníkům dále ulehčily komunikaci a nabídly jim ještě širší spektrum informací.
O společnosti CentropolJe jedním z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice. Obsluhuje na 300 000 odběrných míst z řad domácností, firem a institucí. Firma se dlouhodobě umísťuje v první stovce nejvýznamnějších českých firem v žebříčku, který vyhlašuje Sdružení Czech TOP 100. V roce 2016 dosáhl obrat společnosti Centropol bezmála sedmi miliard korun. Majitelem a jediným akcionářem je český podnikatel Aleš Graf. Centropol je členem Svazu průmyslu a dopravy ČR. |