H2 VIBE: Nová svěží identita vodíkové vody

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost H2 Global Group, výrobce produktů založených na molekulárním vodíku, uvádí na trh novou značku H2 VIBE. Tento název symbolizuje nejen pozitivní energii a nadšení, ale také pevné spojení se světem vodíku a zdravého životního stylu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

H2 VIBE: Nová svěží identita vodíkové vody | foto: ČTK

Společně s tím představuje i nový design, který vyjadřuje propojení mezi inovacemi v oblasti vodíkových technologií s mladou a svěží energií. Stěžejním produktem značky je H2 VIBE Premium vodíková voda.

H2 VIBE: Nová svěží identita vodíkové vody

Společnost H2 Global Group, zabývající se produkty s molekulárním vodíkem, se pyšní novým názvem a také grafickým designem, který navrhlo studio Czech Promotion. Designéři si pohráli s valenční vazbou dvou atomů vodíku, které dohromady tvoří vodíkovou molekulu. „Vzniklo nejen nové logo, ale kompletní vizuál, který je mladistvý, svěží a naznačuje vibraci v každém z našich produktů,“ představuje novinku marketingový manažer společnosti H2 Global Group Matěj Žárský. „Zákazníci se tak mohou těšit na nové obaly všech našich doplňků stravy, nově pod značkou H2 VIBE. Jejich unikátní složení ale zůstává stejné,“ dodává.

Hlavním produktem nové značky H2 VIBE je bezpochyby doplněk stravy H2 Premium vodíková voda. „Vodík je nejefektivnější antioxidant, který pomáhá proti oxidačnímu stresu, což je společný jmenovatel většiny civilizačních nemocí včetně onemocnění spojených s demencí, jako je Alzheimerova choroba, na jejíž výzkum se zaměřuji dlouhodobě,“ vysvětluje světoznámý japonský vědec a guru společnosti prof. Shigeo Ohta. Molekulární vodík má dle jeho slov schopnost snižovat zánětlivé reakce a cílit na geny, které podporují naši energii a metabolismus. Japonsko, kolébka vodíkových technologií, je místem, kde vznikla první vodíková voda v plechovkách. Právě ta je předchůdkyní H2 VIBE Premium vodíkové vody.

„Navázali jsme na kvalitu japonské vody a použili jsme náš nanogenerátor při výrobě české prémiové vodíkové vody,“ říká CEO H2 Global Group Viktória Procházková. Vodíková voda v plechovkách H2 VIBE Premium Vodíková voda není jen praktická, ale také ekologická. „Plechovky chrání vodík před únikem a zachovávají jeho koncentraci po delší dobu, což zajišťuje maximální účinek pro spotřebitele. Použití nanobublin při výrobě navíc zaručuje, že vodík je vázán v co nejmenších molekulách, to zvyšuje jeho absorpci a efektivitu. Hliníkové plechovky se dají zároveň výborně recyklovat,“ prozrazuje ředitel H2 Medical Technologies Pavel Vašek, který má technologii na starosti.

H2 VIBE: Nová svěží identita vodíkové vody

Vibe: Nové éra energie, pozitivní vibrace

„Společnost hledala název, který by zastřešil všechny její činnosti od výzkumu a vývoje přes výrobu, distribuční síť až po aplikaci vodíkových technologií,“ říká CEO H2 Global Group Viktória Procházková. „Vibe je pro nás pozitivní energie, vzájemné nadšení a spojení ve vodíkovém světě, které nabízí přirozenou cestu ke zdraví, což potvrzují tisíce studií molekulárního vodíku na celém světě.“

Slovo „vibe“ představuje něco více než jen slovo – je to pocit, atmosféra nebo energie, kterou něco nebo někdo vyzařuje. „Vibe se často používá k popisu emocionální rezonance, která vzniká mezi lidmi, nebo způsobu, jakým určitá místa či věci ovlivňují naše pocity,“ vysvětluje Eliška Ulehlová, tisková mluvčí H2 Global Group. „Když říkáme, že něco má správný vibe, myslíme tím, že to má určitou přitažlivou energii, která rezonuje s našimi hodnotami nebo preferencemi. Pro H2 VIBE tato energie symbolizuje nejen inovace v oblasti vodíkových technologií, ale i spojení s přírodou a zdravým životním stylem. Vibovat je prostě IN.“

