Prevence je pro naše zdraví klíčová
Preventivní vyšetření jsou hrazená státem, tudíž dostupná všem. A přesto na ně mnoho lidí vůbec nechodí. Většina z nich si přitom důležitost prevence uvědomuje, často si na ni ale prostě nenajde čas. Ráda by o sebe pečovala i paní Helena z Plzně. Ta se ale po přestěhování potýká s problémem najít specializované lékaře. Do toho musí hlídat termíny preventivních prohlídek a očkování celé rodiny. Nechce nic zanedbat. „S dětmi přibyly počty všemožných zdravotních prohlídek. Snažím se mít o všem přehled a zároveň myslet i na své zdraví. Někdy to ale člověku přerůstá přes hlavu,“ přiznává maminka tří dětí.
Řešení nabízí speciální pojištění
Pro všechny, kteří se zajímají o své zdraví a chtějí čerpat zdravotní péči pravidelně a bez starostí, připravila Generali Česká pojišťovna unikátní pojištění s názvem Klinika Generali České. Toto rozšíření životního pojištění pomáhá hned několika způsoby. Hlavní součástí Kliniky Generali České je jednoduchý a přehledný on-line zdravotní portál, který umožňuje plnohodnotné využívání všech pojišťovnou poskytovaných služeb a výhod. Nabízí přehled benefitů, které poskytuje veřejná zdravotní pojišťovna, seznam doporučených vyšetření, pohlídání termínů preventivních prohlídek i očkování, konzultace s lékařem či psychologem, využití medicínského chatbotu a v případě varianty pro seniory nechybí ani asistence určená pro jejich specifické potřeby.
Pomohou skuteční profesionálové
Jedna z nejzásadnějších výhod služby spočívá v tom, že ke konzultacím jsou k dispozici profesionálové v oblasti zdraví a zdravotnictví, skuteční lékaři a specialisté ve svých oborech. Klienti tak s jistotou dostávají ověřené, a tedy bezpečné informace týkající se lidského zdraví. O radu se mohou obrátit na „sestřičku z pojišťovny“, která dokáže vyhledat relevantního lékaře a zajistit objednání k němu. Případně zařídí očkování. Klienti mohou využívat i „lékaře z pojišťovny“, který s nimi probere lékařskou zprávu nebo výsledky zdravotního vyšetření. Umí ale také třeba vystavit eRecept. Spojení s lékařem může přitom proběhnout po telefonu, na chatu i přes videohovor. „Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního,“ vysvětluje Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny.
Podívejte se na detailní informace na https://www.generaliceska.cz/klinika.