Dosáhl čelní pozice na trhu

Komerční sdělení
Gregor Gržina je jednatelem české a slovenské pobočky globální skupiny Hisense, která se za dobu jeho vedení posunula na první příčku na trhu domácích spotřebičů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

GREGOR GRŽINA je jednatelem České a Slovenské pobočky skupiny HISENSE

Co všechno spadá do vašeho portfolia a kdo jsou vaši zákazníci?

Těší mě, že mohu být součástí takto úspěšné skupiny, kde hrají obrovskou roli inovace a přinášejí prospěch všem zákazníkům – jak těm, kteří milují tradici, tak i těm na opačném konci, kteří chtějí ta nejnovější smart řešení. Ve společnosti jsem už 17 let, během nichž jsem pracoval pro čtyři různé evropské trhy. Za tu dobu se naše portfolio velmi rozrostlo. Dnes patří do naší skupiny technologická značka Hisense, která promlouvá k lidem, kteří mají rádi inovace, aplikace, sledují trendy a dává jim smysl je promítnout do každodenního života i domácnosti. Je současnou dvojkou na celosvětovém trhu televizorů a je globální jedničkou v kategorii Mini-LED televizorů se 110palcovou obrazovkou s mnoha prestižními oceněními. V sortimentu značky však najdete i chytré velké a malé spotřebiče včetně vícedveřových chladniček, kde si vydobyla neuvěřitelnou první pozici.

JE TU I IKONICKÁ SLOVINSKÁ ZNAČKA GORENJE SE SKUTEČNĚ ŠIROKÝM SORTIMENTEM VELKÝCH I MALÝCH SPOTŘEBIČŮ S TÉMĚŘ 75LETOU TRADICÍ. JE TO ZNAČKA S DŮRAZEM NA DESIGN PRO RODINY, MLADÉ AKTIVNÍ LIDI A NOVĚ TAKÉ PRO GENERACI Z. DÁL JE TU NAŠE TRADIČNÍ ČESKÁ ZNAČKA MORA. TA CÍLÍ HLAVNĚ NA TY, KTEŘÍ MAJÍ RÁDI TRADIČNÍ RODINNÝ ŽIVOT.

To ovšem není všechno...

Samozřejmě. Je tu i ikonická slovinská značka Gorenje se skutečně širokým sortimentem velkých i malých spotřebičů s téměř 75letou tradicí. Je to značka s důrazem na design pro rodiny, mladé aktivní lidi a nově také pro generaci Z. Dál máme naši tradiční českou značku MORA. Cílí hlavně na ty, kteří mají rádi tradiční rodinný život. Je nezpochybnitelnou jedničkou v kategorii sporáků a nabízí také velmi kvalitní a spolehlivé vestavné kuchyňské spotřebiče, které vás posunou ke zdravějším způsobům přípravy tradičních i moderních pokrmů a navíc jsou velmi úsporné.

Naopak v nejvyšším cenovém segmentu máme prémiovou skandinávskou značku domácích i profesionálních spotřebičů ASKO pro ty nejnáročnější zákazníky...

Všechny mají nadčasový design a špičkové technologie z profesionálních provozů, vynikají však i precizním řemeslným provedením a udržitelností.

To byly spotřebiče. Vy však vyrábíte i kuchyňský nábytek...

Ano, máme také rozsáhlou síť kuchyňských studií KUCHYNĚ gorenje, protože jsme také významným dodavatelem kuchyňského nábytku s třicetiletou tradicí. Každá ze značek je určená pro jinou cílovou skupinu zákazníků a tomu odpovídá i naše marketingová a multikanálová obchodní strategie včetně již funkčních a dalších připravovaných e-shopů.

Máme co nabídnout prakticky každému.

Nezůstáváte však jen u běžných obchodních aktivit, vaše působnost přesahuje i do dalších oblastí života. Spojili jste se také se zajímavými osobnostmi…

Máte pravdu. Důležitou roli u nás hraje i spojení se světem sportu. Například pro Hisense je to oficiální partnerství pěti fotbalových mistrovství Evropy a mistrovství světa, Hisense je také nově oficiálním sponzorem mistrovství světa klubů FIFA Club World Cup 2025™. Na lokální úrovni jsme se letos spojili s fotbalovou hvězdou Janem Kollerem. Gorenje je zase oficiálním partnerem EURO EHF 2024 mužů i žen. A naše česká značka MORA se angažuje hlavně lokálně: historické propojení máme s HC Olomouc, dlouhodobě podporujeme také naše vodáky v rámci Světovéhopoháru ve vodním slalomu nebo oblíbený letní Lipno Festival s naší ambasadorkou Katkou Neumannovou.

