Dle dat společnosti Expando internetová tržiště zažívají obrovský boom, aktuálně totiž generují již 40 % obratu evropské e-commerce a přitahují tak stále více zákazníků i obchodníků. Nabízejí totiž miliony produktů od malých i velkých obchodníků na jednom místě, zákazníci tak nemusí složitě hledat napříč desítkami e-shopů a snadno tak šetří čas i peníze. Obchodníkům pak tržiště umí nabídnout služby, kterým běžný majitel e-shopu dokáže jen těžko konkurovat. Rozsáhlé marketingové kampaně organizované samotnou platformou, nástroje pro efektivní řízení prodeje, zákaznické programy výhodné pro obchodníky i spotřebitele a hlavně širokou základnu nakupujících. Platí to také pro populární evropské tržiště Allegro, které nedávno vstoupilo i na český trh a které nyní nabízí obchodníkům možnost prodávat první tři měsíce s 0 % provizí z prodeje zboží.[1]
Skupina Allegro působí na evropské e-commerce scéně už více než 20 let a může se pochlubit 14 miliony aktivních nakupujících za měsíc, což z něj činí tržiště s nejširší zákaznickou bází ve střední a východní Evropě. Každý zapojený prodejce tak získá okamžitý přístup k novému okruhu zákazníků, které skrze vlastní kanály dosud nebyl schopen oslovit. Zároveň mu Allegro přináší možnost prodávat své zboží prostřednictvím zavedené a důvěryhodné značky, obchodník má přitom stále plnou kontrolu nad svými nabídkami i jejich cenami.
První tři měsíce prodáváte s 0% provizí
Máte obavy, že vás bude vstup na marketplace stát spoustu peněz? Na Allegro se toho bát nemusíte. Internetová tržiště obecně staví na úspěchu samotných obchodníků, kteří na nich své zboží vystavují. Proto Allegro nabízí založení a vedení účtu zdarma, přičemž všichni noví obchodníci prodávají v rámci Uvítacího programu první tři měsíce s 0% provizí. Využít mohou i programu Allegro Smart!, kterým jim pomáhá zvýšit prodeje až o desítky procent – své zboží totiž mohou nabízet zákazníkům s doručením i případným vrácením zdarma.
Kromě výhodných programů mají prodejci k dispozici i množství integrovaných platebních a logistických řešení v čele s hlavním přepravním partnerem WE|DO ve spolupráci se společností Zásilkovna. Registrace na platformu je navíc velmi rychlá a jednoduchá – stačí na allegro.cz zaregistrovat svůj firemní učet, zalistovat první nabídky a pak už jen začít prodávat. Napojení na tržiště lze provést buďto prostřednictvím intuitivního vestavěného řešení, či za pomoci mnoha dostupných integrátorů. Nepřetržitá podpora pro obchodníky kompletně v českém jazyce je pak samozřejmostí.
[1] Prodeje s 0% provizí jsou určeny pro nové obchodníky, kteří mohou využít Uvítací program. Více informací o prodeji na Allegro a platbách najdete zde.