H2 VIBE: Nová svěží identita vodíkové vody

H2 Global Group

Společnost H2 Global Group jako jediná na světě nabízí kompletní vodíkové řešení – v portfoliu jsou generátory vodíku pro domácí i velkokapacitní výrobu, doplňky stravy a balená vodíková voda s mimořádnou koncentrací rozpuštěného vodíku. V oblasti výzkumu a aplikace jde stále kupředu, zejména v uplatnění patentu na prevenci a léčbu neurodegenerativních nemocí.

LOGO
  • Nejčtenější

Podzimní volání Jizerskohorských bučin

1. října 2024

Komerční sdělení Paprsky slunce pronikají mezi zlatavou záplavou padajícího bukového listí, po klikatých cestách se...

Betonové ploty BEST dokonale chrání vaši pohodu a klid

3. října 2024

Komerční sdělení Když se rozhlédnete po lokalitách s rodinnými domy, všimnete si, že většinu plotů tvoří dřevěné...

Huisman Czech Republic zvedá kapacity. Nástupní mzda až 50 000 Kč

30. září 2024

Komerční sdělení Společnost Huisman Czech Republic ze Sviadnova u Frýdku Místku posiluje svůj tým a nabírá svářeče,...

Přenosné LED reflektory a svítilny DEK zvládnou i náročné podmínky

1. října 2024

Komerční sdělení S příchodem podzimních dnů, kdy se denní světlo rychle ztrácí, je kvalitní osvětlení klíčové pro...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Olomoucký City inn’ Hotel láká na komfort a business setkání

30. září 2024

Komerční sdělení Nový hotel City inn’ Olomouc nabízí moderní ubytování, výbornou restauraci a ideální prostory pro...

Zubařina nám koluje v krvi

4. října 2024

Komerční sdělení MUDr. Alexander Schill, uznávaný stomatolog s téměř třicetiletou praxí a zakladatel Schill Dental...

Kladno nabízí pedagogické vzdělání nejen učitelkám mateřských škol

4. října 2024

Komerční sdělení Střední školy ve Středočeském kraji nabízejí absolventům devátých tříd široké spektrum vzdělávacích...

Westfield Days: Inspirujte se a staňte se porotcem Výzvy influencerů

4. října 2024

Komerční sdělení Zažijte s Westfield Days ve Westfield Chodov oslavu aktuálních trendů! 17. - 20. října vás čekají...

Spa Resort Lednice – relaxace a pohoda na dosah každý den

4. října 2024

Komerční sdělení Lednice je ideálním místem k relaxaci po celý rok. Využijte výhodné podzimní a zimní balíčky a...

Škoda odhalila nový elektromobil Elroq na Vltavě, ceny startují na 800 tisících

Škoda představila v Praze, v reprezentativní budově Občanské plovárny, svůj nový elektromobil. Model Elroq je od...

Konec platebních karet? Bankám vadí jejich monopol, pracují na alternativě

Premium Evropské banky se již nějakou dobu snaží vyšachovat ze hry bezmála monopolní poskytovatele platebních karet – firmy...

Vyplatilo se Němcům opustit jádro? Studie odhaluje překvapivé zjištění

Norská studie dokazuje, že masivní investice do obnovitelných zdrojů energie přinesly Německu v posledních 20 letech...

Horší než nejčernější scénář. Převézt zboží nešlo, říká majitel vyplavené firmy

Jeseníkem se prohnala velká voda, smetla většinu města, nešetřila domy ani firmy. Malé říčky Bělá a Staříč způsobily...

Sexy studentka je novou hvězdou Playboye. Nafotil ji SuperStar Miro Šmajda

V létě vyhrála soutěž Hledáme Playmate 2024 a už má za sebou focení pro Playboy. Studentka Sandra Taškovičová (19) z...