Zaměřujete se jen na svět sportu?

Určitě ne. Možná jste zaregistrovali i nového ambasadora a tvář značky MORA – michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka. Toto spojení je předzvěstí mnoha aktivit, které chystáme k velkolepému výročí 200 let od zrodu značky MORA jako jedné z nejstarších značek domácích potřeb a spotřebičů na celém světě.

Stále důležitějším tématem, které už společností značně rezonuje, je také udržitelnost a společenská odpovědnost.

Děláme to hlavně proto, že se s tímto přístupem ztotožňujeme i lidsky. Zapojujeme se dlouhodobě do mnoha projektů pomoci potřebným, jako byly například nedávné povodně, SOS vesničky, projekt Nedoklubko, Dítě v krizi a podobně. Jako společnost jsme dvakrát získali stříbrnou medaili EcoVadis za udržitelnost při výrobě velkých spotřebičů. Ta poslední nás řadí mezi 11 procent globálně nejlepších společností.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Nejčtenější

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

Expedice Robot překročila čínskou hranici. Ujela přes 8000 kilometrů

Komerční sdělení

Česká retro výprava zažila perný týden. Po vylodění z trajektu přes Kaspické moře ji čekal náročný průjezd Kazachstánem, který prověřil odolnost posádek i jejich historických vozů. V kazašských...

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

Většina států EU odmítá revizi rozpočtu navrženou komisí

Komerční sdělení

V dokumentu, o němž informuje server Euronews, požaduje 14 členských států včetně Česka „samostatnou politiku soudržnosti“, která by zajistila, že příští dlouhodobý rozpočet EU podpoří...

Co je elektronické časové razítko a jak funguje?

Komerční sdělení

Elektronické časové razítko je technologie, která potvrzuje existenci konkrétního dokumentu nebo dat v určitém čase a zajišťuje, že údaje nebyly po tomto okamžiku změněny a že se shodují s původní...

16. července 2025

Úspěšné ženy v Teleflexu: Svou práci mají rády a dává jim smysl

Komerční sdělení

Teleflex je součástí americké korporace, jejíž unikátní cesta započala již v roce 1943. Postupně se od spirálového kabelu dostali až k výrobě lékařských zařízení a Teleflex se stal nadnárodním...

15. července 2025

Pár piv a pak na kolo? Česká realita, která zabíjí

Komerční sdělení

Léto, slunce, cyklostezky plné výletníků a... pivo po cestě. Pro řadu Čechů klasický scénář, který ale může skončit tragicky. Cyklisté pod vlivem alkoholu stáli za více než čtvrtinou nehod. Přestože...

15. července 2025

Když klasická reklama nestačí. Firmy znovu objevují sílu osobního dárku

Komerční sdělení

Reklama na sítích nestačí. Firmy znovu objevují sílu fyzických dárků – osobních, kvalitních a promyšlených. Reklamní předměty a firemní dárky dnes pomáhají budovat vztah, nejen značku.

15. července 2025

Pojištění obytného vozu: ochraňte se před drahou chybou na dovolené

Komerční sdělení

Vyrazit v obytňáku za dobrodružstvím? Skvělý nápad – dokud nepřijde nehoda, ztracené klíče nebo škrábanec od keře. Tyhle drobnosti vás můžou stát i sto tisíc. Naštěstí existuje chytré řešení:...

15. července 2025

Ústecký kraj podporuje pokračování Fondu spravedlivé transformace

Komerční sdělení

Ústecký kraj jako jeden ze tří českých uhelných regionů vyzývá k pokračování podpory z Fondu spravedlivé transformace i v dalším programovém období po roce 2027.

15. července 2025

Eko program Enviropolu - exkurze loni navštívily 2 tisíce dětí

Komerční sdělení

Školáci z celé ČR navštěvují recyklační závod Enviropol v Jihlavě, kde se dozvídají, jak se recykluje elektroodpad a jaké cenné suroviny lze získat ze starých spotřebičů. V loňském roce se exkurzí...

14. července 2025

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

14. července 2025

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

14. července 2025

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

14. července 2025

Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč

Komerční sdělení

V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.

14. července 2025

Tlak na výkon sílí. Co může firma udělat pro zdraví svých zaměstnanců?

Komerční sdělení

Zaměstnanci, kteří se cítí dobře fyzicky i psychicky, podávají lepší výkon, méně chybují a jsou loajálnější. Stále více firem proto přehodnocuje, co doopravdy znamená „péče o zaměstnance“. Opravdu to...

14. července 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.