A co takové, které vás inspirují k novým receptům svým vzhledem i funkčností? Právě proto mohou být správnou volbou k originálnímu vánočnímu dárku.
Ikonický a inovativní
Původně australská značka Breville vznikla již ve 30. letech 20. století a proslavila se zejména uvedením prvního sendvičovače na trh v roce 1974. Zakladateli firmy jsou Harry Norville a Bill O’Brien.
V roce 1932 Bill O’Brien, prodejce reklamy v rozhlase, a Harry Norville, inženýr, dali dohromady 500 liber uprostřed nejhorší hospodářské krize v zemi, aby založili „Breville Radio“. Společně postavili rádio generaci, pro kterou bylo rádio centrem rodinné zábavy a důležitým spojením se světem v době rychlého rozvoje, politických změn a růstu hospodářství.
Není značka, jako značka
Breville prodal svou rozhlasovou divizi v roce 1951 s příchodem televize, ale pokračoval jako rodinný podnik se zaměřením na malá zařízení a hledání inovací v každodenním životě. Byl to John O’Brien, syn Billa, který v šedesátých letech založil výzkumné a vývojové centrum Breville, které mu umožnilo navrhovat a vyrábět vlastní výrobky. Zřízení tohoto centra pro výzkum a vývoj produktů bylo jednou z nejvýznamnějších událostí v historii Breville. Centrum výzkumu a vývoje vyvinulo jedny z nejikoničtějších australských kuchyňských spotřebičů, jako je sendvičovač Breville snack ‘n a kuchyňský robot Breville Wizz.
Od té doby se Breville stala ikonickou globální značkou, která prostřednictvím promyšleného designu a brilantních inovací zlepšuje životy lidí a dodává kuchyňské výrobky do více než 70 zemí po celém světě.
Maličkosti, bez kterých by to reálně nešlo
Filozofie orientovaná směrem k zákazníkovi jistě dodává na funkčnosti a atraktivnosti značky i samotných produktů. Když John O’Brien převzal společnost, měl jednoduchou filozofii - dívat se na trendy v jídle po celém světě a pak přijít s nástroji, které lidé mohou použít k vytvoření těchto jídel ve své kuchyni. V duchu Johna O’Briena i nadále společnost proaktivně shromažďuje informace o jídle a kávě, aby zjistila, co lidé chtějí od nových spotřebičů Breville.
Breville je značka kuchyňských spotřebičů, která přináší inovace založené na poznatcích spotřebitelů a posiluje potenciál lidí dělat věci působivěji nebo snadněji, než by si ve své vlastní kuchyni mysleli, že je možné. Kávovary, konvice, vaflovače, topinkovače nebo třeba funkční horkovzdušné fritézy, které se staly velmi oblíbeným pomocníkem v domácnosti, díky němuž připravíte i celé pokrmy během několika málo minut a hlavně se zdravou technologií fritování v horkém vzduchu. Tyhle kousky ulehčují náš každodenní život a pomáhají nám udržet, alespoň některé rituály, i v takto hektické době. Kdo by si rád nedopřál šálek kvalitní kávy po ránu s křupavou topinkou, že?
Spokojte se jen s tím nejlepším
Díky promyšlenému designu, se kterým si vývojáři neustále hrají a posouvají tak možnosti, kam až mohou zajít a brilantním inovacím, jenž znovu a znovu vylepšují naše každodenní životy, firma expandovala do více jak 70 zemí světa. Ve spolupráci se svými spotřebiteli a jejich poznatky zároveň vymýšlí, jak ještě více své klienty uspokojit. Otázkou je, kam až chce tahle firma zajít. Zatím je jasné, že plánují expanzi i dál, na pole dalších odvětví, ve kterých nás určitě znovu mile překvapí, jako se jim to podařilo naposledy v roce 2021 přístroji pro péči o oděvy.
Newell Brands nabízí v Evropě pod značkou Breville produkty několika firem ze svého globálního portfolia. Probuďte v sobě kreativitu a užijte si se spotřebiči Breville každý den. Kvalitní produkty, brilantní inovace a promyšlený design, to je Breville.