Dosáhl čelní pozice na trhu

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Gregor Gržina je jednatelem české a slovenské pobočky globální skupiny Hisense, která se za dobu jeho vedení posunula na první příčku na trhu domácích spotřebičů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

GREGOR GRŽINA je jednatelem České a Slovenské pobočky skupiny HISENSE

Co všechno spadá do vašeho portfolia a kdo jsou vaši zákazníci?

Těší mě, že mohu být součástí takto úspěšné skupiny, kde hrají obrovskou roli inovace a přinášejí prospěch všem zákazníkům – jak těm, kteří milují tradici, tak i těm na opačném konci, kteří chtějí ta nejnovější smart řešení. Ve společnosti jsem už 17 let, během nichž jsem pracoval pro čtyři různé evropské trhy. Za tu dobu se naše portfolio velmi rozrostlo. Dnes patří do naší skupiny technologická značka Hisense, která promlouvá k lidem, kteří mají rádi inovace, aplikace, sledují trendy a dává jim smysl je promítnout do každodenního života i domácnosti. Je současnou dvojkou na celosvětovém trhu televizorů a je globální jedničkou v kategorii Mini-LED televizorů se 110palcovou obrazovkou s mnoha prestižními oceněními. V sortimentu značky však najdete i chytré velké a malé spotřebiče včetně vícedveřových chladniček, kde si vydobyla neuvěřitelnou první pozici.

JE TU I IKONICKÁ SLOVINSKÁ ZNAČKA GORENJE SE SKUTEČNĚ ŠIROKÝM SORTIMENTEM VELKÝCH I MALÝCH SPOTŘEBIČŮ S TÉMĚŘ 75LETOU TRADICÍ. JE TO ZNAČKA S DŮRAZEM NA DESIGN PRO RODINY, MLADÉ AKTIVNÍ LIDI A NOVĚ TAKÉ PRO GENERACI Z. DÁL JE TU NAŠE TRADIČNÍ ČESKÁ ZNAČKA MORA. TA CÍLÍ HLAVNĚ NA TY, KTEŘÍ MAJÍ RÁDI TRADIČNÍ RODINNÝ ŽIVOT.

To ovšem není všechno...

Samozřejmě. Je tu i ikonická slovinská značka Gorenje se skutečně širokým sortimentem velkých i malých spotřebičů s téměř 75letou tradicí. Je to značka s důrazem na design pro rodiny, mladé aktivní lidi a nově také pro generaci Z. Dál máme naši tradiční českou značku MORA. Cílí hlavně na ty, kteří mají rádi tradiční rodinný život. Je nezpochybnitelnou jedničkou v kategorii sporáků a nabízí také velmi kvalitní a spolehlivé vestavné kuchyňské spotřebiče, které vás posunou ke zdravějším způsobům přípravy tradičních i moderních pokrmů a navíc jsou velmi úsporné.

Naopak v nejvyšším cenovém segmentu máme prémiovou skandinávskou značku domácích i profesionálních spotřebičů ASKO pro ty nejnáročnější zákazníky...

Všechny mají nadčasový design a špičkové technologie z profesionálních provozů, vynikají však i precizním řemeslným provedením a udržitelností.

To byly spotřebiče. Vy však vyrábíte i kuchyňský nábytek...

Ano, máme také rozsáhlou síť kuchyňských studií KUCHYNĚ gorenje, protože jsme také významným dodavatelem kuchyňského nábytku s třicetiletou tradicí. Každá ze značek je určená pro jinou cílovou skupinu zákazníků a tomu odpovídá i naše marketingová a multikanálová obchodní strategie včetně již funkčních a dalších připravovaných e-shopů.

Máme co nabídnout prakticky každému.

Nezůstáváte však jen u běžných obchodních aktivit, vaše působnost přesahuje i do dalších oblastí života. Spojili jste se také se zajímavými osobnostmi…

Máte pravdu. Důležitou roli u nás hraje i spojení se světem sportu. Například pro Hisense je to oficiální partnerství pěti fotbalových mistrovství Evropy a mistrovství světa, Hisense je také nově oficiálním sponzorem mistrovství světa klubů FIFA Club World Cup 2025™. Na lokální úrovni jsme se letos spojili s fotbalovou hvězdou Janem Kollerem. Gorenje je zase oficiálním partnerem EURO EHF 2024 mužů i žen. A naše česká značka MORA se angažuje hlavně lokálně: historické propojení máme s HC Olomouc, dlouhodobě podporujeme také naše vodáky v rámci Světovéhopoháru ve vodním slalomu nebo oblíbený letní Lipno Festival s naší ambasadorkou Katkou Neumannovou.

Zaměřujete se jen na svět sportu?

Určitě ne. Možná jste zaregistrovali i nového ambasadora a tvář značky MORA – michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka. Toto spojení je předzvěstí mnoha aktivit, které chystáme k velkolepému výročí 200 let od zrodu značky MORA jako jedné z nejstarších značek domácích potřeb a spotřebičů na celém světě.

