LOUIS XIII.: Nápoj, který jeho tvůrce nikdy neokusí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Koňak, mnoho let stařený vinný destilát z přísně vymezené francouzské oblasti Cognac představoval exkluzivní záležitost už v době napoleonských válek a byl oblíbeným nápojem na všech královských dvorech. Běžná pálenka z vína se nazývá brandy, ale koňak se vždy těšil nesrovnatelně vyšší prestiži.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

LOUIS XIII. | foto: Remy Cointreau

Proč? Jedním z důvodů jsou přísná pravidla pro výrobu zahrnující předepsané odrůdy hroznů, délku zrání i typ dřeva pro výrobu sudů. K věhlasu koňaku však přispěli také ti nejlepší z výrobců, jejichž jména se v průběhu staletí stala symbolem vrcholné úrovně.

LOUIS XIII.

Mezi ně neodmyslitelně patří Rémy Martin. Legendární firma spatřila světlo světa již v roce 1724 – zanedlouho tedy oslaví třísté narozeniny – a dnes se řadí mezi vůbec největší výrobce koňaku. Tradice ovšem není jediným důvodem jejího úspěchu. Mezi znalci je Rémy Martin proslulý zejména nekompromisním přístupem ke kvalitě. Na rozdíl od řady konkurentů používá pro všechny své koňaky výhradně hrozny z oblastí Grande Champagne a Petite Champagne, přičemž prvně jmenovaných musí být nejméně polovina. Víno z Champagne má díky složení místní půdy největší potenciál rozvíjet se během dlouhého zrání, čehož Rémy Martin naplno využívá.

LOUIS XIII.

Důkazem budiž specialita nazvaná LOUIS XIII. Jméno francouzského panovníka nenese nadarmo, může se totiž hrdě nazývat králem koňaků. LOUIS XIII. představuje směs neuvěřitelného počtu až 1 200 koňaků různého stáří, od „nejmladších“ čtyřicetiletých až po stoleté. Všechny pocházejí výhradně z Grande Champagne a zrají ve 100 – 150 let starých sudech z limousinského dubu.

Málokterý profesionál čelí tak paradoxnímu údělu jako sklepmistr značky LOUIS XIII. Těší se výsadě připravovat nejexkluzivnější koňak všech dob. Zároveň však ví, že kvůli mimořádně dlouhému zrání nikdy konečný výsledek své práce neochutná – tuto možnost bude mít až někdo z jeho nástupců. „Příprava směsi je samozřejmě věda, ale bez intuice by to nešlo,“ říká Baptiste Loiseau, současný sklepmistr Rémy Martin. „V určité chvíli se musíte uvolnit a nechat koňak, aby vás sám vedl tou správnou cestou.“

LOUIS XIII. se prodává v křišťálových dekantérech ruční výroby a cena odpovídá výjimečnosti obsahu. Prostřednictvím tohoto nápoje se můžete dotknout dávno minulých dob a vychutnat hloubku chuti, jakou vám nenabídne žádný jiný destilát světa.

Další informace naleznete na webové stránce WWW.LOUISXIII-COGNAC.COM

O koňaku LOUIS XIII

Myslíme o století dopředu

Každý dekantér koňaku LOUIS XIII. zhmotňuje životní úspěch mnoha generací sklepmistrů. Každý z nich vybírá již od roku 1874 nejstarší a nejdražší destiláty, aby tvořily srdce koňaku LOUIS XIII. I současný sklepmistr Baptiste Loiseau vyčleňuje to nejlepší z produkce jako dědictví pro další generace v daleké budoucnosti.

LOUIS XIII.

V roce 1874 Rémy Martin poprvé namíchal ze starých zděděných sudů koňak, který nazval Louis XIII s označením „doba stáří neznámá“ a stočil ho do skleněných dekantérů ručně vyrobených podle tři sta let staré vojenské láhve, která se našla na bitevním poli v Jarnacu.

Koňak LOUIS XIII. představuje směs 1 200 eaux-de-vie pocházejících z Grande Champagne, odborníky nejvýše hodnocené oblasti francouzského regionu Cognac. Každý dekantér je vzácným originálem, jehož ruční výrobu z jemného křišťálu mají na starosti vyhlášení mistři sklářského řemesla. Tajemství výroby se dědí z otce na syna, z generace na generaci. Koňak LOUIS XIII. charakterizuje výjimečné aroma evokující myrhu, med, sušené růže, švestku, zimolez, doutník, kůži, fíky a mučenku.

LOUIS XIII. je vůně. Vůně času.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Umělá inteligence úspěšně dokončila dílo Antonína Dvořáka

Antonín Dvořák

Dvořákův rozepsaný fragment si nastudovala a úspěšně dokončila umělá inteligence AIVA. Vznikl tak unikátní kulturní...

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tepelná čerpadla prošla v uplynulých 20 letech významnými konstrukčními změnami a výrobci vždy dbali především na...

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Mistrovství světa v hokeji na Slovensku nabírá grády. Česká reprezentace se den po bitvě s Lotyšskem postaví Italům,...

Pokoří Češi v klíčovém boji Němce? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Pokoří Češi v klíčovém boji Němce? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Začínají klíčové chvíle hokejového mistrovství světa. Osm nejlepších týmů se srovnalo do pavouka pro play-off a...

Další z rubriky

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

Pampers, Ariel a Herbal Essences vedou k zodpovědné spotřebě

Společnost Procter & Gamble zveřejnila podrobný plán akcí svých značek, který zvýší jejich pozitivní dopad na životní...

Prodejce brýlí a čoček Alensa bude na brýle přispívat místo pojišťoven

Prodejce brýlí a čoček Alensa bude na brýle přispívat místo pojišťoven

Zrušení příspěvku na brýlové obruby a skla, které bude platit od 1. srpna, způsobilo rozruch mezi pacienty, kteří tento...

Najdete na iDNES.cz