Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Ve zmíněném termínu si totiž stačí koupit lahev Jägermeister, na vnitřní straně zadní etikety najít kód, ten poslat na uvedené telefonní číslo či ho zadat na web www.jeleneotresse.cz a pak už jen počkat na slosování. To se bude konat každý týden v pátek v 19:56. Celkem po celou dobu konání soutěže Jägermeiser odmění 100 šťastlivců a každý z nich si odnese 10.000Kč. Dohromady je tedy ve hře jeden milion korun českých. To už je slušná výhra. V pravidlech soutěže navíc není psáno, že jeden výherce může zvítězit pouze jednou. Čím víc kódů pošlete, tím větší šance na úspěch.
O losování se postarají dvě známé tváře. Jedním z nich je herec a režisér Petr Čtvrtníček a druhým slovenský populární herec Andrej Bičan. Ti budou vždy vtipnou formou videí losovat výherce. Pro tuto podzimní aktivitu ledově namraženého Jägermeisteru byl vytvořen speciální web www.jeleneostresse.cz