Stále důležitějším tématem, které už společností značně rezonuje, je také udržitelnost a společenská odpovědnost.

Děláme to hlavně proto, že se s tímto přístupem ztotožňujeme i lidsky. Zapojujeme se dlouhodobě do mnoha projektů pomoci potřebným, jako byly například nedávné povodně, SOS vesničky, projekt Nedoklubko, Dítě v krizi a podobně. Jako společnost jsme dvakrát získali stříbrnou medaili EcoVadis za udržitelnost při výrobě velkých spotřebičů. Ta poslední nás řadí mezi 11 procent globálně nejlepších společností.

Nejčtenější

Velkoformátové panely ROCKO: moderní řešení pro váš interiér

Komerční sdělení

Představte si interiér, který Vám každý den bere dech. Obkladové desky ROCKO v sobě skloubí moderní design, praktičnost a jednoduchou instalaci. V dnešní době je stále více kladen důraz na funkční,...

Jak správně topit aneb alchymie ovládání vzduchu

Komerční sdělení

Topná sezona je v plném proudu a snad každému z nás se občas stane, že sice doma topíme, přesto máme pocit, že je tam pořád dost chladno. Do kamen pak přikládáme víc a víc, efekt ale žádný. Co se...

Rozdělení společnosti ROSTRA: Specializace a nové příležitosti

Komerční sdělení

Společnost ROSTRA s.r.o. se rozhodla pro strategický krok, který změní podobu jejího fungování. S účinností od 1. ledna 2025 byla rozdělena na dvě samostatné společnosti – ROSTRA Tools s.r.o. a...

Hejtman vyzval vládu k bezúplatnému převodu pozemků u jezer

Komerční sdělení

Na jednání hejtmana Ústeckého kraje Richarda Brabce s ministrem průmyslu a obchodu Lukášem Vlčkem bylo hlavním tématem budoucí využití a správa pozemků v okolí jezer Most a Milada. Hejtman Brabec...

Díky hejtmanství mizí z Bohumína tuny nebezpečného odpadu

Komerční sdělení

Po dlouhých 6 letech zmizí z bohumínského Pudlova zhruba 330 tun nebezpečného odpadu. Odstraní jej Moravskoslezský kraj, práce na jeho likvidaci začaly na začátku ledna.

Vzdělávací projekt na Ukrajině jako vstupenka k úspěchu

Komerční sdělení

Když se Viktor Skrobach rozhodl v roce 2016 nastoupit na Unicorn Vysokou školu, ještě netušil, jak moc tento krok ovlivní jeho budoucnost. Zvolil obor Management ICT projektů, který mu umožnil získat...

23. ledna 2025

Vodíkové hubnutí: Když antioxidanty spojí síly s chilli

Komerční sdělení

Zdravé hubnutí nemusí být jen o snižování kalorií a intenzivním cvičení. Díky pokrokům ve vědě je dnes možné tento proces podpořit inovativními metodami, které nejen usnadní cestu k ideální váze, ale...

23. ledna 2025

Společnost Sweet Delight a.s. oslavuje úspěšný rok 2024

Komerční sdělení

Hodnotný 14% finanční růst podtrhuje překonání obratu 200 milionů korun oproti roku 2023, přičemž více než 70 % této částky pochází z exportu. Tento výsledek zřetelně dokládá sílu společnosti na...

22. ledna 2025

Kreativita bez hranic: Nastartuj svou kariéru v grafickém designu

Komerční sdělení

Staň se grafikem budoucnosti! Přihlas se na školu, kde se tvoří skutečný design. Zeptali jsme se současného studenta Střední školy mediální grafiky a tisku, proč je právě tato škola pro něj ta pravá....

22. ledna 2025

Tomáš Vartecký nastupuje do léčebny. Je to větší, než jsem myslel, říká

Tomáš Vartecký (54) se svěřil s tím, že nastupuje do léčebny. Muzikant uznal, že situace je horší, než si myslel a je...

Herec Hynek Čermák a jeho o dvacet let mladší manželka Veronika se rozešli

Herec Hynek Čermák (51) a jeho manželka Veronika Čermák Macková (31) se po necelých deseti letech vztahu rozešli. V...

Po otcově smrti přišlo peklo. Prohrál jsem vše, říká syn Josefa Vinkláře

Herečka a spisovatelka Ivanka Devátá (89) vydala loni knihu s názvem Můj příšerný syn a její hlavní hrdina Adam Vinklář...

Soaking: sexuální praktika, která je příliš bizarní, aby byla reálná

Virální, bizarně kreativní, legrační. Sexuální praktika soaking uhranula internet, fascinuje. Slouží jako nástroj...

Nejbohatší člověk světa byl přistižen při podvádění ve hrách, nenese to dobře

Nejbohatší člověk světa Elon Musk chtěl během streamování předvést hráčům své umění v aktuálním herním hitu Path of...